اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970307297998496

هتل خلیج فارس یکی از هتل‌های ساحلی قشم

کد: 13970307297998496

https://goo.gl/fE31gD

، (اخبار رسمی): هتل خلیج فارس یکی از بهترین هتل‌های جزیره قشم است. این هتل از جمله هتل‌های ساحلی قشم به حساب می‌آید که بسیار پرطرفدار و ویژه به حساب می‌آید.

هتل خلیج فارس یکی از هتل های ساحلی قشم
هتل ساحلی خلیج فارس قشم

هتل خلیج‌فارس از جمله هتل‌های ساحلی قشم به حساب می‌آید

هتل خلیج فارس یکی از بهترین هتل‌های جزیره قشم است. این هتل از جمله هتل‌های ساحلی قشم به حساب می‌آید که بسیار پر طرفدار و ویژه به حساب می‌آید. ارتفاع هتل خلیج فارس همانند بسیاری دیگر از هتل‌های جزیره زیبای قشم آنقدرها بلند نیست. این هتل ۲ طبقه بیشتر ندارد ولی منظره زیبایی رو به دریا دارد.

هتل خلیج فارس در قسمت شمالی جزیره قشم واقع شده است. در هنگام شب می‌توانید روشنایی بندرعباس را از این جزیره نظاره‌گر باشید. امکانات فوق‌العاده موجود در این هتل باعث شده تا از برترین هتل‌های جزیره قشم به حساب بیاید. پینشهاد می‌شود سفر به جزیره قشم را با تور قشم از اصفهان یا تور قشم از تهران و یا شهرهای دیگر تجربه کنید و در پکیج تور این هتل را انتخاب کنید. اقامت در هتل خلیج فارس فوق‌العاده است و می‌تواند حس خوبی از یک اقامت رویایی را در جزیره زیبای قشم به شما منتقل کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمائی همای سعادت

شرکت خدمات گردشگری مسافرتی همای سعادت در سال ۱۳۸۰ تاسیس شد و از همان ابتدا کار خود را با برگزاری تورهای مختلف داخلی و خارجی شروع کرد. تور مشهد از اصفهان و تور مشهد از تهران از جمله محبوب ترین تورهایی بوده اند که در این سال ها در همای سعادت به مشتریان ارائه شده اند. همچنین همای سعادت مفتخر است که به عنوان یکی از آژانس های مسافرتی پیشرو در زمینه تور کیش از تهران و تور کیش از اصفهان شناخته می شود. البته تور های مختلف دیگری مثل تور قشم از تهران ، تور قشم از اصفهان و … نیز در برنامه های مداوم کاری همای سعادت وجود دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی