اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970615315189461

آشنایی با کلید اتوماتیک اشنایدر الکتریک

کد: 13970615315189461

https://goo.gl/4N7VhB

، اصفهان , (اخبار رسمی): کلید اتوماتیک وسیله‌ای است که برای قطع و وصل مدار با ابزار غیر اتوماتیک و قطع مدار به طور اتوماتیک به کار می‌رود.

  کلید اتوماتیک
کلید اتوماتیک 1250 آمپر سه پل اشنایدر الکتریک

کلید اتوماتیک اشنایدر الکتریک به منظور حفاظت و قطع و وصل مدارهای سه فاز استفاده می‌شود

کلید اتوماتیک (کمپکت) به وسیله‌ای گفته می‌شود که برای قطع و وصل مدار با ابزار غیراتوماتیک و قطع مدار به طور اتوماتیک به کار می‌رود. این وسیله در بارهای اضافی از پیش تعیین شده بدون آسیب رسیدن به کلید، مدار را قطع می‌کند. بنابراین کلید قطع مدار وسیله‌ای است ترکیبی که یک کلید قطع و یک وسیله حفاظت جریان اضافی تشکیل شده است. عملکرد آن مشابه ترکیب کلید معمولی همراه با فیوز است. همچنین کلیدهای اتوماتیک توانایی حفاظت اتصال به زمین، حفاظت موتوری و حفاظت ژنراتوری را همراه با رله‌های میکرولوجیک تعبیه‌شده داخل کلید را هم دارا هستند.

این کلیدها از باریکه‌ای بی متال و با دقت بالا تشکیل شده و وقتی جریان از باریکه‌ای بی متال می‌گذرد، گرم می‌شود. اگر عبور جریان از بی متال زیاد باشد، سبب خم شدن آن و نهایتاً قطع کنتاکت‌ها و قطع مدار می‌شود. علاوه بر بی متال که با حرارت عمل می‌کند، کلیدهای اتوماتیک دارای ترکیب مغناطیسی نیز هستند که در لحظه اتصالی مدار، سبب قطع کلید می‌شود.

کلیدهای اتوماتیک دارای جریان نامی هستند و مانند فیوزها برای عبور 100% جریان نامی خود به طور مداوم بدون قطع شدن کار می‌کنند. تمامی کلیدها دارای منحنی مشخصی است که نشان می‌دهد محدوده کاری کلید در جریان‌های مختلف و در اضافه بارها و اتصال کوتاه‌ها چگونه کلید آنها را تحمل کرده یا قطع می‌شود.

حفاظت حرارتی(Ir): کلیدهای اشنایدر الکتریک در حفاظت TM-D (حفاظت حرارتی یا اضافه بار) از طریق بی متال، برای جریان از 0.7 تا 1 برابر جریان نامی خود قابل تنظیم هستند.

حفاظت مغناطیسی (Im): حفاظت اتصال کوتاه که توسط سیم پیچ‌های مغناطیسی کلید عمل می‌کند، در رنج کمپکت‌های تا 160 آمپر ثابت است و در کمپکت‌های 200 تا 250 آمپر از 5 تا 10 برابر جریان نامی قابل تنظیم است. در کمپکت‌های سری 400 و 630 از حفاظت الکترونیکی استفاده می‌شود.

شرکت مهندسی الیکا الکتریک با اتکا به تجربه‌ی فنی و بازرگانی کارشناسان خود قادر است در خصوص تأمین قطعات، مشاوره، طراحی و ارائه اطلاعات فنی و نحوه انتخاب و راه‌اندازی محصولات الکتریکال نیاز صنایع مختلف کشور را برطرف کند. علاقه‌مندان برای ارتباط با متخصصان این شرکت می‌توانند از طریق وب‌سایت elicaelectric.com اقدام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مهندسی الیکا الکتریک

لزوم پیشرفت در کار صنعتی آگاهی از چگونگی یک انتخاب درست است. الیکا الکتریک پس از سال‌ها تلاش و تجربه در زمینۀ فروش و توزیع محصولات صنعتی، پاسخگوی نیاز مشتریان در خصوص مصرف قطعات و ارائۀ راهکارهای فنی است و از این رو می تواند مشاور خوبی برای انتخاب های صنعتی مشتریان باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]