اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970317299248496

هیجان سفر خود را با این تفریحات چند برابر کنید

کد: 13970317299248496

https://goo.gl/4uid2m

، (اخبار رسمی): هیجان انگیزترین و بهترین بخش سفر شما با تور کیش از اصفهان، تفریحات آبی هستند؛ جت اسکی، اسکی روی آب، غواصی و چتر پاراسل از جمله این تفریحات هستند.

هیجان سفر خود را با این تفریحات چند برابر کنید
تفریحات آبی کیش

جت اسکی، اسکی روی آب، غواصی، چتر پاراسل از جمله تفریحات جزیره کیش هستند

جزیره کیش از جمله مقاصد پرطرفدار در کشورمان است؛ مرواریدی در میان خلیج همیشه فارس که شما را به دنیایی پر از فرصت‌های خوشگذرانی دعوت می‌کند. این جزیره آرام بهترین مقصد برای مسافران تور کیش از اصفهان است که می‌خواهند با یک تیر چند نشان بزنند و چند روزی را به دور از هیاهو و روزمرگی‌های شهری به آرامش برسند. در کیش می‌توان در سواحل آرام از تابش آفتاب و قدم زدن بر روی شن‌های نرم و گرم لذت برد و به تماشای آبی بیکران خلیج فارس نشست. اگر اهل خرید هستید می‌توانید از میان چندین مرکز خرید بزرگ و مدرن این جزیره یکی را برگزینید و کالاهای رنگارنگی را در کیفیت و قیمت‌های متنوع بخرید. جاذبه‌هایی مانند کشتی یونایی و شهر زیرزمینی کاریز نیز از دیگر گزینه‌ها هستند که می‌توانید با بازدید از آنها گشتی کوتاه در تاریخ داشته باشید.

هر کدام از گزینه‌هایی که گفته شد، جذابیت خود را دارند؛ اما هنوز هم فرصت‌هایی ناب برای خوشگذرانی در کیش است. هیجان‌انگیزترین و بهترین بخش سفر شما با تور کیش از اصفهان به این مروارید خلیج فارس، تفریحات آبی هستند؛ اگر هوس کرده‌اید که به دنیای آبزیان خلیج فارس قدم بگذارید یا گشتی سرشار از آدرنالین بر این پهنه آبی داشته باشید، کیش گزینه جذابی برای شما خواهد بود.

غواصی

بهترین انتخاب برای گردشگران تور کیش از اصفهان تجربه لذت بخش تماشای ماهیان رنگارنگ خلیج فارس است. جذابیت‌های کف اقیانوس از جمله عواملی است که همه افراد شرکت‌کننده تور کیش از اصفهان را ترغیب به تجربه آن می‌کند.

جت اسکی

تجربه ورزشی هیجان انگیز با سرعت بالا روی آب با جت اسکی امکان‌پذیر است. تور لحظه آخری کیش از اصفهان این شرایط را برای تجربه این ورزش هیجان انگیز برای مسافرانش فراهم آورده است.

اسکی روی آب

یکی دیگر از ورزش‌هایی که روی آب انجام می‌شود و هیجان بالایی دارد، اسکی روی آب است. گردشگران تور کیش از اصفهان لحظه آخری برای انجام این ورزش باید اسکی مخصوصی را به پا کنند تا با  سرعتی حدود ۳۰ کیلومتر روی سطح آب کشیده شوند.

اسکی روی آب با قایق

اسکی با قایق به این‌گونه است که اسکی به یک قایق موتور متصل می‌شود و شما را  روی سطح آب می‌کشد.

کِیبل اسکی

برای انجام این ورزش آبی،کابلی را که به نوک برج دریایی متصل است می‌گیرید و با حرکت قلاب متصل به کابل بین دو برج، به حرکت در می‌آیید. از پاراگلایدر نیز برای این نوع اسکی روی آب استفاده می‌کنند. این مرکز تفریحی در کنار اسکله تفریحی بزرگ کیش و پلاژ آقایان واقع شده است که تجربه‌ای متفاوت را برای گردشگران تور کیش از اصفهان رقم خواهد زد.

شناور آکواریوم

شناور آکوایوم شما را با دنیای زیر آب آشنا خواهد کرد. با این شناور تا عمق سه متری آب می‌روید و شاهد حرکات آبزیان رنگارنگ دریای خلیج فارس خواهید بود.

چتر پاراسل

برای تجربه توامان آرامش و هیجان، تفریحی به نام چترپاراسل را انتخاب کنید. چتر پاراسل نوعی چتربازی بر فراز دریا است. در این تفریح، گردشگر تور ارزان کیش از اصفهان سوار بر چتری می‌شود که به یک قایق متصل شده است. این قایق شما را با سرعت می‌کشد تا ارتفاع بگیرید. شما در آسمان قرار می‌گیرید و اوج هیجان و آرامش را بر فراز آب‌های نیلگون خلیج فارس تجربه می‌کنید. البته همه چیز به این یکنواختی هم نیست؛ اگر از مسئولان این وسیله بخواهید شما را پایین نیز می‌آورند تا قسمت‌هایی از بدن‌تان در آب فرو رود و لذت متفاوتی را در این سفر احساس کرده و بهترین تور کیش از اصفهان را تجربه خواهید کرد.

فلای بورد

فلای برد یکی دیگر از وسایل تفریحی ورزشی آبی است که فرد را در ارتفاعات بالاتر از سطح دریا به پرواز در می‌آورد. این وسیله با شیلنگ ۱۸ متری به جت اسکی متصل می‌شود تا این وسیله نیروی محرکه لازم را به نازل‌هایی منتقل کند که در زیر تخته فلای بورد قرار گرفته‌اند. کاربر می‌تواند این نیروی جلوبرنده را برای خلق مانورهای متفاوت تحت کنترل در آورد. فلای بورد یکی از هیجان‌انگیزترین تجربه‌های شما در طول سفرتان  با تور کیش از اصفهان خواهد بود.

کایت بوردینگ

تلفیقی از اسکی روی آب و پاراگلایدینگ را با این وسیله تجربه خواهید کرد.

در این ورزش از نیروی کشش کایت برای اسکی روی سطح آب بهره می‌برند و معمولا برای آن دسته از گردشگران تور کیش از اصفهان مناسب است که از قبل آمادگی جسمانی کافی و تجربه فعالیت‌های مشابه با این وسیله را داشته باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمائی همای سعادت

شرکت خدمات گردشگری مسافرتی همای سعادت در سال ۱۳۸۰ تاسیس شد و از همان ابتدا کار خود را با برگزاری تورهای مختلف داخلی و خارجی شروع کرد. تور مشهد از اصفهان و تور مشهد از تهران از جمله محبوب ترین تورهایی بوده اند که در این سال ها در همای سعادت به مشتریان ارائه شده اند. همچنین همای سعادت مفتخر است که به عنوان یکی از آژانس های مسافرتی پیشرو در زمینه تور کیش از تهران و تور کیش از اصفهان شناخته می شود. البته تور های مختلف دیگری مثل تور قشم از تهران ، تور قشم از اصفهان و … نیز در برنامه های مداوم کاری همای سعادت وجود دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]