اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970302297137781

به همت مؤسسه خیریه نیکوکاران شریف و بنیاد فرشته‌ها

آغاز احداث واپسین سری از خانه‌های بهداشت مناطق زلزله زده

کد: 13970302297137781

https://goo.gl/gSEMY6

، تهران , (اخبار رسمی): همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، عملیات ساخت خانه‌های بهداشت در روستاهای چقاگل، تنگه شوهان و باقرآباد از توابع اسلام آباد غرب که در حادثه زلزله کرمانشاه دچار تخریب صد‌درصد شده بودند به همت مؤسسه خیریه نیکوکاران شریف و بنیاد فرشته‌ها آغاز شد.

آغاز احداث واپسین سری از خانه های بهداشت مناطق زلزله زده
آیین کلنگ زنی شبکه بهداشت کرمانشاه | روستاهای چقاگل ، باقرآباد و تنگه شوهان

حساب بانک ملت به شماره 7575353510 برای جذب کمک‌های مردمی خیرین جهت پروژه‌های در حال احداث توسط این دو بنیاد خیریه معرفی شده است

شیوا محمدی نیک مدیرعامل این نهاد مردمی ضمن اعلام این خبر افزود: پیرو قرارداد منعقده با دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه که در پس تعاملات با معاونت اجتماعی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و نیاز سنجی درباره اهم معضلات منطقه به بحث و بررسی گذاشته شده بود، مقرر شد تا با توجه به بیم بروز یک بحران در زمینه عفونت‌های ناشی از فاضلاب و کمبود اقلام بهداشتی، نسبت به همیاری در ساخت خانه‌های بهداشت تخریب شده ورود شود.

معاون اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان یکی از امضاء‌کنندگان این تفاهم نامه، از مسئولیت شناسی و مشارکت جمعی آحاد مختلف اجتماعی در سطح کشور در ترمیم خرابی‌های ناشی از زلزله ابراز خرسندی کرد.

سید محمد هادی ایازی ضمن قدردانی از تمامی سازمان‌ها ، نهادها و آحاد خیر کشور که با مسئولیت پذیری جمعی خود، در بازسازی مناطق آسیب دیده به ایفای نقش می‌پردازند گفت: معاونت اجتماعی وزارت بهداشت در جهت هدایت و سوق دادن مساعدت‌های مردمی به نواحی آسیب دیده، تا بازسازی تمامی خرابی‌ها ، نهایت تلاش را به عمل خواهد آورد.

همچنین رضا منصورنیا مدیر ارتباطات نیکوکاران شریف از برگزاری آیین تکریم خیرین مشارکت‌کننده در ساخت این مراکز، همزمان با عید سعید فطر در کرمانشاه با حضور جمعی از شخصیت‌های کشوری و لشگری خبر داد.

حساب بانک ملت شعبه نصرت تهران به شماره 7575353510 برای جذب کمک‌های مردمی خیرین جهت پروژه‌های در حال احداث توسط این دو بنیاد خیریه معرفی شده است. همچنین برای دریافت اطلاعات تکمیلی با شماره ارتباطات مردمی پروژه #اینجا_کرمانشاه می‌توانید با شماره 66572017-021 تماس حاصل فرمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بنیاد نیکوکاران شریف

بنیاد خیریه نیکوکاران شریف دارای مقام مشورتی ویژه از شورای اجتماعی و اقتصادی سازمان ملل متحد، یک مؤسسه مردم‌ نهاد است که برابر اهداف منطبق با اساسنامه، فرآیند کمک و خدمت رسانی به ایتام و خانواده‌های نیازمند به حمایت مادی و معنوی را با رعایت شئون، عزت و کرامت انسانی انجام می‌دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه