اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970402301798296

تخفیف روز تولد و سالگرد ازدواج در فروشگاه بزرگ ایرانیان

کد: 13970402301798296

https://goo.gl/62Fnsv

، تهران , (اخبار رسمی): فروشگاه پوشاک ایرانیان برای مشتریانی که فرم عضویت پر کرده و جزو اعضای باشگاه مشتریان هستند، از جمله: ثبت امتیاز خرید و اهدا کارت هدیه، اعلام زمان فروش‌های فوق العاده و برگزاری مسابقات (جهت تعامل بیشتر با مشتریان و اهدا جوایز) و ... خدمات ویژه‌ای ارائه می‌کند.

تخفیف روز تولد و سالگرد ازدواج ، در فروشگاه بزرگ ایرانیان
تخفیف 10 درصدی برای اعضای باشگاه مشتریان در روز تولد و سالگرد ازدواج

فروشگاه بزرگ ایرانیان به مناسبت روز تولد و سالگرد ازدواج (همچنین 2روز قبل و بعد از آن) 10 درصد تخفیف و در ماه مناسبت 5 درصد تخفیف به اعضای مشتریان ارائه می‌کند

تخفیف روز تولد و سالگرد ازدواج، در فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان عرضه‌کننده بهترین پوشاک فصل (زنانه، مردانه و بچگانه) برای همه سنین و سلیقه‌ها است که با بهره‌گیری از جدیدترین ترندهای صنعت مد و فشن ارائه خدمت می‌کند.

خدمات فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه پوشاک ایرانیان برای مشتریانی که فرم عضویت پر کرده و جزو اعضای باشگاه مشتریان هستند، از جمله: ثبت امتیاز خرید و اهداء کارت هدیه، اعلام زمان فروش‌های فوق‌العاده و برگزاری مسابقات (جهت تعامل بیشتر با مشتریان و اهداء جوایز) و ... خدمات ویژه‌ای ارائه می‌کند.

تخفیف‌های ویژه مشترکین

روز تولد و سالگرد ازدواج از مهم‌ترین روزهای هر فردی به حساب می آید و دریافت پیام تبریک و هدیه از طرف دیگران در این مناسبت‌ها، جذاب و دل‌نشین است.

فروشگاه بزرگ ایرانیان به مناسبت روز تولد و سالگرد ازدواج (همچنین 2 روز قبل و بعد از آن) 10درصد تخفیف و در ماه مناسبت 5 درصد تخفیف  به اعضای مشتریان ارائه می‌کند.

با وارد شدن به تیر سال 97، اعضای باشگاه مشترکین که روز تولد و سالگرد ازدواجشان است، می‌توانند با خرید از فروشگاه بزرگ ایرانیان، از تخفیف خود بهره‌مند شوند. کافی است هنگام خرید کارت عضویت و یا شماره موبایلی که با آن عضو شده‌اند را به صندوق‌دار ارائه کنند.

قابل توجه مشترکین

در روزهایی که تخفیفی دریافت نکرده‌اند برای آن‌ها امتیاز ثبت می‌شود. بنابراین، بهتر است خرید‌های خود را به یک اشتراک ثبت کنند تا با جمع شدن امتیاز، کارت هدیه دریافت کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت فروشگاه بزرگ ایرانیان، www.iraniansc.ir  مراجعه کنند.

آدرس فروشگاه : خیابان امامزاده حسن (ع) ، نبش لقمان حکیم

تلفن تماس : 02166622145

تلگرام : iranisc@

سروش : iranisc@

اینستاگرام : www.instagram.com/iraniansc1

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان : بزرگترین ارائه کننده پوشاک فصل تمام اعضاء خانواده برای همه سنین و سلیقه ها زنانه مردانه - کودک ونوجوان - اسپرت و مجلسی - انواع لباس های مجلسی - لباس شب - نامزدی - کت شلوار های مردانه درجه یک ایرانی و خارجی - انواع شال و روسری - بزرگترین گروه لباس زیر زنانه ( و مردانه ) با بهترین برندهای ایرانی و ترکیه ای - انواع عینک های آفتابی - انواع کفش و صندل طبی - گروه اسباب بازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حراج و تخفیف