اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970527311978496

مجهزترین هتل‌های ۵ ستاره کیش کدام است؟!

کد: 13970527311978496

https://goo.gl/ZABbpD

، (اخبار رسمی): هتل داریوش، شایان و ترنج از جمله هتل‌های 5 ستاره جزیره کیش هستند که حتما یک بار هم که شده اسم آن‌ها به گوش گردشگران تور کیش رسیده است.

مجهزترین هتل های ۵ ستاره کیش کدام اند؟!
هتل داریوش جزیره کیش

مجهز‌ترین هتل ۵ ستاره کیش که همه افراد تاکنون برای یک بار هم که شده نام آن را شنیده‌اند، هتل داریوش است. این هتل به تنهایی یکی از جاذبه‌های کیش قلمداد می‌شود

هتل داریوش کیش

مجهزترین هتل ۵ ستاره کیش که همه‌ی افراد تاکنون برای یک بار هم که شده، نام آن را شنیده‌اند، هتل داریوش است. این هتل به تنهایی یکی از جاذبه‌های کیش قلمداد می‌شود. در معماری این بنا از سازه‌های تخت جمشید و معماری دوران هخامنشی الهام گرفته شده‌است. از بدو ورود به هتل داریوش افراد خود را در دل تاریخ ایران پیدا می‌کنند و ممکن است مدت‌ها محو محیط منحصر به فرد هتل داریوش شوند. امکانات ویژه‌ای که صاحبان این هتل در اختیار مسافران تور کیش قرار می‌دهند، شامل سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، قایق سواری در دریاچه‌ی اختصاصی هتل و… است. در رستوران هتل داریوش، انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سفارش داده و نوش جان کنید. این هتل به جاذبه‌های مختلف کیش از جمله پارک دلفین‌ها، کاریز کیش، پارک هنگام و بازار پردیس نزدیک است.

هتل ترنج کیش

هتل دریایی ترنج که در شمال غربی جزیره قرار دارد، جزء یکی از بهترین هتل‌های جزیره شناخته می‌شود. این هتل منحصر به فرد، در ایران بی همتا است و نمونه‌های مشابه آن را می‌توان در جزایر کاراییب و مالدیو یافت. این هتل دریایی، از دو فاز هتل ساحلی و هتل رو به خشکی برخوردار است. بخش‌های دریایی این هتل از کف شیشه‌ای برخوردار است و افراد می‌توانند به راحتی کف آب و جست‌و‌خیز ماهیان را نظاره‌گر باشند. چشم انداز سوییت‌های هتل همگی رو به دریا هستند و طرز قرار‌گیری آن‌ها در کنار هم به گونه‌ای است که ظاهری مانند طرح بته جقه را به خود گرفته و نمایی زیبا از زاویه بالا به وجود آورده‌است.

رستوران‌های خصوصی هتل ترنج که رستوران خورشید یکی از آن‌ها است، انواع غذاهای بی‌نظیر ایرانی و فرنگی را برای مسافران تور کیش سرو می‌کند. کف این رستوران کاملا از جنس شیشه بوده و در زمان صرف غذا می‌توان عبور ماهی‌های خلیج‌فارس را زیر پاها نظاره‌گر بود.

در لمکده ساحلی هتل ترنج می‌توان مدتی را استراحت کرده و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را سفارش داد. استخری که روی بام هتل قرار دارد، از دیگر امکانات جذاب هتل ترنج برای گردشگران تور کیش به شمار می‌رود. سالن یوگا، زمین تنیس، سالن بیلیارد، سرزمین بازی کودک، سالن ماساژ، حمام آفتاب و ... از دیگر امکاناتی است که در زمان اقامت در هتل ترنج کیش وجود دارد.

هتل شایان

در میان قدیمی‌ترین و اصیل‌ترین هتل‌های جزیره کیش، نام هتل شایان در صدر جدول جای دارد. این هتل پنج ستاره با قدمت ۵۰ ساله، در کنار اسکله‌ی قدیمی کیش قرر دارد و در سال ۸۸ به مجموعه هتل‌های پارس پیوست.

معماری مدور و منحصر به فرد هتل شایان از اولین شاخصه‌های انتخاب این هتل از جانب مسافران  است. برخی از اتاق‌های هتل چشم انداز رو به دریا دارند و برخی دیگر با چشم انداز باغ‌های سرسبز از مسافران استقبال می‌کند. بالکن بزرگ و زیبای هتل شایان، مکان مناسبی برای نوشیدن چای عصرانه و رفع خستگی در جوار دوستان است.

این هتل لوکس فاصله‌ی کمی تا مراکز خرید مهم کیش مانند مروارید و مریم دارد بنابراین می‌توان به راحتی به این مراکز خرید مراجعه کرده و پس از اینکه بازار گردی به پایان رسید، با طی‌کردن مسافت کوتاهی به محل اقامتتان باز گردید. جاذبه‌های تفریحی و دیدنی کیش نیز در فاصله کمی از هتل شایان قرار دارند و برای رفتن به این جاذبه‌ها نیازی نیست راه دوری طی شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمائی همای سعادت

شرکت خدمات گردشگری مسافرتی همای سعادت در سال ۱۳۸۰ تاسیس شد و از همان ابتدا کار خود را با برگزاری تورهای مختلف داخلی و خارجی شروع کرد. تور مشهد از اصفهان و تور مشهد از تهران از جمله محبوب ترین تورهایی بوده اند که در این سال ها در همای سعادت به مشتریان ارائه شده اند. همچنین همای سعادت مفتخر است که به عنوان یکی از آژانس های مسافرتی پیشرو در زمینه تور کیش از تهران و تور کیش از اصفهان شناخته می شود. البته تور های مختلف دیگری مثل تور قشم از تهران ، تور قشم از اصفهان و … نیز در برنامه های مداوم کاری همای سعادت وجود دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی