اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970330301308496

رمز و رازهای سفر به کیش را بدانیم!

کد: 13970330301308496

https://goo.gl/9cF6LZ

، (اخبار رسمی): قبل از سفر به کیش در نظر گرفتن یک‌سری نکات از جمله دانستن آب‌وهوا برای سفر یا ارزان‌ترین و خلوت‌ترین زمان سفر برای مسافران اهمیت دارد.

رمز و رازهای سفر به کیش را بدانیم!
رمز و رازهای سفر به کیش را بدانیم!

سفر به کیش از جذاب‌ترین و مقرون به‌صرفه‌ترین سفرها برای ما ایرانی‌ها و مسافران سراسر جهان است

بی شک سفر با تور کیش از اصفهان اقساطی یکی از جذاب‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین سفرها برای ما ایرانی‌ها و گردشگران سراسر جهان است. جزیره کیش به دلیل جاذبه‌های تاریخی و طبیعی منحصر به فرد برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. این جزیره هر ساله میزبان بیش از یک میلیون گردشگر است. در کیش می‌توانید از انواع تفریحات و ورزش‌های آبی متنوع لذت ببرید قایق سواری کنید، به شنا و غواصی رفته و هیجان‌انگیزترین لحظات را در دل خلیج فارس نیلگون خلق کنید. باید گفت که سفر به کیش فرصتی برای بازدید از جزیره مرجانی، نمایشگاه خزندگان، تجربه زندگی در دل طبیعت، بازدید و خرید در مراکز خرید و ۱۱ بازار بین‌المللی ایران و… است.

قبل از سفر به کیش نیاز است که به یک سری نکات در رابطه با سفرتان توجه کنید.

  • بهترین زمان از نظر آب و هوا برای سفر به کیش

بهترین زمان برای سفربه کیش ابتدای دی ماه تا اواخر فروردین است. البته لازم به ذکر است که فروردین ماه که با ایام تعطیلات مواجه است، با سیل عظیمی از گردشگران روبرو می‌شوید و ممکن است گرمای هوا در این ماه برای برخی از افراد آزار دهنده باشد. در اردیبهشت ماه هم که هنوز رطوبت هوا آنچنان زیاد نشده، آب دریا سرد است و گاهی‌ اوقات نسیم باد خنک در شب‌ها هوای این جزیره را بهاری می‌کند، بنابراین می‌توانید اردیبهشت ماه را برای سفر به کیشانتخاب کنید.

با وجود این‌که اغلب اوقات هوای کیش گرم و مرطوب است، در ماه‌های ذکر شده آب و هوای مناسبی در جزیره حکم فرما است و گشت‌و‌گذار و تفریح را برای مسافران لذت‌بخش‌تر خواهد کرد.

بنابراین در صورتی که برای لذت بردن از دریا و ساحل‌ بی‌نظیر کیش می‌خواهید به این جزیره سفر کنید، تابستان فصل مناسبی است؛ زیرا گاهی اوقات رطوبت هوا در این فصل به ۱۰۰ درصد هم می‌رسد و حتی نفس کشیدن برای شما دشوار می‌شود. در ضمن در ماه‌های آذر و دی باران‌های سیل‌آسای این جزیره را نیز تجربه کنید.

  • ارزان‌ترین و خلوت‌ترین زمان سفر به کیش؟

زمان‌هایی که تقاضا برای سفر به این جزیره کاهش می‌یابد قیمت تورکیش نیز با افت قابل توجهی مواجه می‌شود. در این زمان می توانید تور ارزان کیش را خریداری کرده و به این سفر مقرون به‌صرفه بروید. البته بهترین زمان سفر به این جزیره بسته به هدف شما از سفر متفاوت است و برای همه افراد یکسان نیست.

  • بهترین زمان برای شرکت در رویدادهای فرهنگی جزیره

با این وجود که در فصل تابستان آب و هوایی به شدت گرم بر جزیره حکم فرما است و برای سفر به کیش فصل مناسبی نیست، اما؛ جشنواره‌های تابستانی در این جزیره برگزار می‌شوند که باعث شده است مسافران زیادی روانه این جزیره زیبا شوند. برپایی برنامه‌های شاد و مفرح مانند برنامه‌های متنوع ورزشی، کنسرت‌ها، جنگ‌های شبانه، تئاتر، نمایش نمایش، برپایی کارناوال‌های شادی، اهدای میلیون‌ها جایزه نقدی و غیرنقدی، آذین‌ بندی خیابان‌‌های کیش که زیبایی آن‌ها را مخصوصا شب‌ها دو چندان می ‌کند، باعث شده است تعداد زیادی از گردشگران داخلی و حتی خارجی در زمان برپایی این جشنواره با تور کیش همراه شوند.

برنامه و خدمات این جشنواره که در تابستان ۹۷ هم برای مسافران برگزار خواهد شد، به شرح زیر است:

  • ارائه تخفیفات ویژه در مراکز خرید
  • جشنواره آبنبات چوبی برای کودکان و امکان استفاده رایگان کودکان زیر هفت سال از خدمات هتل‌ها
  • رالی تور خانوادگی و قرعه ‌کشی برای اهدای خودروهای لوکس و گران‌ قیمت
  • برگزاری کنسرت گروه‌های موسیقی با حضور هنرمندان مطرح کشور، اجرای استند آپ کمدی و دیگر رویدادهای ویژه فرهنگی
  • قرعه‌کشی برای اهدای جوایز نقدی

در ضمن اگر تنها برای گردش در مراکز خرید کیش قصد سفر به این جزیره را دارید، تابستان هم می‌توانید به آن سفر کنید؛ زیرا تقریبا همه مراکز خرید مجهز به سیستم‌ های تهویه مطبوع کاملا مناسب هستند و همچنین قیمت اجناس در این فصل پایین‌تر است.

علاقه‌مندان برای استفاده از برنامه و خدمات این جشنواره که در تابستان ۹۷ می‌توانند با تور کیش از اصفهان همراه باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمائی همای سعادت

شرکت خدمات گردشگری مسافرتی همای سعادت در سال ۱۳۸۰ تاسیس شد و از همان ابتدا کار خود را با برگزاری تورهای مختلف داخلی و خارجی شروع کرد. تور مشهد از اصفهان و تور مشهد از تهران از جمله محبوب ترین تورهایی بوده اند که در این سال ها در همای سعادت به مشتریان ارائه شده اند. همچنین همای سعادت مفتخر است که به عنوان یکی از آژانس های مسافرتی پیشرو در زمینه تور کیش از تهران و تور کیش از اصفهان شناخته می شود. البته تور های مختلف دیگری مثل تور قشم از تهران ، تور قشم از اصفهان و … نیز در برنامه های مداوم کاری همای سعادت وجود دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]