اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970530312618496

بهترین هتل‌های ۴ ستاره کیش

کد: 13970530312618496

https://goo.gl/TYYke9

، (اخبار رسمی): هتل سورینت مریم و فلامینگو از دسته هتل‌های کیش هستند که مسافران تور کیش می‌توانند برای آسودگی از دغدغه‌های روزمره در این مکان‌ها اقامت کنند.

بهترین هتل های ۴ ستاره کیش
هتل سورینت مریم کیش

یکی از بهترین هتل‌های ۴ ستاره کیش، هتل فلامینگو نام دارد که در شرق جزیره و فاصله نسبتا نزدیکی تا ساحل بنا شده است

جزیره کیش مقصد مسافران زیادی از سرتاسر کشور است و تقریبا همه خانواده‌ها تلاش می‌کنند حتی برای یک بار هم شده تجربه سفر به این جزیره کوچک را داشته باشند. این جزیره نسبتا کوچک است و زمان زیادی برای سیر و سیاحت در اطراف آن احتیاج نیست.

با تورهای کیش سه یا چهار روزه، می‌توان از آثار تاریخی جزیره و جاذبه‌های طبیعی آن بازدید کرد و حسابی به خرید و بازارگردی هم پرداخت. ولی برای همه شرکت‌کنندگان در تور کیش، موضوع مهم عبارت است از اقامت در جزیره کیش. در نتیجه مسافران به دنبال بهترین هتل‌های کیش می‌گردند. هتل‌های چهار ستاره علاوه بر این که امکانات رفاهی مناسبی دارند، قیمت‌شان نیز در مقایسه با هتل‌های مجلل پنج ستاره کمتر است. با این حساب برای کسانی که قصد یک سفر راحت و آسوده را دارند و نمی‌خواهند هزینه زیادی بپردازند، هتل‌های ۴ ستاره کیش سوژه انتخاب مناسب‌تری خواهند بود.

هتل فلامینگو

یکی از بهترین هتل‌های ۴ ستاره کیش، هتل فلامینگو نام دارد که در شرق جزیره و فاصله نسبتا نزدیکی تا ساحل بنا شده است. با توجه به این که ساحل شرقی در مقابل هتل فلامینگو قرار دارد، اولین نکته‌ای که به ذهن می‌رسد، امکان تماشای طلوع آفتاب در پس زمینه زیبای خلیج فارس است. شاید همین یک بهانه برای انتخاب هتل چهار ستاره فلامینگو کیش، قانع‌کننده باشد.

هتل فلامینگو ظاهری ساده و شیک دارد و با پنج طبقه و 200 اتاق، جزو اقامت‌گاه‌های شاخص کیش به شمار می‌رود. پس از حدود 20 سال که از تاسیس آن می‌گذرد، معماری و محوطه آن جذابیت خود را به خوبی حفظ کرده‌اند. این هتل در نزدیکی مراکز خرید و پاساژهای جزیره قرار گرفته و فرصت خوبی برای شکم‌گردی و ساحل‌گردی برای شما فراهم می‌کند.

اتاق‌های فلامینگو در قالب ویلایی و هتلی، با تعداد گوناگون  تخت اقامت آماده پذیرش و ارائه خدمات به مسافران و میهمانان هستند. علاوه بر این، سعی شده تا فضای هتل برای کودکان مناسب‌سازی شود. هتل فلامینگو کیش دارای رستوران و امکان شستشوی لباس و فضای سبز تفریحی روباز است.

هتل سورینت مریم

بهترین هتل‌های کیش از دید هر مسافر ممکن است شرایط متفاوتی داشته باشند و قضاوت‌های یکسانی در مورد کیفیت هتل ارائه نشود، ولی براساس استانداردهای بین‌المللی و رتبه‌بندی‌های مشخص، هتل‌های چهار و پنج ستاره جزو اقامت‌گاه‌های مجلل کیش به شمار می‌روند.

در این میان هتل‌های چهار ستاره کیش علاوه بر این که از امکانات رفاهی و آسایش خوبی برخوردار هستند، قسمت نسبتا کمتری در مقایسه با هتل‌های پنج ستاره خواهد داشت و از این نظر مقرون به صرفه است. یکی از این هتل‌ها،  سورینت مریم است. این هتل در فاصله یک کیلومتری از سواحل شرقی کیش قرار دارد و دسترسی خوبی به مرکز شهر، پاساژها و مراکز تجاری مانند پردیس، هایپرمارکت و بازارهای مروارید فراهم می‌کند. هتل سورینت در چهار طبقه و با ۵۵ اتاق، آماده پذیرایی از مشتریان تور کیش از سراسر کشور است.

اولین موضوعی در برخورد با هتل سورینت مریم، معماری زیبا و کلاسیک آن است که شبیه ساختمان‌های قدیمی اروپایی و به اصطلاح سبک باروک طراحی شده و نمای سفید رنگ و زیبایی دارد. ویژگی بسیار جالب دیگر این هتل چهار ستاره، هوشمندی سیستم‌هایی از قبیل روشنایی، سرمایش و گرمایش و صوتی و تصویری است که به همین دلیل، آن را به اولین هتل هوشمندسازی شده در ایران تبدیل کرده و شرایط راحتی برای اقامت مسافران فراهم ساخته است.

علاوه بر این موارد، از دیگر مزیت‌های هتل سورینت مریم کیش، امکان تردد و اقامت توان‌خواهان و همچنین افراد سالمند است. این هتل برای کودکان مناسب بوده و غیر از رستوران، امکاناتی از جمله لباسشویی نیز برای مسافران مهیا  کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمائی همای سعادت

شرکت خدمات گردشگری مسافرتی همای سعادت در سال ۱۳۸۰ تاسیس شد و از همان ابتدا کار خود را با برگزاری تورهای مختلف داخلی و خارجی شروع کرد. تور مشهد از اصفهان و تور مشهد از تهران از جمله محبوب ترین تورهایی بوده اند که در این سال ها در همای سعادت به مشتریان ارائه شده اند. همچنین همای سعادت مفتخر است که به عنوان یکی از آژانس های مسافرتی پیشرو در زمینه تور کیش از تهران و تور کیش از اصفهان شناخته می شود. البته تور های مختلف دیگری مثل تور قشم از تهران ، تور قشم از اصفهان و … نیز در برنامه های مداوم کاری همای سعادت وجود دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی