اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970520310779461

ارائه تجهیزات الکتریکی توسط شرکت الیکا الکتریک

کد: 13970520310779461

https://goo.gl/EDEQcH

، اصفهان , (اخبار رسمی): به هرگونه تجهیزات که برای تولید، تبدیل، انتقال، توزیع یا بهره‌برداری از انرژی الکتریکی به کار روند، تجهیزات الکتریکی اطلاق می‌شود. ماشین‌های الکتریکی، ترانسفورمرها، انواع لوازم برقی، دستگاه‌های اندازگیری، ادوات حفاظتی، هادی‌ها و ... تجهیزات الکتریکی هستند.

ارائۀ تجهیزات الکتریکی توسط شرکت الیکا الکتریک
تجهیزات اشنایدر الکتریک

تجهیزات الکتریکی به هرگونه وسایلی که برای تولید، تبدیل، انتقال، توزیع یا بهره‌برداری از انرژی الکتریکی به کار روند اطلاق می‌شود.

تأسیسات الکتریکی

به مجموعه‌ای از تجهیزات الکتریکی به هم پیوسته در ساختمان که برای تحقق منظور معینی، هماهنگ با یکدگر کار می‌کنند، اطلاق می‌شود.

از تجهیزات حفاظت الکتریکی جهت به حداقل رساندن خطرات ناشی از جریان برق به افراد و تأسیسات استفاده می‌شود. این تجهیزات در صورتی که جریان از مقدار قابل تحمل سیم‌ها بیشتر شود، مدار را قطع می‌کنند. از این رو زمانی می‌توانند کاربردی باشند که براساس اصول فنی و با طراحی مناسب به کار گرفته شوند. در غیر این صورت هنگام بروز اتصال کوتاه و یا اضافه جریان، نه تنها کاربردی ندارند، بلکه به علت عدم قطع به موقع آسیب‌های جبران‌ناپذیری به تجهیزات و مدارها وارد می‌کنند. بنابراین انتخاب نوع، مقدار اسمی و قدرت قطع و قدت قطع وسایل حفاظتی در یک مدار، جهت جلوگیری از خطراتی نظیر آتش‌سوزی اضافه بار و اتصال کوتاه ناشی از خطای احتمالی در سیستم الزامی است و ناظرین باید توجه ویژه‌ای در حین اجرا به آن کنند.

مجموعه‌ای از هادی‌ها شامل کابل، باس بار و سیم، به همراه حفاظت‌ها و عایق‌های مربوطه (در صورت نیاز تابلوها و کاورها) باید طبق استاندارد IEC طراحی و تولید شود که از بروز هرگونه حوادث جانی و مالی جلوگیری به عمل آید.

تجهیزات الکتریکی:

به هرگونه تجهیزات که برای تولید، تبدیل، انتقال، توزیع یا بهره‌برداری از انرژی الکتریکی به کار روند اطلاق می‌شود. تجهیزات الکتریکی شامل ماشین‌های الکتریکی، ترانسفورمرها، انواع لوازم برقی، دستگاه‌های اندازگیری، ادوات حفاظتی، هادی‌ها و ... است.

تجهیزات مصرف کننده جریان (مصرف کننده‌ها):

تجهیزاتی هستند که به منظور تبدیل انرژی الکتریکی به صورت‌های دیگر انرژی مانند نور، گرما، حرکت و ... ساخته شده‌اند.

کلیدها و کنترل کننده‌ها:

تجهیزاتی هستند که برای انجام یک یا چند مورد از مقاصد زیر در مدارهای الکتریکی به کار می‌روند:

  •   کنترل
  •   حفاظت
  •   قطع و وصل
  •   جداسازی بخش‌های مختلف از یکدیگر

علاقه‌مندان جهت تامین تجهیزات الکتریکی می‌توانند با سایت الیکا الکتریک تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مهندسی الیکا الکتریک

لزوم پیشرفت در کار صنعتی آگاهی از چگونگی یک انتخاب درست است. الیکا الکتریک پس از سال‌ها تلاش و تجربه در زمینۀ فروش و توزیع محصولات صنعتی، پاسخگوی نیاز مشتریان در خصوص مصرف قطعات و ارائۀ راهکارهای فنی است و از این رو می تواند مشاور خوبی برای انتخاب های صنعتی مشتریان باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]