اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970511309246844

چهار مرحله در جهت تولید محتوا براساس اصول سئو

کد: 13970511309246844

https://goo.gl/gt5vkf

، تهران , (اخبار رسمی): تولید محتوا یکی از مهمترین معیارها در سئو داخلی است. تولید محتوای خوب برای بازدیدکننده و موتور جستجو تاثیر بسیاری خواهد داشت.

چهار مرحله در جهت تولید محتوا بر اساس اصول سئو
تولید محتوا

همیشه محتوایی را بنویسید که به اندازه کافی قانع‌کننده باشد تا بازدیدکنندگان خود را به سمت بازدید از سایت هدایت کند و به سئو سایت شما کمک کند

آیا محتوای شما به اندازه کافی قانع‌کننده است تا بازدیدکنندگان را به سمت خواندن مطلب و بالا بردن نرخ بازدید از سایت سوق دهد؟

بعضی از محتویاتی که ایجاد می‌شوند نرخ تبدیل را در اختیار شما قرار می‌دهند در حالی که محتوای نامناسب این حالت را ایجاد نمی‌کند. به عنوان یک بازاریاب همیشه محتوایی را بنویسید که به اندازه کافی قانع کننده باشد تا بازدیدکنندگان خود را به سمت بازدید از سایت هدایت کند و به سئو سایت شما کمک کند.

نوشتن مطالب متقاعدکننده جادو نیست بیایید نگاهی به برخی از راه‌های تولید محتوای بهینه بررسی کنیم.

تیتر مناسب و جذابی انتخاب کنید

عنوان محتوای شما مهمترین عامل است که بر تعامل تاثیر می‌گذارد. اگر عنوان به اندازه کافی فریبنده نباشد ممکن است باعث شود که از هر 10 نفر بازدیدکننده 8 نفر محتوای را بخوانند.

Headline Analyzer توسط Coschedule می تواند بهترین راه برای ایجاد یک عنوان جادویی که مخاطبان را جذب کند، ارائه دهد. کافی است تیتر خود را وارد کنید تا این ابزار با نمره و درجه، همراه با برخی پیشنهادات مناسب برای بهبود عنوان را اعلام کند.

وعده عنوان خود را انجام دهید

کلیک روی عنوان فقط نصف معادله است. اطمینان از این که عنوان محتوا در جذابیت متن هم ادامه داشته باشد بسیار حائز اهمیت است. اگر محتوای تولیدی این ارزش را دنبال نکند موجب می‌شود تا  بازدیدکنندگان به احتمال زیاد سایت را سریع ترک می‌کنند و در نتیجه به مطالعه سایت‌های رقیب می‌پردازند.

هنگام نوشتن هر خط از مطلب، هدف باید این باشد که بازدیدکنندگان را برای خواندن خطوط بعد ترغیب کنید تا آنها را تا انتهای مقاله با خود همراه کنید.

آن را اسکن کنید

اکثر بازدیدکنندگان وب‌سایت کمتر از 15 ثانیه را در سایت صرف می‌کنند، به این معنی که مردم به سرعت از طریق محتوا به جای خواندن کلمه به کلمه از بین می‌روند.

اگر محتوا دشوار باشد بهتر است است که اسکن شود، به این معنی که اگر حاوی جملات و پاراگراف‌های طولانی است احتمالا بازدیدکنندگان آن را نخواهند خواند. احتمالا آنها به سایت رقبا می‌روند تا محتوایی را پیدا کنند که برای خواندن وقت کمتری را بگیرد.

برای تولید محتوا که به راحتی قابل اسکن است، می‌توان نکات قابل اجرا زیر را دنبال کرد:

• پاراگراف‌ها: پاراگراف‌های کوتاه، بیشتر از 3-4 جمله را ننویسید. محتوای خود را به پاراگراف‌های کوتاه تبدیل کنید تا خوانندگان بتوانند آنها را هضم کنند.

• استفاده از subheaders جذاب: subheaders جذاب، می‌توانید کنجکاوی خوانندگان خود را تحریک و آنها را مشتاق نگه دارید. می‌توانید بخش‌های جذاب‌تر را در این بخش بیاورید.

• استفاده از نقاط گلوله: بخش‌های مهم را در قالب یک لیست به صورت کوتاه در متن درج کنید.

• مطالب گلوله‌ای ساده ترین راه برای اطمینان از این است که محتوای شما چشم‌های بازدیدکننده خود را برای خواندن آن از بین نمی‌برد. 

در انتها متن یک روش تماس اضافه کنید

بهترین روش برای تبدیل بازدیدکنندگان به خوانندگان همیشگی، افزودن یک راه تماس به مانند یک فرم اشتراک ایمیل است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سئوکار

سئوکار در ابتدا فعالیت خود را از یک پروژه تحقیقاتی در گروه کامپیوتر، دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه علوم و تحقیقات تهران با همکاری جمعی از اساتید مجرب و دانشجویان کارشناسی ارشد نرم افزار، شروع نمود. سئوکار در حال حاضر برترین شرکت ایران در زمینه سئو سایت می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی