اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970411303198099

خرید آنلاین انواع آجر لفتون در سایت یک دو سه سازه

آجر لفتون (سوراخ دار) چیست؟

کد: 13970411303198099

https://goo.gl/9CC6Du

، تهران , (اخبار رسمی): آجرهای لفتون موجود در سایت یک دو سه سازه، از میان پرسابقه و باکیفیت‌ترین آجرهای کشور گلچین و در رنگ‌های زرد، گلبهی، قرمز و قهوه‌ای آماده عرضه و تحویل ۲۴ ساعته در سراسر کشور هستند.

آجر لفتون (سوراخ دار) چیست؟
آجر لفتون (سوراخ دار) چیست؟

وجود سوراخ‌ها در آجرهای لفتون سبب می‌شود که در هنگام دیوارچینی ملات به طور عمودی در آجر نفوذ کرده که این امر باعث استحکام بیشتر دیوار می‌شود

شاید هیچ متریالی مثل خشت‌های آجری نتواند حس زمین و رنگ و بوی خاک را برای ایرانیان زنده و حاضر سازد. آجر تنها مصالحی است که در هر گوشه‌ی معماری سنتی دیده می‌شود و در هر مکان به فراخور موقعیت و کاربری، شکلی نو به خود گرفته است. حضور گرم آجر در معماری و طراحی داخلی نه تنها در گذر ایام رنگ نباخته است، بلکه در شکل و قالب‌های متنوع‌تری رخ‌نمایی می‌کند. در این میان، آجر لفتون از جمله پرکاربردترین نوع آجرها در کشور است.

عموما آجرهای لفتون در سطح خود دارای 10 سوراخ هستند. وجود سوراخ‌ها در آجرهای لفتون سبب می‌شود که در هنگام دیوارچینی ملات به طور عمودی نیز در آجر نفوذ کرده که این امر باعث استحکام بیشتر دیوار می‌شود. همچنین در ساخت دیوارهای باربر (حمال) به دلیل آنکه می‌توان به وسیله سوراخ‌های موجود در سطح آجر درون آن‌را با میلگرد مسلح کرد از این نوع آجر استفاده می‌شود. در مقایسه با آجرهای فشاری، جنس آجر لفتون بسیار ترد و شکننده بوده و خاصیت مکندگی آن نسبت به آجر فشاری کمتر است. همچنین اضلاع این نوع آجر گونیا بوده و دارای سطوح بسیار صاف‌تری نسبت به آجرهای فشاری است.

در استاندارد شماره ۷ مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران این سوراخ‌ها باید تمام ضخامت آجر را طی کرده و سطح مقطع مجموع سوراخ‌ها نباید بیشتر از ۲۵ درصد سطح بزرگتر آجر باشد. همچنین فاصله سوراخ‌‌ها از لبه آجر و فاصله این سوراخ‌ها از یکدیگر در هر بعد آجر نباید کمتر از ۳۰ درصد طول همان بعد باشد.

آجرهای لفتون موجود در سایت یک دو سه سازه از میان پرسابقه و باکیفیت‌ترین آجرهای کشور گلچین و در رنگ‌های زرد، گلبهی، قرمز و قهوه‌ای آماده عرضه و تحویل ۲۴ ساعته در سراسر کشور هستند. علاقه‌مندان در ۲۴ ساعت شبانه‌روز و ۷ روز هفته می‌‏توانند سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنند.  در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر و هرگونه مشاوره، در ساعات اداری با شماره‌های ۲۸۴۲۸۷۸۷ و ۲۸۴۲۵۴۲۴ تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آراد سازه گستر آپادانا

این سایت نه تنها به معرفی و تامین آخرین تکنولوژی های روز مرتبط با صنعت معماری و ساختمان کمک می کند بلکه می تواند به عنوان مرجعی غنی برای دانشجویان و علاقه مندان به مهندسی عمران و معماری مورد استفاده قرارگیرد. در یک دو سه سازه سعی کردیم تا تجربه، تخصص و آگاهی را در ساختار یک سایت، گرد هم آورده و از معتبرترین شرکت های صنعت ساختمان و معماری ایران برای تامین ملزومات این صنعت استفاده نماییم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]