اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971214353879461

جوی استیک صنعتی اشنایدر الکتریک

کد: 13971214353879461

https://goo.gl/MuU8at

، اصفهان , (اخبار رسمی): جوی استیک یا دسته فرمان ابزاری برای کنترل است که با حرکت دادن اهرم آن و ایجاد حالت مکانیکی؛ پارامترهای الکتریکی خاصی ایجاد می‌کند که منجر به حرکت دادن اجسام در مسیرهای مختلف می‌شود.

جوی استیک صنعتی اشنایدر الکتریک
جوی استیک صنعتی اشنایدر الکتریک

جوی استیک XD4PA24 اشنایدر الکتریک یک دسته فرمان برگشت‌پذیر با کنترل دستی است که می‌توان از آن در محیط‌های صنعتی مختلف استفاده کرد. این دسته فرمان در کنترل حرکت و جابه‌جایی ماشین‌آلات، جرثقیل‌ها، ربات‌ها و ... استفاده می شود و جایگزین مناسبی برای انواعی شستی‌ است.

جوی استیک یا دسته فرمان ابزاری برای کنترل است که با حرکت دادن اهرم آن و ایجاد حالت مکانیکی؛ پارامترهای الکتریکی خاصی ایجاد می‌کند که منجر به حرکت دادن اجسام در مسیرهای مختلف می‌شود. جوی استیک‌ها با درجه حفاظت بالایی که دارند؛ قابل استفاده درسیستم‌های اتوماسیون صنعتی هستند و در ایستگاه‌های کنترل سیار و پانل‌های کنترل استفاده می‌شوند و شتاب موتور و شرایط خاموش، روشن شدن موتور را کنترل می‌کنند. قسمت مکانیکی آنها شامل اهرم کنترل (دسته)، قسمت‌های متحرک، کنتاکت کمکی است که در مدل XD4PA24 در هر جهت یک کنتاکت باز می‌دهد و در واقع در چهار جهت با بازگشت فنری عمل می‌کند و در مجموع 5 موقعیت دارد.

از مزایا و خصوصیات جوی استیک XD4PA24 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- قابلیت کنترل در چهار جهت و ایجاد فرمان‌های متعدد

2- نصب و سیم‌بندی سریع‌ و آسان نسبت به شستی‌ها

3- اشغال فضای کمتر نسبت به شستی‌ها

4- ۱ تا 4 حالت عملکرد با بازگشت فنری به مرکز.

5- تعداد 4 عدد کنتاکت کمکی باز (NO)  

6- دوام و طول عمر مکانیکی و الکتریکی بالا

7-مقاومت در برابر عوامل خارجی مانند ضربه و برخوردار از در جه حفاظت  IP66

شرکت مهندسی الیکا الکتریک با اتکا به تجربه‌ی فنی و بازرگانی کارشناسان خود قادر است در خصوص تأمین قطعات، مشاوره، طراحی و ارائه اطلاعات فنی و نحوه انتخاب و راه‌اندازی محصولات الکتریکال نیاز صنایع مختلف کشور را بر طرف کند.

علاقه‌مندان برای ارتباط با متخصصان این شرکت می‌توانند از طریق شماره تماس 32664550-031 و یا وب‌سایت elicaelectric.com اقدام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مهندسی الیکا الکتریک

لزوم پیشرفت در کار صنعتی آگاهی از چگونگی یک انتخاب درست است. الیکا الکتریک پس از سال‌ها تلاش و تجربه در زمینۀ فروش و توزیع محصولات صنعتی، پاسخگوی نیاز مشتریان در خصوص مصرف قطعات و ارائۀ راهکارهای فنی است و از این رو می تواند مشاور خوبی برای انتخاب های صنعتی مشتریان باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]