اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970324300538296

افتتاح غرفه لوازم آرایشی و بهداشتی 2 در فروشگاه بزرگ ایرانیان

کد: 13970324300538296

https://goo.gl/w93A4w

، تهران , (اخبار رسمی): فروشگاه بزرگ ایرانیان، در کنار ارائه پوشاک تمام فصل برای تمام اعضای خانواده (زنانه ، مردانه و بچگانه) به فروش اکسسوری‌های مختلف از جمله (عینک، کیف و کفش، جوراب)، اسباب بازی و لوازم آرایشی و بهداشتی می‌پردازد.

افتتاح غرفه لوازم آرایشی و بهداشتی 2 در فروشگاه بزرگ ایرانیان
آرایشی و بهداشتی

با افزایش درخواست مشتریان برای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی با کیفیت و متنوع، دومین غرفه از این کالاها، 19 خرداد ماه افتتاح شد

افتتاح غرفه لوازم آرایشی و بهداشتی 2 در فروشگاه بزرگ ایرانیان

زیبایی و آراسته بودن از زمان‌های گذشته مورد توجه بوده و مردم با روش‌های مختلف و لوازم گوناگون ظاهر خود را زینت می‌دادند. در زمان قدیم لوازم آرایشی از هفت قلم (سرخاب، سفید آب، سرمه، حنا، وسمه، زرک و خال) تشکیل می‌شد که با افزایش روش‌های مختلف برای زیباتر شدن، لوازم آرایشی و بهداشتی متنوع، پا به عرصه خودنمایی گذاشتند.

فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان، در کنار ارائه پوشاک تمام فصل برای تمام اعضای خانواده (زنانه ، مردانه و بچگانه) به فروش اکسسوری‌های مختلف از جمله (عینک، کیف و کفش، جوراب)، اسباب‌بازی و لوازم آرایشی و بهداشتی می‌پردازد. مشتریان می‌توانند با مراجعه به فروشگاه، تمامی نیازهای خود را یک‌جا، از یک مکان و با بهترین کیفیت خرید کنند. نشانی فروشگاه ایرانیان،  تهران – خیابان امام زاده حسن (ع) نبش لقمان حکیم است.

افتتاح غرفه لوازم آرایشی و بهداشتی 2 

با افزایش درخواست مشتریان برای خرید لوازم آرایشی وبهداشتی با کیفیت و متنوع، دومین غرفه از این کالاها ، 19 خرداد ماه افتتاح شد. گوشه‌ای از کالاهایی که در این غرفه به فروش می‌رسد عبارتند از:

انواع لوازم آرایش چشم، شامل: ریمل (رومنسه، دو سه، آزادورا ، انترنتی، max و bourjois)، خط چشم ( پاریس، مودا، فلورمار ) و سایه چشم (مکسی بل، گول فلوور، آکوآ، mac ،m.m)

انواع ادکلن با نمونه برندهای ( sweet ،f713 ،senorta ،jacpot ،darkwave ،nightwish ،splendor)

انوع کرم، شامل: کرم ضد آفتاب (دکتر راشل،مکس لیدی)، کرم دست و صورت (نیوا) و کرم پودر (فلور مار ، لنزو، گاش، mac)

اسپری با نمونه برندهای (نیوا، چی چی، شی، 4/8، رکسونا)

مام با نمونه برندهای (نیوا، 4/8، مام ژیلت دانه دار، سکرت، گوله اسپایس)

انواع شامپو (هد اندر شولدرز، جان سون، شامپو بدن نیوا)

انواع لوازم برقی مو از جمله: سشوآر (فیلیپس و پرو مکس) ، اپی لیدی (فیلیپس)، موزر بینی و گوش (فیلیپس) بندانداز برقی (کووین و مک) و برس حرارتی (سوکانی) است.  

لوازم نام برده شده تنها گوشه‌ای از کالاهایی است که در این غرفه به فروش می‌رسد.

نقاط قوت غرفه لوازم آرایشی و بهداشتی 2

از جمله دلایلی که می‌تواند این غرفه را از سایر فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی متمایز کرده و به عنوان نقاط قوت محسوب می‌شود، اصل بودن اجناس، کیفیت و متنوع بودن کالاها است. محل دسترسی غرفه در طبقه بالای همکف (اول)، روبه روی پله برقی است.

مژده به دارندگان کارت اشتراک

مشتریانی که دارای کارت اشتراک هستند، در روز تولد و سالگرد ازدواجشان از تخفیف 10 درصدی و در ماه مناسبت‌شان از تخفیف 5 درصدی بهره‌مند می‌شوند. ضمنا آخرین دوشنبه هر ماه فرصتی مناسب برای خرید کالاهای مورد علاقه، (مانند لوازم آرایشی و بهداشتی) و دریافت تخفیف 10 درصدی است. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت فروشگاه بزرگ ایرانیان www.iraniansc.ir  و سایر شبکه‌های اجتماعی مراجعه کنند. 

 کانال تلگرام : iranisc@

کانال سروش : iranisc@

پیج اینستاگرام :  https://www.instagram.com/iraniansc1


 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان : بزرگترین ارائه کننده پوشاک فصل تمام اعضاء خانواده برای همه سنین و سلیقه ها زنانه مردانه - کودک ونوجوان - اسپرت و مجلسی - انواع لباس های مجلسی - لباس شب - نامزدی - کت شلوار های مردانه درجه یک ایرانی و خارجی - انواع شال و روسری - بزرگترین گروه لباس زیر زنانه ( و مردانه ) با بهترین برندهای ایرانی و ترکیه ای - انواع عینک های آفتابی - انواع کفش و صندل طبی - گروه اسباب بازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]