اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970417303958496

بهترین مراکز خرید مشهد

کد: 13970417303958496

https://goo.gl/qKXEst

، (اخبار رسمی): بهترین مراکز خرید برای مسافران تور مشهد مجتمع تجاری آرمان، مرکز خرید پروما، مرکز خرید الماس شرق و مرکز خرید هفده شهریور هستند.

۶ تا از بهترین مراکز خرید مشهد
مجتمع تجاری آرمان مشهد

مجتمع آرمان یکی از بزرگترین و لوکس‌ترین مراکز خرید شهر مشهد است

زمانی که تصمیم به مسافرت با تور مشهد گرفته می‌شود باید برای هر روز اقامت خود در این شهر مقدس برنامه‌ریزی کرد. پس از زیارت حرم امام رضا (ع) و بازدید از جاذبه‌های دیدنی این شهر مقدس، نوبت به بازارگردی و خرید سوغاتی می‌رسد.

خرید کردن برای همه بسیار لذت‌بخش است خصوصا اینکه در سفر باشیم که در این صورت خرید سوغاتی یکی از ارکان مهم سفر به شمار می‌رود. اگر چه امروزه بازارهای قدیمی همچنان ارج خود را در میان جوانان حفظ کرده‌اند، اما با مراکز خرید بزرگ و امروزی سراسر شهر در رقابت هستند. این مراکز خرید دارای برندها و امکانات بسیاری هستند که توجه بسیاری را به خود جذب می‌کنند. در این مطلب از بین تمامی این بازارها تعدادی از مهم‌ترین و بهترین مراکز خرید مشهد به مسافران معرفی خواهد شد.

مجتمع تجاری آرمان

مجتمع آرمان یکی از بزرگترین و لوکس‌ترین مراکز خرید شهر مشهد است. این مرکز شامل مجتمع تجاری، تفریحی و اقامتی است و در فاصله کمی از حرم امام رضا (ع) احداث شده است. گردشگران تور مشهد  علاوه بر خرید در این مجتمع بزرگ می‌توانند به سیاحت و تفریح نیز بپردازند.

مجتمع آرمان در بخش مرکزی دارای فضاهای مفرح، آبشار و صخره‌های بسیار بزرگ، محل بازی و تفریحگاه برای کودکان و بزرگسالان بوده و همچنین فودکورت مجموعه با ظرفیت ۱۳۰۰ نفر پذیرای مسافران محترم تور مشهد است. این مجتمع ۱۳ طبقه شامل ۳۵۹ واحد تجاری ۲۹۰ واحد اقامتی و ۱۱۹ واحد مسکونی بوده و ظرفیت پارکینگ آن نیز ۴۴۵ است.

بازار رضا مشهد

بازار رضا بی‌شک یکی از قدیمی‌ترین و در عین حال محبوب‌ترین بازارهای شهر مشهد نزد زائران مشهد است. این بازار قدیمی در نزدیکی حرم اما رضا (ع) قرار دارد و علاوه بر اینکه فرهنگ قدیمی و سنتی مشهد را به نمایش می‌گذارد، دارای بنا و معماری سنتی و زیبای ایرانی نیز است. بازار رضا مکانی مناسب برای خرید مرغوب‌ترین سوغاتی‌های شهر مشهد است که با هر رنج قیمتی می‌توان سوغات مد نظر خود را خریداری کرد.

اگر مسافر تور مشهد هستید، بازار رضا می‌تواند بهترین گزینه برای تهیه انواع سوغاتی‌های این شهر باشد، در این بازار هر آنچه که بخواهید می‌توانید به راحتی با مناسب‌ترین قیمت پیدا کنید، از انواع عقیق و فیروزه، زعفران و پوشاک گرفته تا انواع عطریات و شیرینی‌جات.

مرکز خرید الماس شرق

مجتمع الماس شرق دارای ۱۲۳۸ واحد تجاری از جمله مغازه‌های پوشاک، طلا، نقره و بدلیجات، کیف و کفش، لوازم خانگی، لوازم آرایشی، یک رستوران ، کافی‌شاپ، فست‌فود بوف، فست‌فود سیب، شهربازی سرزمین عجایب، سینمای ۵ بعدی، عکاسخانه سنتی، آبنمای جامپینگ، آکواریوم شهر دریایی است. از امکانات این مرکز خرید بزرگ پارکینگ طبقاتی، آسانسور و پله برقی، نمازخانه، دفتر خدمات تورهای گردشگری و خدمات حمل بار است.

آکواریوم شهر دریایی شرق، دارای مجموعه‌ای از ماهیان جمع‌آوری شده از تمام دریاهای شور جهان است. تنوع گونه‌های ماهی موجود در این آکواریوم بسیار قابل توجه است و در میان آن‌ها از کوسه ماهی تا خرچنگ نعل آبی و مجموعه ماهیان رنگارنگ و متنوع آب‌های شور پیدا می‌شود. آبنمای مجموعه الماس شرق نیز که در مرکز مجموعه واقع شده در نوع خود جالب و تماشایی است.

مرکز خرید پروما

یکی از معروف‌ترین مراکز خرید شهر مشهد پروما نام دارد. این مرکز خرید ۴ طبقه، علاوه بر هایپر مارکت ۲۵۰ واحد تجاری را شامل می‌شود که اقلام مورد نیاز مسافران و ساکنان شهر مشهد که شامل پوشاک و… می‌شود را ارائه می‌دهند. امکاناتی از قبیل شهربازی، بولینگ و بیلیارد نیز در این مجموعه برای گردشگران  فراهم شده است.

مرکز خرید هفده شهریور

یکی از مراکز خرید ارزان که در بین مسافران نیز شناخته شده است، مرکز خرید هفده شهریور است. تعداد زیادی پاساژ و مراکز خرید در هفده شهریور وجود دارد که بازار رقابتی را به وجود آورده و زائران زیادی را به سوی خود می‌کشاند. میدان هفده شهریور و کاروانسراهای اطراف آن پر از بازارچه‌های کلی فروش است که به نرخ کلی فروشی به شما تک فروشی هم می‌کنند.

بازار عباس قلی خان

بازار روباز عباس قلی خان از قدیمی‌ترین بازار های مشهد به شمار می‌رود که در مجاورت مدرسه علمیه مشهد قرار دارد. کالاهای برقی و صوتی تصویری با قیمت مناسب در این بازار به فروش می‌رسند. علاوه بر لوازم برقی، اقلام دیگری نیز در این بازار به فروش می‌رسند که می‌توانید با سر زدن به آن هر آنچه که مد نظرتان است را خریداری کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمائی همای سعادت

شرکت خدمات گردشگری مسافرتی همای سعادت در سال ۱۳۸۰ تاسیس شد و از همان ابتدا کار خود را با برگزاری تورهای مختلف داخلی و خارجی شروع کرد. تور مشهد از اصفهان و تور مشهد از تهران از جمله محبوب ترین تورهایی بوده اند که در این سال ها در همای سعادت به مشتریان ارائه شده اند. همچنین همای سعادت مفتخر است که به عنوان یکی از آژانس های مسافرتی پیشرو در زمینه تور کیش از تهران و تور کیش از اصفهان شناخته می شود. البته تور های مختلف دیگری مثل تور قشم از تهران ، تور قشم از اصفهان و … نیز در برنامه های مداوم کاری همای سعادت وجود دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی