اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971116345829461

کلید اتوماتیک چیست؟

کد: 13971116345829461

https://goo.gl/xDtmUH

، اصفهان , (اخبار رسمی): کلید اتوماتیک اشنایدر الکتریک جهت قطع مدار در هنگام بروز اتصال کوتاه یا اضافه بار الکتریکی استفاده می‌شود.

کلید اتوماتیک چیست؟
فروش کلید اتوماتیک کمپکت اشنایدر الکتریک

کلید اتوماتیک اشنایدر الکتریک از مرغوبترین کلیدهای اتوماتیک کمپکت است که جهت قطع مدار در هنگام بروز اتصال کوتاه یا اضافه بار الکتریکی استفاده می‌شود

از تجهیزات حفاظت الکتریکی همانند کلید اتوماتیک اشنایدر الکتریک، جهت به حداقل رساندن خطرات ناشی از جریان برق استفاده می‌شود. این تجهیزات در صورتی که میزان جریان برق از مقدار قابل تحمل سیم‌ها بیشتر شود، مدار را قطع می‌کند. از این رو زمانی می‌تواند کاربردی باشد که براساس اصول فنی و با طراحی مناسب در نظر گرفته شود. در غیر این صورت هنگام بروز اتصال کوتاه و یا اضافه جریان، نه تنها کاربردی نیست بلکه به علت عدم قطع به موقع آسیب‌های جبران‌ناپذیری به تجهیزات و مدارها وارد می‌کند. بنابراین انتخاب نوع، مقدار اسمی و قدرت قطع وسایل حفاظتی در یک مدار، جهت جلوگیری از خطراتی نظیر آتش‌سوزی اضافه بار و اتصال کوتاه ناشی از خطای اتفاق افتاده در سیستم الزامی است و ناظرین باید توجه ویژه‌ای به آن در حین اجرا کنند. مجموعه‌ای از هادی‌ها شامل کابل، باس بار و سیم، به همراه حفاظت‌ها و عایق‌های مربوطه (در صورت نیاز تابلوها و کاورها) باید طبق استاندارد IEC طراحی و تولید شوند که از بروز هرگونه حوادث جانی و مالی جلوگیری به عمل آید.

عملکرد کلید اتوماتیک

کلید اتوماتیک MCCB با ترکیبی از بخش‌های حساس به حرارت و جریان الکترومغناطیسی محافظت می‌شود. در یک کلید اتوماتیک بسته به نوع حفاظت مورد نیاز از بخش‌های مختلف تریپ استفاده می‌شود و مدارهای الکتریکی را در برابر شرایط زیر حفاظت می‌کند:

  • اضافه بار حرارتی
  • اتصال کوتاه مدار

شرکت مهندسی الیکا الکتریک با اتکا به تجربه‌ی فنی و بازرگانی کارشناسان خود قادر است در خصوص تأمین قطعات، مشاوره، طراحی و ارائه اطلاعات فنی و نحوه انتخاب و راه‌اندازی محصولات الکتریکال نیاز صنایع مختلف کشور را بر طرف کند.

علاقه‌مندان برای ارتباط با متخصصان این شرکت می‌توانند از طریق شماره تلفن 32664550-031 و یا وب ‌سایت elicaelectric.com اقدام نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مهندسی الیکا الکتریک

لزوم پیشرفت در کار صنعتی آگاهی از چگونگی یک انتخاب درست است. الیکا الکتریک پس از سال‌ها تلاش و تجربه در زمینۀ فروش و توزیع محصولات صنعتی، پاسخگوی نیاز مشتریان در خصوص مصرف قطعات و ارائۀ راهکارهای فنی است و از این رو می تواند مشاور خوبی برای انتخاب های صنعتی مشتریان باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]