اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970305297538496

هتل درویشی مشهد میزبان مسافران و زوار

کد: 13970305297538496

https://goo.gl/911CZg

، (اخبار رسمی): هتل درویشی یک هتل با تمامی امکانات رفاهی و تفریحی است. در واقع در هتل درویشی با یک هتل مواجه نیستید بلکه با مجموعه‌ای از خدمات در قالب یک هتل سر و کار دارید. شاید به جرات بتوان گفت که در حال حاضر مجلل‌ترین و لوکس‌ترین هتل در ایران، هتل درویشی است.

هتل درویشی
هتل درویشی مشهد

هتل درویشی یک هتل با تمامی امکانات رفاهی و تفریحی است. در واقع شما با یک هتل مواجه نیستید بلکه با مجموعه ای از خدمات در قالب یک هتل سر و کار دارید. شاید به جرات بتوان گفت که در حال حاضر مجلل‌ترین و لوکس‌ترین هتل در ایران، هتل درویشی است.

این هتل از جمله هتل‌هایی است که شما باید برای رفتن به آن از تورها مسافرتی استفاده کنید. اگر مسافر تور مشهد از تهران یا تور مشهد از اصفهان یا هر تور دیگری به مقصد مشهد باشید، می‌توانید این هتل را به عنوان هتل مقصد انتخاب کنید. رزرو هتل به صورت غیر از پکیج‌های توری آنقدرها به صرفه نیست و در قالب تور می‌توان به صرفه‌تر در این هتل اقامت داشت.

اگر هزینه‌ای که در این هتل انجام می‌دهید آنقدرها مهم نباشد، قطعا با مشکل مواجه می‌شوید! مشکل از آنجا آغاز می شود که تنوع اتاق‌ها در هتل درویشی بسیار بالا است و به این سادگی‌ها نمی توان از بین این اتاق‌های لوکس و تمام عیار انتخاب کرد. سبک معماری اتاق‌ها با یکدیگر متفاوت است. برخی اتاق‌ها به صورت سنتی ایرانی دیزاین شده‌اند و برخی دیگر به سبک معماری‌های هندی، چینی، مصری و اروپایی چیدمان شده‌اند. این همه تفاوت در یک هتل فوق‌العاده و در نوع خود حداقل در ایران بی‌نظیر است.

این هتل دارای ۳ رستوران است که در یکی از آنها به صورت تخصصی فست‌فود سرو می‌شود. شف‌های بین‌المللی مشغول در این رستوران‌ها همگی سرآشپزهای فوق‌العاده حرفه‌ای با گرید A هستند. کیفیت تمام غذاهای این رستوران‌ها فوق‌العاده است. اگر به فضای رمانتیک‌تری برای صرف غذا نیاز دارید، می‌توانید رستوران روف گاردن را امتحان کنید.

هتل درویشی یک چایخانه سنتی و یک کافی‌شاپ مرکزی دارد. تمامی خدمات ارائه شده در این دو مکان فوق‌العاده است و شما می‌توانید قهوه‌های مخصوص یک باریستای حرفه‌ای را تجربه کنید. علاوه بر این ۲ کافی شاپ یکی در مرکز بیلیارد هتل درویشی و دیگری در مرکز اسپا این هتل موجود است که می‌توان از آنها نیز استفاده کرد. محل سرو صبحانه نیز مجزا است و صبحانه‌های فوق‌العاده عالی و محیطی آرامش بخش و متناسب با یک صبح پر انرژی دارد.

شما حتی در هتل درویشی می‌توانید خرید خود را از بازارچه سوغات انجام دهید و نیازی به خروج از هتل نداشته باشید. استخر و سونا و جکوزی هتل درویشی نیز فوق‌العاده است و حتما ارزش امتحان کردن دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمائی همای سعادت

شرکت خدمات گردشگری مسافرتی همای سعادت در سال ۱۳۸۰ تاسیس شد و از همان ابتدا کار خود را با برگزاری تورهای مختلف داخلی و خارجی شروع کرد. تور مشهد از اصفهان و تور مشهد از تهران از جمله محبوب ترین تورهایی بوده اند که در این سال ها در همای سعادت به مشتریان ارائه شده اند. همچنین همای سعادت مفتخر است که به عنوان یکی از آژانس های مسافرتی پیشرو در زمینه تور کیش از تهران و تور کیش از اصفهان شناخته می شود. البته تور های مختلف دیگری مثل تور قشم از تهران ، تور قشم از اصفهان و … نیز در برنامه های مداوم کاری همای سعادت وجود دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی