اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970322300028496

آشنایی با مراکز خرید درگهان

در قشم ارزان تر خرید کنیم!

کد: 13970322300028496

https://goo.gl/JTSN4Y

، (اخبار رسمی): مراکز خرید جزیره قشم به دلیل قیمت مناسب اجناس همیشه یکی از جذابیت های این جزیره نزد مسافران بوده و هست. بازار های قشم همیشه و در تمام فصول سال پر رونق بوده و هر ساله بر تعداد این بازار ها افزوده می شود.

در قشم ارزان تر خرید کنیم!
مرکز خرید دو دلفین درگهان

مراکز خرید درگهان اجناس ارزان تری نسبت به قشم ارائه می دهند

شهر درگهان یکی از شهر های تجاری جزیره قشم محسوب می شود که عمده مسافران تور قشم، خرید خود را در این شهر تجاری انجام می دهند. در گذشته فقط بازار قدیم درگهان بود که خود نمایی می کرد اما امروزه مراکز خرید بزرگی در درگهان وجود دارند که اقلام گوناگونی را به مسافران و مردم بومی عرضه می کنند.

تمام مسافران یک سوال در ذهنشان ایجاد می شود و آن هم این است که از قشم خرید کنیم یا درگهان؟ اگر به دنبال جنس ارزان هستید بالطبع درگهان اجناس ارزان تری نسبت به قشم ارائه می دهد اما بازار های زیادی هم در شهر قشم وجود دارند که می توانید با کمی حوصله و گشت و گذار اجناس ارزان قیمتی را خریداری کنید.

اما قبل از همه این موارد و همراه شدن با تور قشم باید هدف خود را مشخص کنید و بدانید که از قشم چه چیزی می خواهید خریداری کنید. با برنامه ریزی و مشورت با کسانی که قبل تر ها به این جزیره سفر کرده اند می توانید اجناس بهتر و البته ارزان تر بخرید.

حال به سراغ مراکز خرید درگهان می رویم و شما را با این بازار ها آشنا کرده تا زمان ورود به شهر درگهان دچار سردرگمی نشوید.

بازار دریا درگهان

این بازار که حدود ۱۵۳۰ غرفه دارد را فعلا بزرگترین بازار درگهان میدانند . این بازار دو طبقه دارد که بیشتر صنف ها را در همان طبقه همکف میتونید پیدا کنید و طبقه بالا نسبتا خلوت است . بازار دریا و بازار دودلفین دو بازار پر طرفدار خرده فروشی درگهان هستند .

اگر زمان بازار گردی گرسنه شدید میتوانید به رستوران دریا به طبقه بالا بروید و از نمای زیبای رستوران رو به دریا نیز بهره ببرید . بازار خیلی ساده طراحی شده و تقریبا همه لاین ها و راهرو ها شبیه به هم هستند و اگه خواستید به یک مغازه مورد نظر برگردید حتما اسم لاین را یادداشت کنید چون مطمئنا در غیر اینصورت تمام مسیرها را گم میکنید. معمولا از تمام صنف ها در این بازار وجود دارد، از پوشاک گرفته تا کیف و کفش و عینک و … فعالیت اصلی مغازه ها خرده فروشیست ولی مثل بقیه مراکز خرید درگهان اگه بخواهید، معمولا اکثر مغازه ها جنس را به صورت عمده نیز میفروشند. در بخش های مختلف بازار نیز سوپرمارکت و دستگاه های خودپرداز وجود دارد. با تور قشم ارزان سفر کرده و از این بازار بزرگ تمام اقلام مورد نیاز خود را خریداری کنید.

مجتمع تجاری نور درگهان

مجتمع تجاری نور در قلب شهر درگهان قرار دارد و بسیاری از برند های معروف را در خود جای داده است. در این بازار افراد بومی مشغول به کار هستند و اجناسی همچون پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم آشپزخانه و لوازم برقی را به مسافران عرضه می کنند. شعار مردم بومی که در این بازار مشغول به کار هستند این است که ما بومی ها هنوز با شما صادق هستیم. همچنین جالب است بدانید که این مجتمع تجاری از طریق راهرویی هوایی به مرکز خرید دو دلفین که در مجاور آن قرار گرفته است متصل می شود.

بازار اطلس درگهان

بازار اطلس از معدود مراکز خرید درگهان است که در فروشگاه های آن فقط می توانید کیف و کفش و چمدان ببینید. پس اگر با تور قشم به درگهان رفته و قصد خرید کیف و کفش دارید بی تامل به اطلس بروید. مرکز خریدی که تا چندی پیش فقط عمده فروشی بوده اما به واسطه کم رونقی بازار در حال حاضر به تک فروشی روی آورده است. اگر قصد خرید هم نداشته باشید آنقدر تنوع رنگ در اطلس بالاست که برای لحظه ای به وجدتان می آورد و اینجاست که شاید سرکیسه را شل کنید!

مرکز خرید دو دلفین

اگر اهل خرید کالاهایی شیک تر با کیفیت بالاتر هستید دو دلفین گزینه مناسبی برای شماست. مرکز خریدی که اکثر گردشگران قدیمی قشم به مسافران حال حاضر پیشنهاد می دهند دو دلفین است. در این مرکز خرید که پنج ورودی در سه خیابان مختلف را برای دسترسی بهتر مشتریانش تعبیه کرده است، می توانید انواع و اقسام لوازم برقی و خانگی، کیف و کفش، لباس های مردانه، زنانه و بچه گانه، لوازم آرایشی و عطر و کالاهایی از این دست را بیابید. از آنجایی که تعداد فروشگاه ها بالا و مشتریان کم است می توانید با قیمت هایی باورنکردنی مایحتاج خود را از این مرکز خرید تهیه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمائی همای سعادت

شرکت خدمات گردشگری مسافرتی همای سعادت در سال ۱۳۸۰ تاسیس شد و از همان ابتدا کار خود را با برگزاری تورهای مختلف داخلی و خارجی شروع کرد. تور مشهد از اصفهان و تور مشهد از تهران از جمله محبوب ترین تورهایی بوده اند که در این سال ها در همای سعادت به مشتریان ارائه شده اند. همچنین همای سعادت مفتخر است که به عنوان یکی از آژانس های مسافرتی پیشرو در زمینه تور کیش از تهران و تور کیش از اصفهان شناخته می شود. البته تور های مختلف دیگری مثل تور قشم از تهران ، تور قشم از اصفهان و … نیز در برنامه های مداوم کاری همای سعادت وجود دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | سرگرمی و تفریح