اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970521310938496

هلیا، یکی از بهترین هتل‌های 4 ستاره کیش

کد: 13970521310938496

https://goo.gl/dwDacJ

، (اخبار رسمی): هتل هلیا که هتلی 4 ستاره است، مابین دو میدان امیرکبیر و ساحل واقع شده‌است. این هتل امکاناتی از جمله کافی شاپ، اینترنت ۲۴ ساعته، سرویس‌های مجهز و منظم فرودگاهی دارد.

هلیا، یکی از بهترین هتل های 4 ستاره کیش
هتل هلیا کیش

هتل هلیا، هتلی چهار ستاره در سال ۱۳۸۵، مابین دو میدان امیرکبیر و ساحل با فاصله کمی از دریا در جزیره‌ی زیبای کیش احداث شد. اتاق‌های این هتل به صورت دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته است که تمام مسافران بنا به درخواست و تعداد خود آن‌ها را انتخاب می‌کنند. کلیه اتاق‌های این هتل با تلویزیون LCD، صندوق امانت شخصی و یخچال با مینی بار شارژ مجهز شده‌اند. همچنین سرویس‌های حمام داخل اتاق‌ها با کابین دوش‌های زیبای کاملا بهداشتی با تجهیزات کامل هستند.

مسافران در هر ساعت از شبانه روز که به این هتل رجوع کنند کادر مجرب هتل هلیا آماده خدمت‌رسانی به صورت ۲۴ ساعته هستند همچنین کافی‌شاپ و اینترنت به صورت ۲۴ ساعته فعال است. رستوران زیبای هتل با وعده‌های صبحانه با بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی آماده پذیرایی میهمانان عزیز داخل و خارج از هتل است.

جهت رفت و آمد آسان مسافران، این هتل سرویس‌های مجهز و منظم فرودگاهی و همچنین امکان اجاره ماشین‌های مدرن و لوکس را فراهم کرده‌است.

هتل هلیا برای بیشتر مکان‌های تفریحی و گردشگری شهر کیش برنامه و تخفیف‌هایی را برای داشتن اقامتی خاطره‌‌انگیز مهیا کرده و پذیرای مهمانان خارجی و داخلی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمائی همای سعادت

شرکت خدمات گردشگری مسافرتی همای سعادت در سال ۱۳۸۰ تاسیس شد و از همان ابتدا کار خود را با برگزاری تورهای مختلف داخلی و خارجی شروع کرد. تور مشهد از اصفهان و تور مشهد از تهران از جمله محبوب ترین تورهایی بوده اند که در این سال ها در همای سعادت به مشتریان ارائه شده اند. همچنین همای سعادت مفتخر است که به عنوان یکی از آژانس های مسافرتی پیشرو در زمینه تور کیش از تهران و تور کیش از اصفهان شناخته می شود. البته تور های مختلف دیگری مثل تور قشم از تهران ، تور قشم از اصفهان و … نیز در برنامه های مداوم کاری همای سعادت وجود دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]