اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970425305228496

۴ تا از پرطرفدارترین تفریحات آبی کیش

کد: 13970425305228496

https://goo.gl/EMY7x3

، (اخبار رسمی): علاوه بر دیدن جاذبه‌های تاریخی در جزیره کیش هیجان‌انگیزترین لحظات برای گردشگران تور کیش، انجام تفریحاتی مثل چتر پاراسل، جت اسکی و غواصی است.

۴ تا از پرطرفدار ترین تفریحات آبی کیش
تفریحات آبی جزیره کیش

یکی از تفریحات پرطرفدار و در عین حال مهیج جزیره کیش که گردشگران نیز طرفداران پرو پا قرص آن هستند، شاتل است

جزیره زیبای کیش همچون مرواریدی درخشان در دل آب‌های خلیج‌فارس خودنمایی می‌کند و همگان را برای تجربه بهترین و به یاد ماندنی‌ترین لحظات به سوی خود فرا می‌خواند. تور کیش یکی از تورهای پر جمعیت است که هر ساله تعداد زیادی از هم‌میهنان اصفهانی را همراهی کرده و لحظات مفرح و به یادماندنی به دور از آلودگی‌ها و تشنج‌های روزمره برای‌شان رقم می‌زند. کیش مقصدی مناسب برای کسانی است که می‌خواهند با یک تیر چند نشان بزنند و چند روزی را به دور از هیاهو و شلوغی‌های شهر در کنار خانواده به استراحت مشغول شوند.

جاذبه‌های تاریخی متعدد و همچنین تفریحات بی‌نظیر این پهنه خوش آب و رنگ، مسافران را بر آن می‌دارد تا بجز تور کیش به هیچ تور دیگری فکر نکنند و بی‌درنگ خود را به کیش برسانند. فرصت‌های نابی برای خوش‌گذرانی همراه با طعم هیجان در کیش منتظر گردشگران است. این جزیره از امکانات تفریحی و ورزش‌های آبی ویژه‌ای برخوردار است که هر کدام از دیگر لذت بخش‌تر و البته پر هیجان‌تر هستند. در ادامه این مطلب ورزش‌ها و تفریحات آبی جزیره کیش مطرح خواهد شد.

غواصی

تجربه شنا کردن در کنار ماهیان رنگارنگ دریای شور و دیدن چگونگی زندگی موجودات زیر دریا، لذتی بس ناگفتنی دارد و تنها با غواصی می‌توان این رویدادها را از نزدیک لمس کرده و پی به خلقت اعجاب‌انگیز خداوند برد. اگر به دنبال تجربه چنین حسی هستید، تور کیش را انتخاب کرده و غواصی در آب‌های گرم خلیج فارس را تجربه کنید.

برای غواصی کردن نیازی نیست که حتما شنا کردن بلد باشید.

اگر مبتلا به فشار خون هستید و یا اینکه دچار آسیب در قسمت ستون فقرات هستید حتما قبل از غواصی مسئولان را مطلع کنید.

برای اینکه در مدت غواصی، امنیت خود را حفظ کنید و دچار آسیب‌دیدگی نشوید، آموزش‌های مربی را به دقت گوش داده و به آن‌ها عمل کنید.

خدمات غواصی برای خانم‌ها و آقایان به صورت جداگانه ارائه می‌شود و از این بابت نگرانی نداشته باشید. خانم‌های همراه با تور کیش می‌توانند به صورت جداگانه و با آسودگی خاطر به غواصی در آب‌های خلیج فارس بپردازند.

جت اسکی

قطعا جت اسکی در اولویت برنامه‌های مسافران خواهد بود. اکثر کسانی که به کیش سفر کرده اند با این وسیله هیجان‌انگیز آشنا هستند. حداکثر ۲ نفر می‌توانند از جت اسکی استفاده کنند و لحظات هیجان‌انگیزی را برای خود رقم بزنند.

برای استفاده از جت اسکی باید به موارد زیر توجه کنید:

افراد سنگین وزن نمی‌توانند با شخص دیگری از این وسیله استفاده کنند و باید به تنهایی جت اسکی سواری کنند.

از جت اسکی فقط در فاصله محدود و معیین شده توسط کلوپ ارائه‌دهنده تفریحات دریایی می‌توانید استفاده کنید و دور شدن از محوطه مشخص شده ممکن است خطر آفرین باشد.

سعی کنید از انجام حرکات خطرناک و آکروباتیک خودداری کنید تا از تجربیات تلخ در طول سفر خود جلوگیری کنید.

اگر در زمان استفاده از جت اسکی دچار واژگونی شدید، دسته خود را از فرمان جدا کنید تا جت اسکی به حالت اولیه باز گردد.

استفاده از جلیقه نجات و کلاه ایمنی در هنگام استفاده از جت اسکی برای تمام افراد الزامی است.

چتر پاراسل

اگر می‌خواهید بر فراز دریا چتر سواری کنید و منظره زیبای دریای خلیج فارس را از زاویه بالا نظاره‌گر باشید، حتما چتر پاراسل را انتخاب کنید. چتر به یک قایق متصل می‌شود و زمانی که قایق سرعت می‌گیرد چتر شما ارتفاع گرفته و به پرواز در می‌آید. برای اینکه بتوانید پاهای خود را داخل آب کنید می‌توانید از مسئولان این ورزش درخواست کنید تا ارتفاع شما را کم کنند تا لذتی ناگفتنی را تجربه کنید.

شاتل

یکی از تفریحات پرطرفدار و در عین حال مهیج جزیره کیش که گردشگران نیز طرفداران پر و پا قرص آن هستند، شاتل است. شاتل در واقع یک تیوپ است که که با بندهای مخصوص به یک قایق تند رو متصل می‌کنند. چند نفر می توانند روی این تیوپ نشسته و روی سطح آب با سرعت زیاد کشیده شوند. سرعت بالای قایق تندرو سبب تکان‌های شدید به شاتل می‌شود که این امر هیجان شاتل سواری را دوچندان خواهد کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمائی همای سعادت

شرکت خدمات گردشگری مسافرتی همای سعادت در سال ۱۳۸۰ تاسیس شد و از همان ابتدا کار خود را با برگزاری تورهای مختلف داخلی و خارجی شروع کرد. تور مشهد از اصفهان و تور مشهد از تهران از جمله محبوب ترین تورهایی بوده اند که در این سال ها در همای سعادت به مشتریان ارائه شده اند. همچنین همای سعادت مفتخر است که به عنوان یکی از آژانس های مسافرتی پیشرو در زمینه تور کیش از تهران و تور کیش از اصفهان شناخته می شود. البته تور های مختلف دیگری مثل تور قشم از تهران ، تور قشم از اصفهان و … نیز در برنامه های مداوم کاری همای سعادت وجود دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی