اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971121346569461

رله آندر ولتاژ کلید اتوماتیک و کلید هوایی اشنایدر الکتریک

کد: 13971121346569461

https://goo.gl/3hqiV7

، اصفهان , (اخبار رسمی): رله آندر ولتاژ به منظور قطع کلید اتوماتیک و کلید هوایی استفاده می‌شود.

رله آندر ولتاژ کلید اتوماتیک و کلید هوایی اشنایدر الکتریک
رله آندر ولتاژ کلید اتوماتیک و کلید هوایی اشنایدر الکتریک

برای کنترل و فرمان ازراه دور و یا قطع و وصل از طریق کنترل‌کنندها مانند PLC از رله شنت و رله آندر ولتاژ استفاده می‌شود. این رله‌ها جزء لوازم جانبی کلید اتوماتیک و کلید هوایی به شمار می‌رود. کلیدهای اتوماتیک و هوایی معمولاً به صورت دستی کنترل می‌شود ولی رله شنت و رله آندر برای مدارات کنترل و فرمان استفاده می‌شوند.

رله آندر ولتاژ: رله آندر داخل کلید اتوماتیک یا هوایی قرار می‌گیرد. ولی تنها برای قطع کلید، ایمنی در تداخل دو کلید (مثل کلید برق اصلی و ژنراتور) و اجازه راه اندازی کلید استفاده می‌شود. با برق‌دار کردن بوبین رله آندر ولتاژ، می‌توان کلید را قطع و وصل کرد. هرگاه برق فرمان این رله قطع شود، کلید به صورت خودکار قطع می‌شود.

الیکا الکتریک به عنوان یک فروشگاه اینترنتی برق صنعتی با اتکا به تجربه فنی و بازرگانی کارشناسان خود قادر است در خصوص تأمین قطعات، مشاوره، طراحی و ارائه اطلاعات فنی و نحوه انتخاب و راه‌اندازی محصولات الکتریکال نیاز صنایع مختلف کشور را بر طرف کند.

علاقه‌مندان برای ارتباط با متخصصان این شرکت می‌توانند از طریق شماره تلفن 32664550-031 و یا وب ‌سایت elicaelectric.com اقدام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مهندسی الیکا الکتریک

لزوم پیشرفت در کار صنعتی آگاهی از چگونگی یک انتخاب درست است. الیکا الکتریک پس از سال‌ها تلاش و تجربه در زمینۀ فروش و توزیع محصولات صنعتی، پاسخگوی نیاز مشتریان در خصوص مصرف قطعات و ارائۀ راهکارهای فنی است و از این رو می تواند مشاور خوبی برای انتخاب های صنعتی مشتریان باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته