اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971204350449461

نمایندگی شرکت اشنایدر الکتریک

کد: 13971204350449461

https://goo.gl/cKyH2C

، اصفهان , (اخبار رسمی): اشنایدر الکتریک، سیستم‌های توزیع الکتریکی و سیستم‌های اتوماسیون صنعتی را ارائه می‌دهد. استفاده از آخرین تکنولوژی‌های مدرن و محصولات با کارایی بالا بر پایه تخصص و تجربه بین‌المللی بازگشت سریع سرمایه گذاری را در صنعت نفت و گاز را فراهم می‌سازد.

نمایندگی شرکت اشنایدر الکتریک
نمایندگی رسمی اشنایدر الکتریک

تاریخچه اشنایدر الکتریک در ایران:

تاریخچه اشنایدر الکتریک در ایران به سال 1354 برمی‌گردد. این شرکت با تاسیس دفتر تله مکانیک ایران حضور خود را رسما در ایران اعلام کرده است. 

نقش اشنایدر الکتریک در بازارهای جهانی

- انرژی و صنایع زیربنایی: شبکه‌های برقی، فرودگاه‌ها، تصفیه آب، مخابرات، مرکز اطلاعات و ...

- صنعت: مواد غذایی و آشامیدنی، خودروسازی، بسته بندی، داروئی، تجهیزات الکترونیکی و ...

- ساختمان‌های صنعتی، تجاری، اداری: اداره‌ها، فروشگاه، کارخانجات، هتل‌ها، بیمارستان‌ها، موزه‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها و ...

- ساختمان‌های مسکونی: ویلاها، آپارتمان

- مراکز اطلاعاتی و شبکه‌ها

فعالیت بخش پروژه‌ها

بخش پروژه‌ها بر روی سه بازار آب، ساختمان و نفت و گاز متمرکز است و اشنایدر متناسب با این بازارها راه کارها و پیشنهادات خود را به شرح ذیل ارائه کرده است. به طور مثال بعضی از راه‌حل‌های ارائه شده شرکت اشنایدر الکتریک در بخش آب و فاضلاب شامل موارد زیر است:

حذف اثرات ضربه قوچ

کنترل جریان هجومی در لحظه روشن شدن پمپ‌ها جهت کاهش مشکلات ناشی از افزایش درجه حرارت

تخصیص زمان‌های کارکرد به پمپ جهت عملکرد بهینه پمپ‌ها

تنظیم اتوماتیک میزان فلو (Flow) با توجه به نیاز (Demand) و راندمان (Efficiency)

ارسال و دریافت پیام/فرمان از راه دور توسط PLC/RTU

آنالیز اطلاعات موردنیاز و گزارش‌گیری دوره‌ای، توسط سیستم‌های مانیتورینگ (SCADA)

صنعت آب و فاضلاب

شرکت اشنایدر الکتریک با عرضه رنج وسیعی از محصولات و ارائه راه حل‌های کاربردی و متنوع در زمینه برق و اتوماسیون ایستگاه‌های پمپاژ و تصفیه خانه‌های آب و فاضلاب توسط متخصصان خود و همچنین با بهره‌گیری از همکاری و پشتیبانی فنی شرکت‌های متخصص، در حال تثبیت هرچه بیشتر جایگاه خود در صنعت زیربنایی آب و فاضلاب است. این گستردگی در ارائه خدمات این امکان را می‌دهد تا سطح بهره‌وری از سیستم را ارتقاء و هزینه‌های تعمیرات و نگهداری و همچنین زمان از کارافتادگی سیستم را کاهش دهد.

صنعت ساختمان

اشنایدر الکتریک، بهترین سیستم‌های توزیع الکتریکی و سیستم‌های اتوماسیون ساختمان را ارائه می‌دهد. راه حل‌های بهینۀ این شرکت به راحتی تمام نیازهای موجود در فروشگاه‌های بزرگ، ساختمان‌های تجاری و مسکونی را برآورده می‌کند. این راه حل‌ها علاوه بر مطابقت با استاندارد جهانی و نیازهای منطقه، آسان و به راحتی نصب و قابل توسعه است.

راه حل‌های اشنایدر الکتریک نیازهای زیر را برآورده می‌کند:

- توزیع انرژی الکتریکی

- اتوماسیون ساختمان‌های تجاری، مسکونی و فروشگاه‌های بزرگ

- قابلیت اطمینان سیستم و ذخیره انرژی

صنایع نفت و گاز

استفاده از آخرین تکنولوژی‌های مدرن و محصولات با کارایی بالا بر پایه تخصص و تجربه بین المللی بازگشت سریع سرمایه گذاری را در صنعت نفت و گاز فراهم می‌سازد. بر این اساس اشنایدر الکتریک به  عنوان یکی از پیشگامان صنعت برق با بیش از چند دهه حضور مستمر در ایران راه‌کارهای متنوع کاملاً اختصاصی مدرن و متداول را در زمینه سیستم‌های توزیع انرژی، کنترل صنعتی و سیستم‌های مدیریت انرژی عرضه می‌دارد. 

شرکت مهندسی الیکا الکتریک نمایندگی اشنایدر با اتکا به تجربه‌ی فنی و بازرگانی کارشناسان خود قادر است در خصوص تأمین قطعات، مشاوره، طراحی و ارائه اطلاعات فنی و نحوه انتخاب و راه‌اندازی محصولات الکتریکال نیاز صنایع مختلف کشور را بر طرف کند. علاقه‌مندان برای ارتباط با متخصصان این شرکت می‌توانند از طریق شماره تماس 32664550-031 و یا وب‌سایت elicaelectric.com اقدام کنند.

الیکا الکتریک نمایندگی اشنایدر الکتریک ارائه دهنده محصولات فشار ضعیف، کنترل و اتوماسون صنعتی

برای مشاهده این تصویر در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مهندسی الیکا الکتریک

لزوم پیشرفت در کار صنعتی آگاهی از چگونگی یک انتخاب درست است. الیکا الکتریک پس از سال‌ها تلاش و تجربه در زمینۀ فروش و توزیع محصولات صنعتی، پاسخگوی نیاز مشتریان در خصوص مصرف قطعات و ارائۀ راهکارهای فنی است و از این رو می تواند مشاور خوبی برای انتخاب های صنعتی مشتریان باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]