اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970309298398496

خوراکی‌های خوشمزه استرالیا

کد: 13970309298398496

https://goo.gl/qCzVwU

، (اخبار رسمی): از خوراکی‌های خوشمزه استرالیا می‌توان به پاولولا و همبرگر استرالیایی اشاره کرد.

خوراکی های خوشمزه استرالیا
خوراکی های خوشمزه استرالیا

خوراکی های خوشمزه استرالیا عبارتند از:

پاولولا (Pavlova)
یکی از دسرهای خوشمزه در استرالیا پاولولا نام دارد. این دسر از جمله دسرهایی است که نه تنها در کشور استرالیا بلکه در کل قاره استرالیا به ویژه در نیوزلند نیز وجود دارد. این دسر خوشمزه از جمله دسرهایی است که تنها در استرالیا می‌توان آن را خریداری کرد.

در تهیه این نوع دسر از تعداد زیادی سفیده تخم مرغ با بیکینگ پودر و آرد استفاده می‌شود. معمولا روی پاولولا را سرآشپز با هر چه که بخواهد می‌تواند پر کند، از انواع میوه‌های فصلی گرفته تا میوه‌های ترش مانند کیوی. اگر بخواهند این دسر را به صورت سنتی درست کنند باید روی آن را تمشک بریزند. البته در فصل‌هایی از سال که تمشک وجود ندارد از دیگر میوه‌های فصل استفاده می‌شود.

همبرگر استرالیایی
یکی از غذاهای جالب استرالیا همبرگر این کشور است. همبرگرهای استرالیایی دقیقا شبیه همبرگرهای دیگر جاهای دنیا است با این تفاوت که در همبرگر استرالیایی حتما بین مواد را با چغندر یا همان لبو و آناناس پر می‌کنند. همین تفاوت ساده باعث شده تا طعم و عطر همبرگر استرالیایی کاملا متفاوت باشد.

چغندر به ۲ صورت خام و آب‌پز شده در این همبرگر استفاده می‌شود. البته آناناس به صورت خام استفاده نمی‌شود و حتما باید به همراه گوشت گریل شود. شاید به نظر بد مزه برسد اما یکی از غذاهای استرالیایی است که طعم متفاوت و جالبی دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمائی همای سعادت

شرکت خدمات گردشگری مسافرتی همای سعادت در سال ۱۳۸۰ تاسیس شد و از همان ابتدا کار خود را با برگزاری تورهای مختلف داخلی و خارجی شروع کرد. تور مشهد از اصفهان و تور مشهد از تهران از جمله محبوب ترین تورهایی بوده اند که در این سال ها در همای سعادت به مشتریان ارائه شده اند. همچنین همای سعادت مفتخر است که به عنوان یکی از آژانس های مسافرتی پیشرو در زمینه تور کیش از تهران و تور کیش از اصفهان شناخته می شود. البته تور های مختلف دیگری مثل تور قشم از تهران ، تور قشم از اصفهان و … نیز در برنامه های مداوم کاری همای سعادت وجود دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی