اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970320299718296

ساعت کار فروشگاه بزرگ ایرانیان بعد از عید سعید فطر

کد: 13970320299718296

https://goo.gl/2iqGm8

، تهران , (اخبار رسمی): فروشگاه بزرگ ایرانیان با وسعتی بیش از 6000 متر مربع، ارائه‌کننده انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه است که به عنوان بزرگ‌ترین بازار تک فروشی، در تهران، خیابان امام زاده حسن، نبش لقمان حکیم واقع شده است.

ساعت کار فروشگاه بزرگ ایرانیان بعد از عید سعید فطر
ساعت کار فروشگاه بزرگ ایرانیان بعد از عید سعید فطر

فروشگاه ایرانیان از تاریخ 10 تا 22 خرداد، به دلیل مصادف شدن با ماه مبارک رمضان از ساعت 10 صبح تا 8 شب شده پذیرای مشتریان گرامی است که بعد از عید سعید فطر به حالت عادی بر‌می‌گردد

ساعت کار فروشگاه بزرگ ایرانیان بعد از عید سعید فطر

فروشگاه بزرگ ایرانیان با وسعتی بیش از 6000 متر مربع، ارائه‌کننده انواع پوشاک زنانه شامل (لباس مجلسی، مانتو، لباس راحتی، تاپ، کت و دامن، کت و شلوار زنانه، شلوار و ...) 

مردانه شامل (کت و شلوار، پیراهن، کت تکی، انواع زیر پوش مردانه، شلوار و ....)

بچگانه (لباس مجلسی، لباس راحتی، لباس نوزادی، شلوار و ...) است که به عنوان بزرگ‌ترین بازار تک فروشی در تهران، خیابان امام زاده حسن، نبش لقمان حکیم است.

ساعت کار فروشگاه بزرگ ایرانیان همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب است. 

فروشگاه ایرانیان از تاریخ 10 تا 22 خرداد، به دلیل مصادف شدن با ماه مبارک رمضان از ساعت 10 صبح تا 8 شب شده پذیرای مشتریان است که بعد از عید سعید فطر به حالت عادی بر می‌گردد.

قابل توجه دارندگان کارت اشتراک

ایجاد اشتراک برای مشتریان و مزایای ویژه آن از امتیازهای ویژه‌ای است که فروشگاه ایرانیان برای مشتریان خود در نظر گرفته است. اعضای مشترکین در روز تولد و سالگرد ازدواج‌شان از تخفیفات 10 درصدی و در ماه تولد و ازدواجشان از تخفیفات 5 درصدی برخوردارند و برای روزهایی که تخفیفی دریافت نکرده‌اند، برایشان امتیاز ثبت می‌شود که با رسیدن آن به 600 کارت هدیه دریافت خواهند کرد.

دوشنبه بازار فروشگاه بزرگ ایرانیان

دارندگان کارت اشتراک در طرحی با عنوان دوشنبه بازار فروشگاه ایرانیان ، آخرین دوشنبه هر ماه از تخفیفات ده درصدی برخوردار می شوند. بنا به گزارشات رسیده ، این دوشنبه بازار فروزشگاه بزرگ ایرانیان در تاریخ 28 خرداد ماه خواهد بود. 

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فروشگاه بزرگ ایرانیان می‌توانند به آدرس فروشگاه مراجعه کنند و یا از طریق کانال تلگرام به آدرس iranisc@ و سروش به آدرس iranisc@ و یا اینستاگرام به آدرس www.instagram.com/iraniansc1 مراجعه کنند.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان : بزرگترین ارائه کننده پوشاک فصل تمام اعضاء خانواده برای همه سنین و سلیقه ها زنانه مردانه - کودک ونوجوان - اسپرت و مجلسی - انواع لباس های مجلسی - لباس شب - نامزدی - کت شلوار های مردانه درجه یک ایرانی و خارجی - انواع شال و روسری - بزرگترین گروه لباس زیر زنانه ( و مردانه ) با بهترین برندهای ایرانی و ترکیه ای - انواع عینک های آفتابی - انواع کفش و صندل طبی - گروه اسباب بازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی