اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971207351689461

اتوماسیون صنعتی چیست؟

کد: 13971207351689461

https://goo.gl/64sgcw

، اصفهان , (اخبار رسمی): اتوماسیون صنعتی در سال‌های اخیر در ایران و جهان از رشد بالایی برخوردار بوده است. از این رو شرکت‌هایی که در بخش اتوماسیون صنعتی فعال هستند در تلاش هستند تا از رقبای خود پیشی بگیرند. یکی از شرکت‌های پیشگام در حوزه کنترل و اتوماسیون صنعتی شرکت اشنایدر الکتریک فرانسه است.

اتوماسیون صنعتی چیست ؟
پی ال سی (PLC) اشنایدر الکتریک

شرکت اشنایدر الکتریک فرانسه یکی از شرکت‌های فعال در حوزه کنترل و اتوماسیون صنعتی است. اتوماسیون صنعتی یعنی فرآیند خودکارسازی به وسیله سیستم‌های هوشمند قابل برنامه‌ریزی مانند plc‌ها و تجهیزاتی که به پی ال اسی متصل می‌شوند.

 اتوماسیون صنعتی به بهره‌گیری از پی ال سی به جای متصدیان انسانی برای کنترل دستگاه‌ها و فرایندهای صنعتی گفته می‌شود. اتوماسیون یک گام فراتر از مکانیزه کردن است. امروزه کاربرد اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق در صنایع و پروسه‌های مختلف صنعتی به وفور به چشم می‌خورد . کنترل پروسه و سیستم‌های اندازه‌گیری پیچیده‌ای که در صنایعی همچون نفت، گاز، پتروشیمی، صنایع شیمیایی، صنایع غذایی، صنایع خودروسازی و غیره به کار می‌آید نیازمند ابزارالات بسیار دقیق و حساس هستند. پیشرفت‌های تکنیکی اخیر در کنترل فرایند و اندازه‌گیری پارامترهای مختلف صنعتی از قبیل فشار، دما، جریان و غیره باعث افزایش کیفیت محصولات و کاهش هزینه‌های تولید شده است.

به طور کلی برخی از مزایای اتوماسیون صنعتی از این قبیل هستند:

1- تکرارپذیری فعالیت‌ها و فرایندها

2- افزایش کیفیت محصولات تولیدی

3- افزایش سرعت تولید (کمیت تولید)

4- کنترل کیفیت دقیقتر و سریع‌تر

5- کاهش پسماندهای تولید (ضایعات)

6- برهمکنش بهتر با سیستم‌های بازرگانی

7- افزایش بهره‌وری واحدهای صنعتی

8- بالا بردن ضریب ایمنی برای نیروی انسانی و کاستن از فشارهای روحی و جسمی

شرکت مهندسی الیکا الکتریک با اتکا به تجربه‌ی فنی و بازرگانی کارشناسان خود قادر است در خصوص تأمین قطعات، مشاوره، طراحی و ارائه اطلاعات فنی و نحوه انتخاب و راه‌اندازی محصولات الکتریکال نیاز صنایع مختلف کشور را بر طرف کند. علاقه‌مندان برای ارتباط با متخصصان این شرکت می‌توانند از طریق شماره تماس 32664550-031 و یا وب‌سایت elicaelectric.com اقدام کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مهندسی الیکا الکتریک

لزوم پیشرفت در کار صنعتی آگاهی از چگونگی یک انتخاب درست است. الیکا الکتریک پس از سال‌ها تلاش و تجربه در زمینۀ فروش و توزیع محصولات صنعتی، پاسخگوی نیاز مشتریان در خصوص مصرف قطعات و ارائۀ راهکارهای فنی است و از این رو می تواند مشاور خوبی برای انتخاب های صنعتی مشتریان باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]