اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970530312649461

کلید مینیاتوری اشنایدر الکتریک

کد: 13970530312649461

https://goo.gl/kRQurs

، اصفهان , (اخبار رسمی): کلید مینیاتوری در اصل نوعی کلید خودکار است که هر دو مشخصه قطع‌کنندگی زیر بار و مجزا کنندگی را دارد. وظیفه‌ی کلید مینیاتوری قطع مدار در زمان اتصال کوتاه یا اضافه بار است.

کلید مینیاتوری اشنایدر الکتریک
کلید مینیاتوری تک پل 16 آمپر اشنایدر الکتریک

کلید مینیاتوری از سه قسمت رله مغناطیسی برای حفاظت اتصال کوتاه، رله حرارتی یا رله بیمتال برای حفاظت اضافه‌بار و مجزاکننده تشکیل شده است

کلیدمینیاتوری یکی از وسایل حفاظتی است که امروزه به واسطه خصوصیات منحصر به فردی همچون قابل استفاده‌ بودن بعد از هر بار قطع و قطع همزمان سه فاز، کاربرد فراوانی دارد. کلید مینیاتوری در اصل نوعی کلید خودکار است که هر دو مشخصه قطع‌کنندگی زیر بار و مجزاکنندگی را دارد و وظیفۀ آن قطع مدار در زمان اتصال کوتاه یا اضافه بار است. کلید مینیاتوری از سه قسمت رله مغناطیسی برای حفاظت اتصال کوتاه، رلۀ حرارتی یا رلۀ بیمتال برای حفاظت اضافه بار و مجزا کننده تشکیل شده است.

امروزه کلیدهای مینیاتوری هرچه بیشتر جایگزین فیوزها می‌‌شوند. کلید اتوماتیک مینیاتوری مانند کلید معمولی دسته‌دار است. عملکرد کلید مینیاتوری ساده است و بار اضافی باعث قطع کلید و مدار می‌شود. اگر کلید در اثر اضافه بار قطع شود، برای وصل مجدد آن باید دسته کلید را به حالت اولیه برگرداند تا مدار وصل شود.

کلید مینیاتوری، 80% بار نامی‌اش را به طور نامحدود و اضافه جریان ضعیف را برای مدت طولانی تحمل می‌کند، اما جریان اضافی زیاد در مدت کوتاهی باعث قطع کلید می‌شود. با این وجود، کلید مینیاتور می‌تواند جریان اضافی را در مدت راه‌اندازی موتورها از خود عبور دهد.

کلیدهای مینیاتوری اشنایدر الکتریک در مدل‌های تک پل، دو پل، سه پل و چهار پل و در رنج‌ 2 الی 63 آمپر موجود است. همچنین این کلیدها در دو مدل روشنایی و موتوری (منحنی قطع B و C) و با قدرت قطع مطابق با استاندارد IEC898 ،6 کیلو‌آمپر و مطابق با استاندارد IEC947-2 ،10 کیلو‌آمپر در ایران تولید می‌‌شوند.

عملکرد کلیدهای مینیاتوری:

   · کنترل

   ·  حفاظت مدارات در مقابل جریان های اضافه بار

   ·  حفاظت مدارات در مقابل جریان های اتصال کوتاه

شرکت مهندسی الیکا الکتریک با اتکا به تجربه‌ی فنی و بازرگانی کارشناسان خود قادر خواهد بود در خصوص تأمین قطعات، مشاوره، طراحی و ارائه اطلاعات فنی و نحوه انتخاب و راه‌اندازی محصولات الکتریکال نیاز صنایع مختلف کشور را برطرف کند. علاقه‌مندان برای ارتباط با متخصصین این شرکت می‌توانند از طریق وب‌سایت elicaelectric.com اقدام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مهندسی الیکا الکتریک

لزوم پیشرفت در کار صنعتی آگاهی از چگونگی یک انتخاب درست است. الیکا الکتریک پس از سال‌ها تلاش و تجربه در زمینۀ فروش و توزیع محصولات صنعتی، پاسخگوی نیاز مشتریان در خصوص مصرف قطعات و ارائۀ راهکارهای فنی است و از این رو می تواند مشاور خوبی برای انتخاب های صنعتی مشتریان باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید