اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970607313828496

لوکس‌ترین هتل‌های ۴ ستاره کیش کدام هستند؟

کد: 13970607313828496

https://goo.gl/jce1bF

، (اخبار رسمی): مسافران می‌توانند در هر یکی از هتل‌های کیش اقامتی آسوده داشته باشند. اما هتل‌های 4 ستاره کیش که کیفیت خدماتی خوبی دارند عبارتند از هتل هلیا و هتل ارم جزیره.

لوکس ترین هتل های ۴ ستاره کیش کدام اند؟
هتل ارم کیش

هتل هلیا کیش، معماری و فضای جالبی دارد و شاید در نگاه اول بیشتر از یک هتل ۴ ستاره، به شکل یک هتل سوییت به نظر بیاید

قبل از سفر به جزیره کیش، بهتر است ابتدا اقامت در هتل‌های کیش یا مهمان‌سراها مناسب آن بررسی شود و سپس برنامه سفر ریخته شود. بدون شک اولین موضوع مهم برای گزینش یک محل اقامت مناسب، آسایش و رفاه و همچنین کیفیت خدمات و امکانات آن است. هتل‌های ۴ ستاره کیش، به همین ترتیب می ‌توانند بهترین انتخاب برای اقامتی آسوده و دلچسب باشند.

اگر مسافران با تورهایی شبیه تور کیش از اصفهان یا تهران یا هر شهر دیگر به این جزیره سفر می‌کنند، برای اقامت علاوه بر امکانات و قیمت مناسب هتل، دسترسی آن به مراکز تفریحی و خرید در کیش و همچنین سواحل و رستوران‌های جزیره را هم باید مد نظر قرار داد.

هتل‌های ۴ ستاره جزیره کیش

هتل هلیا کیش

هتل هلیا کیش، یکی از اقامتگاه‌های شناخته شده کیش به شمار می‌رود که از سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را آغاز کرده و اخیرا نیز بازسازی شده است. هتل هلیا، معماری و فضای جالبی دارد و شاید در نگاه اول بیشتر از یک هتل ۴ ستاره، به شکل یک هتل سوییت به نظر بیاید. هتل هلیا کیش در بلوار ساحل واقع شده و فاصله کمی نسبت به سواحل شرقی جزیره دارد. به همین دلیل برای کسانی که هدفشان از سفر به کیش، گردش و تفریح و استراحت در ساحل است و می‌خواهند از پلاژها و اسکله تفریحی و زمین‌های ورزشی و پیست دوچرخه سواری استفاده کنند، این هتل موقعیت خوبی دارد.

همچنین محل هتل در نزدیکی بازار زیتون که یکی از مراکز اصلی خرید کیش است، قرار دارد. این امتیاز هم می‌تواند قابل توجه کسانی باشد که به بازارگردی یا پاساژ گردی در کیش علاقه‌مند هستند. علاوه بر زیتون، هتل هلیا به بازار پانیذ و مرکز تجاری کیش هم نزدیک است. اتاق‌های هتل با ظرفیت‌های مختلف و چیدمان‌های متفاوتی از تخت‌های دو نفره و تک‌نفره و امکاناتی از قبیل اینترنت، در اختیار مسافران قرار داده می‌شوند.

در جزیره کیش امکانات اقامتی زیادی برای رفاه مسافران و میهمانان فراهم شده است. سالانه صدها برنامه تور کیش یا سایر شهرهای ایران برگزار می‌شود و صدها هزار نفر چه به صورت خانوادگی و دوستانه و چه در قالب همین تورها، به جزیره‌ای که لقب نگین خلیج فارس گرفته سفر می‌کنند. طی بیست سال گذشته، تعداد قابل توجهی هتل مدرن ساخته شده و یا برخی از اقامتگاه‌های قدیمی‌تر بازسازی شده‌اند. از میان هتل‌های کیش، هتل‌های چهار ستاره به خاطر اینکه از امکانات مجلل خوبی برخوردار هستند، مورد استقبال قرار گرفته‌اند.

هتل ارم جزیره

هتل ارم کیش از جمله همین هتل‌های مجلل است که در ۹ طبقه برای اسکان موقت میهمانان جزیره آماده شده و در فاصله نسبتا کمی از کلوپ‌های ساحلی و ساحل مرجان قرار دارد. درنتیجه جزو اولین انتخاب‌ها برای کسانی است که با هدف تفریحات و ورزش‌های ساحلی به کیش سفر می‌کنند. لابی بزرگ و لوکس هتل ارم، اولین فضای بی‌نظیری است که دیده می‌شود. در صورتی که افراد به شکم گردی و امتحان انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و محلی علاقه‌مند هستند، رستوران گردان هتل ارم و کافی شاپ آن، پاتوق جذابی به حساب می‌آید.

در هتل ارم کیش امکانات دیگری از جمله عابر بانک، تاکسی سرویس، خشکشویی و آرایشگاه زنانه و مردانه، شرایط مناسب برای تردد ویلچر و رفت و آمد توان‌خواهان و سونا و استخر و سالن بیلیارد نیز وجود دارد. برای خرید سوغات و کالاهای مورد نیاز، دسترسی مناسبی از هتل ارم به پاساژهای معروف کیش از جمله مجتمع‌های پردیس، فراهم شده است. یکی از موارد جالب توجه برای اقامت در هتل ارم این است که بسیاری از اتاق ها نمای رو به دریا دارند و می توان طلوع افتاب در پس زمینه تصویر دریا را از اتاق تماشا کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس هواپیمائی همای سعادت

شرکت خدمات گردشگری مسافرتی همای سعادت در سال ۱۳۸۰ تاسیس شد و از همان ابتدا کار خود را با برگزاری تورهای مختلف داخلی و خارجی شروع کرد. تور مشهد از اصفهان و تور مشهد از تهران از جمله محبوب ترین تورهایی بوده اند که در این سال ها در همای سعادت به مشتریان ارائه شده اند. همچنین همای سعادت مفتخر است که به عنوان یکی از آژانس های مسافرتی پیشرو در زمینه تور کیش از تهران و تور کیش از اصفهان شناخته می شود. البته تور های مختلف دیگری مثل تور قشم از تهران ، تور قشم از اصفهان و … نیز در برنامه های مداوم کاری همای سعادت وجود دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی