اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970611314509461

الیکا الکتریک، نماینده اشنایدر الکتریک در ایران

کد: 13970611314509461

https://goo.gl/ocmoS2

، اصفهان , (اخبار رسمی): امروزه 170 هزار کارمند اشنایدر الکتریک در بیش از یکصد کشور جهان تخصص خود را در حیطه‌ی مدیریت انرژی و اتوماسیون به کار گرفته‌اند تا راه حل‌های نوینی برای مشتریان خود داشته باشند.

الیکا الکتریک، نماینده اشنایدر الکتریک در ایران
نمایندگی اشنایدر

اشنایدر الکتریک

با 180 سال سابقه، شرکت اشنایدر الکتریک قابلیت‌های جهان در حال پیشرفت را برای مدیریت مشتریان و نیازهای صنعتی توسعه داده است. امروزه 170 هزار کارمند اشنایدر الکتریک در بیش از یکصد کشور جهان تخصص خود را در حیطه‌ی مدیریت انرژی و اتوماسیون به کار گرفته‌اند تا راه‌حل‌های نوینی برای مشتریان خود داشته باشند.

مسئول منابع انسانی اشنایدر الکتریک معتقد است که این شرکت به عنوان متخصص جهانی در مدیریت انرژی، 2.4 میلیون خانوار بدون برق را مجهز به انرژی برق کرده است.

اشنایدر الکتریک به عنوان یک شرکت اروپایی با همکاری تاجران کشور فرانسه ثبت شده و به اشنایدر الکتریک امروز مبدل شده است. این شرکت در سال‌های اخیر با تغییرات عمده‌ای مواجه شده و کسب‌و‌کار خود را در پهنه‌ی جغرافیایی وسیع‌تری گسترش داده است. در واقع، اشنایدر الکتریک یک شرکت جهانی واقعی با یک مرجع اروپایی است.

هدف از تحلیل و بررسی شرکت‌های مهم الکتریکی جهان همچون اشنایدر الکتریک فرانسه، شناخت بهتر این شرکت‌ها در زمینه‌هایی نظیر مدیریت، تولید و بهینه‌سازی مصرف انرژی است. بر این اساس مقایسه‌ی قدرت‌هایی همچون زیمنس، آلن بردلی، جنرال الکتریک، ABB، اشنایدر الکتریک و...  می‌تواند ما را در توسعه و مدیریت و سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف صنعت برق یاری کند.

شرکت الیکا الکتریک تنها هدف خود را فروش برند خاصی از محصولات الکتریکی قرار نداده است؛ شناخت راهکارهای مدیریتی، تولید و فروش سازمان موفقی مانند اشنایدر الکتریک فرانسه، می‌تواند مسیر جامع و به روزی را برای حل مشکلات خرد و کلان شرکت‌های الکتریکی ارائه کند.

امروزه همزمان با تغییرات فراگیر جهانی مانند پیشرفت با مقیاس‌های جدید، سریع شدن روند شهرنشینی، دیجیتالی شدن، صنعتی شدن ما را وادار می کند تا تعریف جدیدی از زندگی مدرن ارائه دهیم. اشنایدر الکتریک اعتقاد دارد که دسترسی به انرژی، اساسی‌ترین حق بشر است و می‌خواهد همه‌ی انسان‌های روی کره زمین به انرژی مطمئن، ایمن، کارآمد و پایدار دسترسی داشته باشند.

اشنایدر الکتریک به عنوان رهبر جهانی در مدیریت انرژی و اتوماسیون، فناوری‌های مرتبط که منجر به تغییر شهرنشینی و غنی‌سازی زندگی می‌شود را  ارائه می‌دهد.

نسبت میزان سرمایه گذاری‌ها

بازار اشنایدر الکتریک در چهار قسمت فعال است:

مراکز داده و شبکه

صنعت و ماشین آلات

آب و برق و زیرساخت

ساختمان‌های مسکونی و غیر مسکونی

بهره‌وری انرژی

اشنایدر الکتریک برای ایجاد بهره‌وری انرژی در زندگی روزمره ابداعات خود را در سه حوزه متمرکز کرده است:

طراحی برنامه‌های مدیریت انرژی

ارائه راه حل‌های بهره‌وری انرژی که اجرا و استفاده از آنها بسیار آسان است.

کنترل انرژی به صورت دیجیتالی که اجازه تحلیل اطلاعات حوزه انرژی را ممکن می‌سازد.

تحقیق و توسعه

نوآوری‌های اشنایدر الکتریک توسط 11,000 مهندس در سراسر جهان انجام می‌شود.

مشارکت و همکاری‌ها

اشنایدر الکتریک به ارتباطات و ابتکارات خارج از شرکت نیز معتقد است و از طریق همکاری با دانشگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها و صنایع به نوآوری سرعت می‌بخشد. اشنایدر الکتریک هر ساله 4 تا 5 درصد از فروش سالانه را به فعالیت‌های بخش تحقیق و توسعه اختصاص می‌دهد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرکت اشنایدر الکتریک می‌توانند به سایت الیکا الکتریک، نماینده این شرکت در ایران مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مهندسی الیکا الکتریک

لزوم پیشرفت در کار صنعتی آگاهی از چگونگی یک انتخاب درست است. الیکا الکتریک پس از سال‌ها تلاش و تجربه در زمینۀ فروش و توزیع محصولات صنعتی، پاسخگوی نیاز مشتریان در خصوص مصرف قطعات و ارائۀ راهکارهای فنی است و از این رو می تواند مشاور خوبی برای انتخاب های صنعتی مشتریان باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]