اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970421304508496

تفریحات جزیره ناز، یکی از عجایب هفتگانه قشم

کد: 13970421304508496

https://goo.gl/TD18rb

، (اخبار رسمی): جزایر ناز یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های جزیره قشم به شمار می‌روند و نظر بسیاری از گردشگران تور قشم را به خود جلب می‌کند. آفرودسواری، پاراگلایدر، کایت بورد از جمله تفریحات این جزیره به حساب می‌آیند.

تفریحات جزیره ناز، یکی از عجایب هفتگانه قشم
جزایر ناز

جزایر ناز یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های جزیره قشم به شمار می‌رود

راه رفتن روی آب زمانی معجزه به شمار می‌رفت ولی الان ما از یک اتفاق کاملا طبیعی سخن می‌گوییم! اگر با تور قشم به جزیره قشم سفر کرده باشید، پی خواهید برد که راه رفتن روی آب آن قدرها هم که تصور می‌شود دور از ذهن نیست.

جزایر ناز یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های جزیره قشم به شمار می‌روند این جزایر کوچک که در نزدیکی ساحل هستند با کمی ناز کشیدن از سوی دریا، راه را برای مسافران باز می‌کنند و خشکی شبیه به جاده که امتداد آن به جزیره ناز ختم می‌شود، پیش روی گردشگران ظاهر خواهد شد. می‌توان پیاده و یا با ماشین به دل دریا زده و خود را به جزیره ناز رساند. برای تجربه این حس دلچسب در سفره چند روزه با تور قشم به ساحل بروید و تا پایین رفتن آب دریا صبر کنید؛ اگر حساب جزر و مد دریا دستتان باشد می‌دانید که چه زمانی به سمت جزیره ناز بروید و چه زمانی برگردید. پاچه‌های شلوارتان را کمی بالا بزنید و روانه این ناز پرورده خلیج فارس شوید.

در این مکان و در زمان جزر راه باریکی تا جزیره ناز باز می‌شود و ماسه‌های درخشان از میان صخره‌های جزیره دست تکان می‌دهند. اینجا مقصدی مناسب برای لذت بردن از جاذبه‌ای‌ است که همه آن را به معجزه دریا می‌شناسند. با این وجود که به نظر می‌رسد کسی در جزایر ناز سکونت نداشته و فقط ماهی‌گیرها، آن هم برای استراحت به ناز می‌رفتند اما بر روی دیواره‌های صخره‌ها آثاری مسقف دیده می‌شوند که نظر بسیاری از گردشگران تور قشم از اصفهان را به خود جلب می‌کند.

تفریحات و دیدنی‌های جالب توجهی در جزیره ناز انتظار گردشگران را می‌کشد.

پیاده ‌روی در دریا

برای لذت بردن از زیبایی‌های ناز لازم نیست کار خاصی انجام شود کافی است کفش‌ها را در آورده و پا روی شن‌های خیس خورده ساحل گذارید و حس آرامش مطلق را در رگ‌هایتان تزریق کنید. نسیم ملایم و موج‌های کوتاه که به سختی تا مچ پا می‌آیند این حس آرامش را تکمیل خواهند کرد.

دور تا دورتان را آب فرا گرفته است، به دل دریا بزنید و رویای راه رفتن روی آب را در تور قشم با حقیقت پیوند بزنید. در مسیر خود مراقب موجودات ساکن این منطقه باشید. در این مکان جانوران مختلف و بچه خرچنگ‌های زیادی با صدف‌های رنگارنگ زندگی می‌کنند و باید مراقب باشیم تا برای لذت بردن، آن‌ها را قربانی نکنیم. اگر در فصل زمستان به این منطقه سفر کنید شاهد پرندگان مهاجر مختلفی خواهید بود که در ناز مشغول استراحت هستند.

آفرودسواری در جزایر ناز

تفریحات مختلف ساحل ناز از جمله عوامل جذب گردشگران مختلف به ویژه مسافران به این منطقه است؛ آفرود سواری در کنار ساحلی به زیبای ناز امتیاز مهمی است که مسافران را به سوی خود فرا می‌خواند. خودروهای لوکس و مجهزی برای آفرودسواری در ساحل وجود دارند که گردشگران را با تجربه این ورزش مهیج آشنا می‌کنند تا بتوانند بهترین تور قشم را تجربه کنند.

پاراگلایدر، کایت بورد، پاراموتور، چتربازی و بادسواری

پرواز بر فراز دریای خلیج فارس لذت غیر قابل وصفی دارد. اگر در تور هوس تجربه یک عمل هیجان انگیز به سرتان زد حتما ورزش‌های هوایی که در ساحل ناز وجود دارند را امتحان کنید. بازار ورزش‌های هوازی در ساحل جزیره ناز بسیار داغ است به گونه‌ای جشنواره‌های هوایی در این بخش از جزیره برگزار شده و دوست‌داران این ورزش‌ها همه ساله از همه نقاط دنیا در ساحل ناز گردهم می‌آیند. این ورزش‌های هیجان انگیز ارزش امتحان کردن دارند و مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد.

جت اسکی، قایق سواری و غواصی در ساحل ناز

از کنار ورزش‌های هوایی ساحل ناز که عبور کنیم، به جت اسکی و قایق سواری می‌رسیم. اگر از ارتفاع هراس دارید می‌توانید ورزش‌های دیگری همچون جت اسکی و قایق سواری را امتحان کنید. جت اسکی یک ورزش مهیج است که همه مسافران با آن آشنا هستند و برای استفاده از آن حاضر هستند مدت‌ها در صف طولانی جت اسکی منتظر بمانند. قایق سواری برای افرادی که به دنبال آرامش هستند تجربه‌ای لذت بخش خواهد بود. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمائی همای سعادت

شرکت خدمات گردشگری مسافرتی همای سعادت در سال ۱۳۸۰ تاسیس شد و از همان ابتدا کار خود را با برگزاری تورهای مختلف داخلی و خارجی شروع کرد. تور مشهد از اصفهان و تور مشهد از تهران از جمله محبوب ترین تورهایی بوده اند که در این سال ها در همای سعادت به مشتریان ارائه شده اند. همچنین همای سعادت مفتخر است که به عنوان یکی از آژانس های مسافرتی پیشرو در زمینه تور کیش از تهران و تور کیش از اصفهان شناخته می شود. البته تور های مختلف دیگری مثل تور قشم از تهران ، تور قشم از اصفهان و … نیز در برنامه های مداوم کاری همای سعادت وجود دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی