اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970424304948496

سفر دریایی به دو جزیره افسانه‌ای!

کد: 13970424304948496

https://goo.gl/o2b82f

، (اخبار رسمی): جزیره هرمز و هنگام که نزدیک جزیره قشم هستند از جمله جاذبه‌هایی به حساب می‌آیند که مورد توجه گردشگران تور قشم هستند.

سفر دریایی به دو جزیره افسانه ای!
جزیره هرمز

جزایر هنگام و هرمز از شگفتی‌های جزیره قشم هستند که هر کدام ویژگی منحصر به فرد و جالب توجه خود را دارند

جزیره زیبای قشم بزرگترین جزیره ایران محسوب می‌شود که در میان آب‌های خلیج فارس قرار دارد. امروزه صنعت گردشگری در این جزیره رونق گرفته و باعث شده همه‌ساله تعداد زیادی از افراد از پایتخت با تور قشم به این جزیره بزرگ سفر کنند.

دلیل جذب گردشگر به جزیره قشم به جاذبه‌های دیدنی و طبیعی این مکان بر می‌‌گردد که تاکنون دست خوش تغییرات انسان نشده و زیبایی خود را حفظ کرده‌اند. از مهم‌ترین جاذبه‌های جزیره دره ستارگان، غار خربس، تنگه چاه کوه، جنگل‌های حرا و… است که بازدید از این مکان‌ها سفر شما را جالب توجه و البته پر هیجان‌تر می کند. زیبایی‌های این منطقه فقط به جاذبه‌های داخل جزیره ختم نمی‌شود! با کمی فاصله گرفتن از قشم به جزیره‌های کوچک‌تری می رسیم که از توابع استان هرمزگان و شهرستان قشم هستند، بهشتی گم‌شده در دل آب‌های خلیج فارس!

جزایر هنگام و هرمز از شگفتی‌های این منطقه هستند که هر کدام ویژگی منحصر به فرد و جالب توجه خود را دارند. برای رسیدن به این دو جزیره زیبا راه دوری نمی‌روید؛ هرمز و هنگام به قدری به قشم نزدیک هستند که از ساحل قشم می‌توانید این دو جزیره زیبا را ببینید. قایق‌های تندرو زیادی در ساحل انتظار گردشگران را می‌کشند؛ با طی مسافتی کوتاه پا به این جزایر افسانه‌ای بگذارید و بهترین خاطرات را برای خود در تور قشم رقم بزنید. قطعا کسانی که سفر کرده‌اند با جزیره‌های هرمز و هنگام آشنایی دارند و البته می‌دانند که وصف این همه زیبایی در یک مقاله نمی‌گنجد ولی سعی شده است شرح مختصری از این دو جزیره برای کسانی که اولین بار است که سفر را انتخاب می‌کنند، می‌پردازیم.

جزیره هنگام

هنگام جزیره‌ای کوچک در فاصله دو کیلومتری قشم است. این جزیره با وسعت کمی که دارد میزبان خوبی برای مسافران بوده و خاطرات خوشی را برای‌تان رقم خواهد زد. حال سوار قایق می‌شویم تا به این جزیره زیبا برویم.

دیدنی‌های جزیره هنگام

جزیره‌ای کوچک ولی با دنیایی متفاوت انتظار شما مسافران را می‌کشد. اینجا جاذبه‌های دیدنی زیادی انتظارتان را می‌کشند که در ادامه شما را با این جاذبه‌ها آشنا خواهیم کرد. ساحل نقره‌ای، ساحل درخشان، حیات وحش جزیره هنگام که گونه‌های جانوری خاص را شامل می‌شود و همچنین تماشای دلفین‌ها، آکواریومی وسیع در میان آب‌های شور خلیج‌فارس و سنگ مادر و دختر تنها گوشه‌ای از جاذبه‌های جزیره هنگام هستند.

جزیره هرمز

جزیره هرمز را با خاکش می‌شناسند. جزیره‌ای صدفی شکل و کوچک ولی با قدمتی تاریخی و پر ماجرا، پذیرای مسافران خواهد بود. با قدم گذاشتن بر شن و ماسه‌های طلایی و دلنواز ماجرا جویی در جزیره هرمز آغاز می‌شود. از بدو ورود می‌توانید زیبایی هرمز را نظاره‌گر باشید؛ از کوه‌های رنگی گرفته تا فرش سرخ ساحلی همه به استقبال شما می‌آیند. اینجا سرزمین عجایب است! جایی درست در وسط خلیج همیشگی فارس.

دیدنی‌های طبیعی و تاریخی هرمز

جاذبه‌های هرمز کم نیست و به هر گوشه این جزیره که سر بزنید رد پایی از تاریخ و زیبایی‌های منحصر به فرد پیش روی شما است. با تور قشم به این جزیره زیبا بروید و خود را به دست طبیعت بکر هرمز بسپارید. یک روز شاید زمان خوبی برای بازدید از هرمز باشد اما کافی نیست. در این بخش از مقاله  مسافران  را با برخی از جاذبه‌های هرمز آشنا خواهیم کرد. قلعه پرتغالی‌ها، غار مراقبه، دره سکوت و الهه نمک فیروزه‌ای، فرش خاکی هرمز، دره رنگین کمان، دره مجسمه‌ها، موزه نادعلیان، ساحل‌های دلفریب از جمله دیدنی‌های چشم‌نواز جزیره زیبای هرمز هستند.

 لوازم مورد نیاز برای سفرهای دریایی

از آن‌جایی که یک سفر دریایی برای رسیدن به جزایر هنگام و هرمز پیش روی شما مسافران است، نباید چمدان و وسایل سنگین با خود حمل کنید و از بردن لوازم ضروری خودداری کنید. کوله سبکی برداشته و تنها وسایلی که در طول روز به آن احتیاج پیدا می‌کنید را به همراه خود ببرید. اگر قصد دارید که شب را در جزیره بگذرانید، هر چه مجهزتر باشید به آسودگی شما در هرمز کمک بیشتری می‌کند اما اگر می‌خواهید قبل از نیمه شب به قشم بازگردید بهتر است که سبک سفر کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمائی همای سعادت

شرکت خدمات گردشگری مسافرتی همای سعادت در سال ۱۳۸۰ تاسیس شد و از همان ابتدا کار خود را با برگزاری تورهای مختلف داخلی و خارجی شروع کرد. تور مشهد از اصفهان و تور مشهد از تهران از جمله محبوب ترین تورهایی بوده اند که در این سال ها در همای سعادت به مشتریان ارائه شده اند. همچنین همای سعادت مفتخر است که به عنوان یکی از آژانس های مسافرتی پیشرو در زمینه تور کیش از تهران و تور کیش از اصفهان شناخته می شود. البته تور های مختلف دیگری مثل تور قشم از تهران ، تور قشم از اصفهان و … نیز در برنامه های مداوم کاری همای سعادت وجود دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی