اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970323300308496

طعم اصیل غذاهای محلی قشم را کجا امتحان کنیم؟

کد: 13970323300308496

https://goo.gl/3yo5dD

، (اخبار رسمی): غذاهای محلی قشم برای مسافران تور قشم در تمام رستوران‌ها یافت می‌شود و این رستوران‌ها عبارتند از: رستوران قلعه، نعیم، خاله و الوند.

طعم اصیل غذاهای محلی قشم را کجا امتحان کنیم؟
فست فود شاورما قشم

غذاهای رستوران قلعه بسته به صید روزانه درست می‌شوند، بنابراین منویی در کار نیست و لیست غذاها شفاهی به سمع و نظر مسافران می‌رسد

اگر با تور قشم به این جزیره زیبا سفر کرده‌اید و ذائقه تند و تیزی دارید، حتما غذاهای محلی جزیره قشم را امتحان کنید. انواع غذاهای دریایی که به شیوه‌های منحصر به فرد طبخ می‌شوند از جمله بخش هیجان‌انگیز سفر شما با تور به شمار می‌رود. غذاهای محلی جزیره قشم در تمام رستوران‌ها یافت می‌شود اما چه بهتر که معروف‌ترین رستوران‌های قشم را بشناسید و در آن‌ها طعم اصیل غذاهای محلی را امتحان کنید. 

رستوران قلعه

یکی از شناخته شده‌ترین رستوران‌های جزیره در میان مسافران، رستوران قلعه است. در این رستوران غذاهای دریایی با شیوه متفاوتی طبخ می‌شود و از معدود رستوران‌هایی است که در هنگام خوردن غذا می‌توان دریای زیبای خلیج فارس را مشاهده کرده و از منظره پیش رو لذت ببرید.

غذاهای قلعه بسته به صید روزانه درست می‌شوند، بنابراین منویی در کار نیست و لیست غذاها شفاهی به سمع و نظر مسافران می‌رسد. بهترین خوراک کوسه، خوراک ماهی مرکب، خوراک صدف و میگو را می‌توان در رستوران قلعه خورد. خوراک‌هایی که با ادویه مخصوص و تندی درست و با نان پیتا بر سر میز آورده می‌شوند. رستوران قلعه فقط شب ها باز است و قیمت‌ها در آن بسته به سفارشتان متفاوت است.

رستوران حاج غفور

برای تجربه بهترین طعم قلیه حتما در سفر چند روزه تان با تور قشم سری به رستوران حاج غفور بزنید چرا که قلیه ماهی‌های این رستوران بسیار معروف هستند. علاوه بر قلیه می‌توانید دیگر غذاهای دریایی مانند میگو را نیز در رستوران حاج غفور امتحان کنید ولی قبل از آن باید بدانید که غذاهای حاج غفور تند و تیز هستند.

رستوران نعیم

رستوران نعیم در میان مسافران به خاطر میگو پفکی و البته سلف سرویس بودن محبوبیت دارد. اگر در سفر  هوس میگو پفکی کردید، بی برو و برگرد به رستوران نعیم بروید. غذاهای دریایی دیگری نیز در این رستوران طبخ می‌شود که از جمله آنها ماهی شیر، ماهی کبابی و قلیه ماهی است. تنوع غذایی زیادی در منوی این رستوران به چشم نمی‌خورد و این امر کیفیت دیگر غذاهای طبخ شده در رستوران نعیم را افزایش داده ودر نهایت منجر به رضایت هر چه بیشتر گردشگران شده است. رستوران نعیم ظهرها باز است و مانند همه رستوران‌های جزیره در نعیم نیز تنها برنجی که پخته می‌شود برنج هندی است.

رستوران خاله

رستوران خاله در مجاورت رستوران قلعه قرار دارد. این رستوران نه تنها در میان گردشگران بلکه در سراسر قشم شناخته شده است. خاله یکی از بومیان جزیره است که این رستوران را راه‌اندازی کرده و غذاهای محلی جزیره را خودش طبخ می‌کند که این امر باعث شده است غذاها در این رستوران کوچک، طعم خانگی و سنتی خود را حفظ کنند.

سمبوسه‌های خاله بسیار خوش طعم هستند و همچنین فلافل‌های تند و تیز و البته خوشمزه‌اش در کل جزیره زبانزد است. در رستوران خاله غذاهای دریایی نظیرکوسه، صدف، ماهی مرکب یا عنکاس نیز طبخ می‌شود. خاله، غذای دریایی دیگری به اسم میکس هم می‌پزد که ترکیبی از کوسه و میگو است و چه بین مسافران و چه بین بومیان طرفدار زیاد دارد.

فست فود شاورما

برخی از گردشگران هر جای دنیا که باشند از فست‌فود نمی‌گذرند؛ به این افراد ساندویج شاورما پیشنهاد می‌شود. شاورما یکی از بهترین فست‌فودهای قشم است که غذای بسیار مناسبی برای طرفداران فست‌فود به شمار می‌آید. این فست فود در مجاورت سیتی سنتر قشم قرار دارد ولی فست فودهای دیگری در سطح قشم وجود دارد که این ساندویچ را سرو می‌کنند.

رستوران الوند

رستوران الوند قبلا در کنار هتل دیپلمات واقع بود و روزگار بسیار خوشی داشت و می‌شد از دور تلاطم دریای مواج خلیج فارس را نظاره‌گر بود.  به غیر از آن درختان زیادی هم اطراف رستوران بود که محیط را خواستنی‌‌تر می‌کرد، اما این روزها رستوران الوند به جای جدید و میدان شهدا و داخل هتل الوند نقل مکان کرده و از دوره شکوهش کمی فاصله گرفته است. از بهترین غذاهای رستوران الوند می‌توان به قلیه ماهی و بشقاب کوسه و غذاهای دریایی‌اش اشاره کرد. در اینجا بشقابی به اسم میکس دریایی وجود دارد که کباب شیر ماهى و قلیه ماهى و میگو و ماهى سوخارى در آن هست و طعم بسیار خوبی دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمائی همای سعادت

شرکت خدمات گردشگری مسافرتی همای سعادت در سال ۱۳۸۰ تاسیس شد و از همان ابتدا کار خود را با برگزاری تورهای مختلف داخلی و خارجی شروع کرد. تور مشهد از اصفهان و تور مشهد از تهران از جمله محبوب ترین تورهایی بوده اند که در این سال ها در همای سعادت به مشتریان ارائه شده اند. همچنین همای سعادت مفتخر است که به عنوان یکی از آژانس های مسافرتی پیشرو در زمینه تور کیش از تهران و تور کیش از اصفهان شناخته می شود. البته تور های مختلف دیگری مثل تور قشم از تهران ، تور قشم از اصفهان و … نیز در برنامه های مداوم کاری همای سعادت وجود دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]