اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970605313428496

دست یافتنی‌ترین راه های مهاجرت به کانادا و دریافت ویزای کانادا

کد: 13970605313428496

https://goo.gl/NGhnt1

، (اخبار رسمی): برای مهاجرت به کانادا چند نوع ویزای کانادا داریم که می‌توان به ویزای تحصیلی و سرمایه‌گذاری اشاره کرد. راه‌های دیگری اعم از پناهندگی و ازدواج هم وجود دارند.

دست یافتنی ترین راه های مهاجرت به کانادا و دریافت ویزای کانادا!
ویزای تحصیلی کانادا

کانادا کشوری پیشرفته در زمینه علم و دانش است و داشتن دانشگاه‌های معتبر با سطح علمی بالا، افراد را مجاب می‌کند که به قصد ادامه تحصیل راهی این کشور زیبا شوند

امروزه مهاجرت به کشورهایی نظیر کانادا به مبحثی داغ در میان افرادی که قصد خروج از کشور را دارند، بدل شده است. افراد در میان رسانه‌ها و سایت‌های متنوع، به دنبال یافتن بهترین راه برای دریافت اقامت کانادا هستند و عموماً به اطلاعاتی ضد و نقیض در این خصوص بر می‌خورند. به همین منظور این مقاله روش‌های مختلف اخذ ویزای کانادا و اقامت در این کشور را در اختیارقرار داده است.

  • اخذ اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری

سرمایه‌گذاری در کشور کانادا راهکاری است که می‌توان با کمک آن به راحتی ویزای کانادا را دریافت نمود. برای افراد واجد شرایط، ایالت کبک مناسب‌ترین منطقه در کانادا به شمار می‌رود. افراد به وسیله سرمایه‌گذاری با مبلغ تعیین شده از سوی دولت این کشور می‌توانند در ابتدا اقامت دائم اخذ نموده و در نهایت پاسپورت کانادایی دریافت کنند. دراین روش باید به مدت ۵ سال سرمایه را در اختیار دولت کانادا قرار داد.  تقاضا برای دریافت اقامت کانادا از طریق سرمایه‌گذاری، روز به روز افزایش می‌یابد و به دنبال آن، ظرفیت‌های پذیرش نیز کاهش خواهد یافت. پس بهتر است در ابتدا با وکلای بین المللی و مشاوران متخصص مشورت نموده و پس از آن برای دریافت اقامت از طریق سرمایه‌گذاری اقدام نمود.

  • اقامت دائم از طریق (skilled worker(express entry کانادا

یکی از بهترین راه کار‌های اخذ ویزای کانادا برای افراد متخصص، استفاده از این روش است. افراد متخصصی که از طریق این سیستم قصد دریافت اقامت کانادا را دارند در ابتدا ویزای دائم دریافت خواهند کرد. برای دریافت اقامت کانادا با استفاده از این روش لازم است تا دو مرحله زیر را پشت سر گذاشته شود:

مرحله اول: در این مرحله می بایست از ۱۰۰ حداقل امتیاز ۶۷ را دریافت شود که این امتیاز‌دهی بر اساس سن، مدرک تحصیلی، سابقه کاری، مدرک زبان انگلیسی و زبان دوم، داشتن آشنا درجه یک که مقیم کانادا باشد و… صورت می‌گیرد. افراد پس از دریافت امتیاز مناسب از این مرحله، به مرحله دوم راه پیدا خواهند کرد.

مرحله دوم: در مرحله دوم شرایط مجددا بررسی خواهد شد و در صورتی که امتیاز لازم از سوی دولت این کشور کسب شود، اقامت دائم کانادا دریافت خواهد شد که البته این روند ممکن است که زمانی بالغ بر ۶ الی ۱۸ ماه به طول بیانجامد.

  • اخذ ویزای تحصیلی کانادا

کانادا کشوری پیشرفته در زمینه علم و دانش است و داشتن دانشگاه‌های معتبر با سطح علمی بالا، افراد را مجاب می‌کند که به قصد ادامه تحصیل راهی این کشور زیبا شوند. این دسته از افراد می‌توانند برای اقامت در کانادا ویزای تحصیلی دریافت نمایند.

افراد متقاضی می‌بایست در ابتدا رشته مورد نظر خود برای تحصیل در این کشور را انتخاب کرده و اقدامات لازم جهت پذیرش در دانشگاه مورد نظر خود را انجام دهند. پس از بررسی شرایط از سوی دانشگاه مورد نظر، نامه‌ پذیرش تحصیلی برایتان ارسال خواهد شد که در آن هزینه لازم جهت تحصیل نیز قید می‌گردد. این هزینه بسته به رشته تحصیلی و همچنین مقطع تحصیلی متفاوت است.

  • ازدواج در کانادا

یکی دیگر از روش‌هایی که با استفاده از آن می‌توان اقامت کانادا را کسب نمود، ازدواج با یک فرد کانادایی تبار است. با وجود سوء استفاده‌های صورت گرفته از این روش، بهتر آن است که قبل از اقدام به چنین امری، حتما با وکلای بین المللی مشورت نموده و از طرق قانونی این راهکار را دنبال شود؛ پروسه اخذ اقامت کانادا از طریق ازدواج حدود ۶ ماه به طول می‌انجامد.

  • اخذ اقامت کانادا از طریق خود اشتغالی

افرادی که توانایی لازم جهت ایجاد شغل و کسب درآمد از آن راه را داشته باشند می‌توانند اقدام به اخذ ویزا کانادا نمایند و با کسب و کاری که خودشان راه می‌اندازند، هزینه‌های زندگی خود و خانواده‌شان را تامین کنند. افرادی که تجربه کاری در زمینه‌های هنری و ورزشی را دارند، می‌توانند در این کشور شغل خود را راه اندازی نموده و در آن جا مشغول فعالیت شوند البته که این مشاغل باید با فرهنگ کانادا نیز همخوانی لازم را داشته باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمائی همای سعادت

شرکت خدمات گردشگری مسافرتی همای سعادت در سال ۱۳۸۰ تاسیس شد و از همان ابتدا کار خود را با برگزاری تورهای مختلف داخلی و خارجی شروع کرد. تور مشهد از اصفهان و تور مشهد از تهران از جمله محبوب ترین تورهایی بوده اند که در این سال ها در همای سعادت به مشتریان ارائه شده اند. همچنین همای سعادت مفتخر است که به عنوان یکی از آژانس های مسافرتی پیشرو در زمینه تور کیش از تهران و تور کیش از اصفهان شناخته می شود. البته تور های مختلف دیگری مثل تور قشم از تهران ، تور قشم از اصفهان و … نیز در برنامه های مداوم کاری همای سعادت وجود دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی