اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970626317109461

آشنایی با تایمر مولتی ولت اشنایدر الکتریک

کد: 13970626317109461

https://goo.gl/uzjRFA

، اصفهان , (اخبار رسمی): تایمر مولتی ولت اشنایدر الکتریک، یکی از وسایل فرمان‌دهنده مدارهای کنترل اتوماتیک تایمرها یا رله‌های زمانی هستند که وظیفه کنترل مدار را برای مدت زمان معینی بر عهده دارند.

  تایمر مولتی ولت اشنایدر
تایمر مولتی ولت RE8TA21BUTQ اشنایدر برای تنظیم زمان بین 3 تا 300 ثانیه

یکی از وسایل فرمان‌دهنده مدارهای کنترل اتوماتیک تایمرها یا رله‌های زمانی هستند که وظیفۀ کنترل مدار را برای مدت زمان معینی بر عهده دارند. 

تایمر مولتی ولت RE8TA21BUTQ با نام صنعتی RE8 و قابلیت تنظیم زمان (3...300 ثانیه) و همچنین رنج ولتاژ تغذیه 24 ولت AC/DC یا 100 تا 240 ولت AC در صنایع اشنایدر الکتریک تولید می‌شود. این محصول جزو تایمرهای صنعتی بوده که دارای یک کنتاکت 1C/O است.

از دیگر خصوصیات فنی که باید به آن توجه شود، حداکثر ولتاژ سوئیچینگ است که برای این محصول 250 ولت بوده و نوع اتصال آن به صورت ترمینال پیچی است.

ابعاد این تایمر به ترتیب عبارتند از: ارتفاع: 78 میلی متر، پهنا: 22.5 میلی متر و عمق: 80 میلی متر. این محصول فضای کمی را در تابلو برق اشغال می‌کند.

تعریف کاربردی تایمر ولت اشنایدر این است که وسیله‌ای است برای اندازه‌گیری زمان و موجب تغییر وضعیت در کنتاکت خروجی تایمر می‌شود. تایمرها از نظر عملکرد به دو دسته تقسیم می‌شوند:

- تایمرهایی که اندازه‌گیری واحد زمانی آنها از صفر شروع شده و افزایش می‌یابد که در اصطلاح به آنها Stopwatch گفته می‌شود.

- تایمرهایی که از یک نقطه مشخص زمانی به نقطه زمانی دیگر شمارش را انجام می‌دهند.

بنابراین، تایمر مولتی ولت RE8 به لحاظ عملکرد، جزو تایمرهای دستۀ دوم است.

نکته‌ای که باید به آن توجه کرد انتخاب صحیح و مناسب یک تایمر است، زیرا انتخاب صحیح آن باعث می‌شود سرعت پیاده‌سازی مدارها و مونتاژ آن بیشتر شده و در نتیجه در زمان و هزینه صرفه‌جویی شود و مدار ایمن شود.

خصوصیات فنی مهم برای خریداری یک تایمر شامل ابعاد، چگونگی نصب، میزان ولتاژ تغذیه، محدودۀ رنج زمانی، جریان مجاز کنتاکت خروجی، نوع و مکان مورد استفاده از تایمر است.

شرکت مهندسی الیکا الکتریک با اتکا به تجربه‌ی فنی و بازرگانی کارشناسان خود قادر است در خصوص تأمین قطعات، مشاوره، طراحی و ارائه اطلاعات فنی و نحوه انتخاب و راه‌اندازی محصولات الکتریکال نیاز صنایع مختلف کشور را بر طرف کند. علاقه‌مندان برای ارتباط با متخصصان این شرکت می‌توانند از طریق وب‌سایت elicaelectric.com اقدام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مهندسی الیکا الکتریک

لزوم پیشرفت در کار صنعتی آگاهی از چگونگی یک انتخاب درست است. الیکا الکتریک پس از سال‌ها تلاش و تجربه در زمینۀ فروش و توزیع محصولات صنعتی، پاسخگوی نیاز مشتریان در خصوص مصرف قطعات و ارائۀ راهکارهای فنی است و از این رو می تواند مشاور خوبی برای انتخاب های صنعتی مشتریان باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید