اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970406302438496

دانستنی‌های سفر به جزیره کیش

کد: 13970406302438496

https://goo.gl/eJtVH7

، (اخبار رسمی): قبل از سفر با تور کیش باید به چند توصیه از جمله تهیه کردن فهرستی از مکان‌های تفریحی و دیدنی و بازارهای کیش دقت کرد.

دانستنی های سفر به جزیره کیش
جزیره کیش

تور کیش یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما برای سفر چند روزه و تجربه خاطراتی ماندگار و لذت‌بخش خواهد بود

تور کیش یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما برای سفر چند روزه و تجربه خاطراتی ماندگار و لذت‌بخش خواهد بود.

کیش جزیره‌ای کوچک در دل دریای خلیج‌فارس است که به دلیل وجود جاذبه‌های گردشگری و امکانات تفریحی فراوانی دارد. البته افرادی که به این جزیره سفر می‌کنند تنها به گردشگران  خلاصه نمی‌شوند و این جزیره میزبان افراد زیادی از همه نقاط ایران و البته دنیا است.

اگر برای تفریح، دوری از هوای آلوده تهران و بازدید از جاذبه‌های طبیعی قصد سفر دارید، تور کیش گزینه مناسبی برای شما خواهد بود، چراکه؛ در این جزیره شاهد هیچ ترافیکی و آلودگی نیستید و برعکس درصد اکسیژن خالص جزیره در بالاترین سطح خود نسبت به دیگر مناطق ایران است و می‌توانید لذت تنفس هوای پاک و به دور از دود و آلودگی را در این جزیره زیبا تجربه کنید.

بهترین زمان از نظر آب‌وهوا برای سفر از اوایل دی ماه تا اواخر ماه ‌اردیبهشت است. جزیره کیش در این ماه‌‌ها هوایی بسیار لطیف و دوست داشتنی دارد.

از اواخر خرداد تا شهریور‌ ماه هوای جزیره کیش بسیار گرم و مرطوب است.

در مورد انتخاب تور کیش به این نکات توجه کنید:

-فقط مواردی که در قرار داد نوشته می‌شود در تعهد تور است، قول شفاهی هیچ ارزشی ندارد.

-قبل از اینکه سریع قرارداد را ببندید، در مورد هتل اطلاعاتی داشته باشید، اینکه هتل کجاست (بهتر است نزدیک به مراکز توریستی باشد) کیفیت غذایش چطور است؟ خدمات جانبی و هزینه این خدمات را هم بدانید.

-به ساعت پرواز از کیش و هماهنگی آن با ساعت تحویل اتاق هتل توجه کنید، ممکن است پرواز شما عصر یا شب باشد، در این حالت اکثر هتل‌ها هزینه اقامت مازاد ( بعد از ساعت 2 بعد از ظهر) را از شما دریافت خواهند کرد، پس بهتر است ساعت پروازتان با ساعت تحویل اتاق هماهنگ باشد یا خود را برای پرداخت هزینه شارژ اضافی آماده کنید.

– هزینه تور براساس هتلی که انتخاب کرده‌اید تغییر خواهد کرد، برای هتلی پول بیشتر بپردازید که ارزشش را داشته باشد.

– هزینه سفر به کیش در ایام مختلف سال تغییر می‌کند، مثلا در ایام نوروز قیمت سفر کیش بسیار بالا است. در ماه‌های اردیبهشت تا اواخر تابستان معمولا هزینه‌ها ارزان‌تر است و می‌توانید سفر به کیش را در این زمان تجربه کنید. انتخاب ماه‌های تابستان برای سفر این مزیت را هم دارد که ایام جشنواره است و قیمت بیشتر خدمات و اجناس کمتر از بقیه زمان‌های سال است.

توصیه‌های قبل از سفر به کیش

فهرستی از وسایل مورد نیاز خود را تهیه و بر اساس آن وسایل خود را جمع آوری کنید. همین‌طور به حداکثر وزن مجاز بار برای هر نفر در بلیت خود دقت کنید.

– برای سفر آسان‌تر از برداشتن وسایل اضافی که بارتان را سنگین می‌کند خودداری کنید.

 – برای اینکه از سفر خود بیشترین استفاده را ببرید پیش از سفر فهرستی از مکان‌های تفریحی و دیدنی و بازارهای کیش که مایل هستید در طول سفر از آن‌ها بازدید کنید را تهیه کنید.

– برای روز‌های اقامت در جزیره مرجانی کیش برنامه‌ریزی کنید.

– به همراه داشتن نقشه کیش در طول اقامت و گشت و گذار در جزیره می‌تواند مفید باشد.

– هزینه‌های تفریحات کیش کمی بالا است بنابراین قبل از این که بخواهید از آن‌ها استفاده کنید حساب جیبتان را داشته باشید.

– دانستن تلفن‌های ضروری، درمانگاه‌ها و داروخانه‌های کیش می‌تواند در زمان‌های اضطراری مفید باشد. بنابراین قبل از سفر این اطلاعات را جایی یادداشت کرده و به همراه داشته باشید.

– سعی کنید حدود ۲ ساعت و نیم قبل از پرواز در فرودگاه حاضر باشید.

– پیش از حرکت به سمت فرودگاه از به همراه داشتن همه مدارک از جمله بلیت، شناسنامه، کارت ملی و واچر هتل اطمینان حاصل کنید. دقت داشته باشید ارائه شناسنامه برای تحویل اتاق در تمام هتل‌های کیش ضروری است.

 – اگر باید ساک خود را به قسمت تحویل بار بدهید، حتما مدارک و وسایل قیمتی خود را در کیف دستی یا کوله پشتی به همراه داشته باشید.

– به موقع برای تحویل بار و گرفتن کارت پرواز اقدام کنید و برای انجام سایر مراحل مانند بازرسی و … با آرامش کامل با پرسنل فرودگاه همکاری داشته باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمائی همای سعادت

شرکت خدمات گردشگری مسافرتی همای سعادت در سال ۱۳۸۰ تاسیس شد و از همان ابتدا کار خود را با برگزاری تورهای مختلف داخلی و خارجی شروع کرد. تور مشهد از اصفهان و تور مشهد از تهران از جمله محبوب ترین تورهایی بوده اند که در این سال ها در همای سعادت به مشتریان ارائه شده اند. همچنین همای سعادت مفتخر است که به عنوان یکی از آژانس های مسافرتی پیشرو در زمینه تور کیش از تهران و تور کیش از اصفهان شناخته می شود. البته تور های مختلف دیگری مثل تور قشم از تهران ، تور قشم از اصفهان و … نیز در برنامه های مداوم کاری همای سعادت وجود دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی