اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970306297788496

هتل شباویز، هتلی ویلایی در کیش

کد: 13970306297788496

https://goo.gl/Yoa7bP

، (اخبار رسمی): هتل شباویز یک هتل ویلایی با قیمت مناسب برای مسافران جزیره کیش است که بتوانند در محیطی آرام و ساحلی به استراحت، تفریح و خرید بپردازند. 

هتل شباویز کیش
هتل شباویز کیش

هتل شباویز یک هتل ویلایی با قیمت مناسب برای مسافران جزیره کیش است

هتل شباویز یک هتل ویلایی با قیمت مناسب برای مسافران جزیره کیش است تا بتوانند در محیطی آرام و ساحلی به استراحت، تفریح و خرید بپردازند. 

هتل ۲ ستاره شباویز کیش در زمینی به مساحت ۲۰۰۰۰ هزار مترمربع در ابتدای جاده جهان واقع در جنوب شرقی جزیره زیبای کیش بنا شده است. هتل شباویز کیش از ۹۲ اتاق و ۲۷۶ تخت خواب تشکیل شده است. این اتاق‌ها برای استراحت و آرامش بسیار مناسب هستند. استقبال فرودگاهی از مزایای این هتل به شمار می‌رود. اطراف این هتل فضای سبز بسیار مناسبی وجود دارد.

ظرفیت اتاق‌ها در این مجموعه ۲ تا ۵ تخته است که هیچ یک از آنها قابلیت نفر اضافه را ندارد. هتل شباویز کیش از فرودگاه ۱۱ کیلومتر فاصله دارد که با اتومبیل ۱۴ دقیقه زمان می‌برد. همچنین فاصله‌ی ۵دقیقه‌ای این هتل تا دریا دسترسی به دریا و لذت بردن از ساحل را به راحتی امکان‌پذیر کرده است. ساختار واحدهای اقامتی شباویز از جنس چوب بوده که توانایی پخت غذا در آن برای مسافران نیست.

لابی، پارکینگ، لاندری، کافی شاپ، ماهواره، صندوق امانات، تلفن، یخچال، سرویس ایرانی، حمام و صبحانه رایگان، سیستم اعلام حریق، تاکسی سرویس، نمازخانه از جمله امکانات هتل شباویز بوده که می‌توان برشمرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمائی همای سعادت

شرکت خدمات گردشگری مسافرتی همای سعادت در سال ۱۳۸۰ تاسیس شد و از همان ابتدا کار خود را با برگزاری تورهای مختلف داخلی و خارجی شروع کرد. تور مشهد از اصفهان و تور مشهد از تهران از جمله محبوب ترین تورهایی بوده اند که در این سال ها در همای سعادت به مشتریان ارائه شده اند. همچنین همای سعادت مفتخر است که به عنوان یکی از آژانس های مسافرتی پیشرو در زمینه تور کیش از تهران و تور کیش از اصفهان شناخته می شود. البته تور های مختلف دیگری مثل تور قشم از تهران ، تور قشم از اصفهان و … نیز در برنامه های مداوم کاری همای سعادت وجود دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی