اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970402301578496

در منطقه آزاد کیش ماشین را ارزان کرایه کنیم!

کد: 13970402301578496

https://goo.gl/C9Semd

، (اخبار رسمی): گردشگران تور کیش می‌توانند اتومبیل‌ها را با قیمت‌های بسیار ارزان کرایه کنند که البته در تمامی خیابان‌ها عملکرد شما به‌وسیله دوربین‌های کنترل سرعت، بررسی می‌شود.

در منطقه آزاد کیش ماشین را ارزان کرایه کنیم!
کرایه ارزان اتومبیل

در سراسر کیش انواع اتومبیل‌های آخرین مدل با قیمت های بسیار ارزان به علاقه‌مندان به اتومبیل‌رانی که با تور کیش همراه شده‌اند، اجاره داده می‌شود

جزیره زیبای کیش یک منطقه تفریحی بسیار زیبا و خاص نه تنها برای گردشگران داخلی بلکه برای گردشگران خارجی نیز به شمار می‌رود. آوازه زیبایی‌ها و دیدنی‌های جزیره کیش، حتی در شهرهای خارج از کشور نیز پیچیده است و در تمام ایام سال مسافرین بسیاری روانه این شهر دیدنی می‌شوند. به همین سبب است که انواع امکانات رفاهی مانند هتل، سوئیت و کرایه اتومبیل ارزان در کیش به منظور تامین آسایش گردشگران در این جزیره مهیا شده است.

از آنجایی که جزیره کیش یکی از بنادر آزاد ایران به شمار می‌آید، در سراسر این شهر انواع اتومبیل‌های آخرین مدل با قیمت‌های بسیار ارزان به علاقه‌مندان به اتومبیل‌رانی که با تور کیش همراه شده‌اند، اجاره داده می‌شود. اگر شما نیز برای سهولت در رفت و آمد یا به دلیل علاقه به اتومبیل، تمایل به اجاره خودرو ارزان در کیش را داشته باشید، شاید مانند بسیاری دیگر برایتان این سوال پیش آید که روش صحیح کرایه اتومبیل ارزان در کیش چیست؟

اگر به دنبال رانندگی در محیطی آرام و بدون ترافیک هستید حتما اتومبیل‌رانی در تور کیش گزینه مناسبی است. از آن جهت که جزیره کیش در منطقه آزاد قرار دارد و شرایط گمرکی شامل حال این جزیره زیبا نمی‌شود.

موسسات مختلفی در کیش اتومبیل‌های لوکس به گردشگران کرایه می‌دهند.

رانندگی در جاده جهان که به صورت رینگی دور تا دور جزیره قرار دارد، دیدن زیبایی‌ها و طبیعت بکر جزیره کیش را لذت بخش‌تر می‌کند. فقط فراموش نشود که سرعت مجاز و قوانین راهنمایی رانندگی در کیش کمی متفاوت از شهرهای دیگر است پس با رعایت کردن آن‌ها از پرداخت جرائم سنگین پیشگیری کنید.

کرایه اتومبیل بدون راننده در جزیره کیش از رونق خوبی برخوردار است. رانندگی در بلوارهای زیبا و خلوت کیش برای گردشگران و مسافرانی که از شهرهای پرترافیک و شلوغ به این جزیره سفر می‌کنند،‌ بسیار دلپذیر است، ولی؛ باید یادآوری شود که پلیس راهنمایی و رانندگی کیش توسط دوربین‌های کنترل سرعت و کنترل نامحسوس رفتارهای پرخطر رانندگان را زیر نظر دارد و در صورت رعایت نکردن قوانین و سرعت مجاز در جزیره، جریمه‌های سنگینی در انتظار این رانندگان است.

برای کرایه‌ی اتومبیل باید مدارک زیر را همراه داشت:

  • اصل گواهینامه معتبر
  • کارت ملی
  • به امانت گذاشتن یک فقره چک یا وجه نقد به عنوان ضمانت در اختیار شرکت کرایه دهنده اتومبیل

پس از ارائه مدارک، قراردادی بین شرکت کرایه اتومبیل بدون راننده و کرایه گیرنده اتومبیل تنظیم خواهد شد. مدت زمان اجاره روزانه ۲۴ ساعت است. هزینه بنزین به‌عهده اجاره کننده می‌باشد و چنانچه دارای کارت سوخت باشید می‌توانید از آن نیز در جزیره استفاده کنید. می‌توانید سوخت خودرو را از دو پمپ بنزین مستقر در منطقه گلدیس و منطقه فارور تأمین کرد. محل تحویل اتومبیل معمولا در فرودگاه یا محل اقامت است.

هنگام اتومبیل سواری در کیش باید به یک سری نکات مهم توجه داشته باشید تا تجربه اتومبیل سواری با یک ماشین لوکس به یک سفر به یاد ماندنی و لذت‌بخش تبدیل شود. این نکات به شرح زیر است:

– بستن کمربند ایمنی در هنگام رانندگی الزامی است.

– بوق زدن در کلیه معابر ممنوع است.

– آلودگی صوتی به هر نحو در جزیره کیش ممنوع است.

– ریختن زباله از داخل خودرو در جزیره کیش ممنوع است.

– جریمه‌ها در جزیره کیش دو برابر شهر‌های دیگر است پس در زمان رانندگی قوانین این جزیره را رعایت کنید.

– در خیابان‌های کیش دوربین‌های کنترل سرعت نصب شده و بازرسان و عوامل نامحسوس سرعت خودروها را تحت نظر دارند.

مقررات راهنمایی و رانندگی که در طول رانندگی با اتومبیل در این جزیره باید رعایت شوند:

 ۱. در تمامی خیابان‌های جزیره عملکرد شما به وسیله دوربین های کنترل سرعت، بازرسان و عوامل نامحسوس کنترل می‌شود، بدیهی است سرعت خودروها باید برابر تابلوهای نصب شده باشد و سرعت بالاتر از آن بطور خودکار در سیستم اجرائیات پلیس راهنمایی و رانندگی ثبت می‌شود، و با توجه به اینکه قبوض خلاصی صادره صرفا مختص جزیره کیش بوده و در دیگر نقاط کشور قابل پرداخت نیست، ترخیص و خارج کردن خودرو از جزیره منوط به تسویه برگ جریمه‌ها و مبالغ خلافی در سیستم اجرائیات راهنمایی و رانندگی کیش خواهد بود.

 ۲. رطوبت هوای جزیره همواره بالا است و این امر آثار منفی در سیستم ترمز اتومبیل‌ها می‌گذارد و باعث لغزندگی معابر می‌شود. اگر می‌خواهید با رانندگی در سطح جزیره بهترین سفر را تجربه کنید، همواره احتیاط  لازم را در رانندگی داشته باشید.

۳. در جهت حفظ آرامش ساکنین و مسافرین از بوق زدن در تمامی معابر جزیره موکدا خودداری کنید.

 ۴. خودروها در خیابان‌ها بین خطوط حرکت نموده و برای تغییر از یک خط به خط دیگر با چراغ راهنما مسیر خود را مشخص کنند.

 ۵. در جزیره کیش به علت اعتماد به فهم و درک بالای ساکنین و رانندگان تور کیش، تمامی سرعت‌گیرهای موجود در معابر جمع آوری شده است در نتیجه هیچ گونه مانعی در مسیر تردد خودروها قرار ندارد. لذا در صورت عدم رعایت مقررات و احتیاط، بروز تصادف غیر قابل اجتناب است.

علاقه‌مندان برای تجربه به اتومبیل‌رانی در کیش می‌توانند با تور کیش آژانس هواپیمائی همای سعادت همراه باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمائی همای سعادت

شرکت خدمات گردشگری مسافرتی همای سعادت در سال ۱۳۸۰ تاسیس شد و از همان ابتدا کار خود را با برگزاری تورهای مختلف داخلی و خارجی شروع کرد. تور مشهد از اصفهان و تور مشهد از تهران از جمله محبوب ترین تورهایی بوده اند که در این سال ها در همای سعادت به مشتریان ارائه شده اند. همچنین همای سعادت مفتخر است که به عنوان یکی از آژانس های مسافرتی پیشرو در زمینه تور کیش از تهران و تور کیش از اصفهان شناخته می شود. البته تور های مختلف دیگری مثل تور قشم از تهران ، تور قشم از اصفهان و … نیز در برنامه های مداوم کاری همای سعادت وجود دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]