اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970517310288496

هتل قائم، هتلی درجه 3 در کیش

کد: 13970517310288496

https://goo.gl/YT9bEa

، (اخبار رسمی): هتل ریان قائم یکی از با کیفیت‌ها در جزیره‌ی کیش است. رستوران این هتل ارائه‌ دهنده‌ی انواع غذاهای متنوع و باکیفیت است.

 قائم، یکی از باکیفیت ترین هتل های درجه 3 کیش
هتل قائم کیش

هتل قائم در فاصله کوتاهی از دریا واقع شده است و دسترسی خوبی به دریا دارد

هتل ریان قائم که با نام هتل قائم کیش معروف است، یک هتل ۳ ستاره با کیفیتی مثال زدنی در جزیره‌است. این هتل دارای امکاناتی از جمله دسترسی به مکان‌های مختلف جزیره از طریق آن به سادگی قابل انجام‌است. در بین هتل‌های ۳ ستاره در کیش، این هتل یکی از هتل‌های خوب کیش به حساب می‌آید. فاز ۱ و ۲ این هتل به بهره‌برداری رسیده است و آمده پذیرایی از مهمانان تور کیش هستند.

هتل قائم در فاصله کوتاهی از دریا واقع شده‌است و دسترسی به دریا بسیار مناسب‌است. گردشگران با رفتن به ساحل زیبای کیش که در نزدیکی هتل قائم قرار دارد، می‌توانند به سراغ تفریحات آبی موجود در اسکله و کلوپ‌های تفریحی بروند.

یکی از ویژگی‌های دیگری که باعث شده تا هتل قائم جزء برترین هتل‌های ۳ ستاره در کیش محسوب شود، این است که این هتل در نزدیکی بازار زیتون قرار دارد. افرادی که دوست دارند در تور کیش خود خرید را جزئی از برنامه‌های اصلی خود قرار دهند، باید به این نکته توجه داشته باشند که این هتل در نزدیکی بازار زیتون قرار دارد.. علاوه بر زیتون دسترسی به دیگر مراکز خرید کیش نیز از این هتل به سادگی امکان پذیر است.

رستوران هتل ریان قائم نیز بسیار عالی است. این هتل کیفیت غذای خوبی دارد و به همین علت گردشگران می‌توانند علاوه بر صبحانه، ناهار و شام را نیز در رستوران هتل قائم صرف کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمائی همای سعادت

شرکت خدمات گردشگری مسافرتی همای سعادت در سال ۱۳۸۰ تاسیس شد و از همان ابتدا کار خود را با برگزاری تورهای مختلف داخلی و خارجی شروع کرد. تور مشهد از اصفهان و تور مشهد از تهران از جمله محبوب ترین تورهایی بوده اند که در این سال ها در همای سعادت به مشتریان ارائه شده اند. همچنین همای سعادت مفتخر است که به عنوان یکی از آژانس های مسافرتی پیشرو در زمینه تور کیش از تهران و تور کیش از اصفهان شناخته می شود. البته تور های مختلف دیگری مثل تور قشم از تهران ، تور قشم از اصفهان و … نیز در برنامه های مداوم کاری همای سعادت وجود دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]