اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970701318209461

آشنایی با حفاظت جان ترکیبی 25 آمپر دو پل اشنایدر الکتریک

کد: 13970701318209461

https://goo.gl/wPW3sG

، اصفهان , (اخبار رسمی): کلیدهای محافظ جان ترکیبی اشنایدر تلفیقی از کلیدهای مینیاتوری و محافظ جان بوده، از این رو، کلیدهای محافظ جان ترکیبی نامیده می‌شوند و حفاظت‌های اضافه بار، اتصال کوتاه و نشتی جریان را کنترل می‌کنند.

حفاظت جان ترکیبی 25 آمپر دو پل اشنایدر الکتریک
حفاظت جان ترکیبی 25 آمپر دو پل اشنایدر الکتریک

کلیدهای محافظ جان ترکیبی اشنایدر، تلفیقی از کلیدهای مینیاتوری و محافظ جان بوده، از این رو، کلیدهای محافظ جان ترکیبی نامیده می‌شوند و حفاظت‌های اضافه بار، اتصال کوتاه و نشتی جریان را کنترل می‌کنند

کلیدهای محافظ جان ترکیبی در واقع تلفیقی از کلیدهای مینیاتوری و محافظ جان بوده، از این رو، کلیدهای محافظ جان ترکیبی نامیده می‌شوند و حفاظت‌های اضافه بار، اتصال کوتاه و نشتی جریان را کنترل می‌کنند.

کلید محافظ جان ترکیبی دو پل 25 آمپر، با کد فنی A9D31625 و با نام اختصاری  ACTI9 مطابق با استاندارد EN/IEC 61009-2-1 ساخته و در بازار عرضه می‌شود.

جریان نامی این محصول در رنج 25 آمپر و با جریان نشتی 30 میلی آمپر، مشخصه اصلی کلید است. دمای هوای مناسب برای نصب این قطعه در تابلو برق بین منفی 5 تا 60 درجه سانتی‌گراد و برای نگهداری در انبار بین منفی 40 تا 85 درجه سانتی‌گراد است. در توضیح پل‌های کلید می‌توان گفت که یک پل کلید به فاز وصل می‌شود و پل دیگر که با حرف N نمایان است به نول متصل می‌شود.

دکمه تست کلید در زیر نام برند «اشنایدر الکتریک» قرار دارد و در حالتی که کلید زیر بار است، می‌توان با فشردن دکمه تست و قطع شدن برق، از عملکرد درست کلید آگاه شد.

این قطعه از طریق 4 پیچ 9 میلمتری به دیگر مدارها متصل می‌شود. از دیگر موارد قابل اشاره در این محصول تکنولوژی قطع یا تریپ است که به صورت حرارتی، مغناطیسی صورت می‌گیرد. رنگ کلید سفید است و دسته قطع و وصل مشکی رنگی دارد که می‌توان به صورت دستی، کلید را قطع و وصل کرد.

نکته مهم در کاربرد کلید محافظ جان ترکیبی، طول عمر مکانیکی و الکتریکی آن است که به ترتیب 20 هزار و 10 هزار سیکل عمل می‌کند و سپس سیم پیچ‌های کلید ضعیف شده و نیاز به تعویض آن امری لازم است. البته این میزان دوام مکانیکی و الکتریکی در حدود 10 سال طول می‌کشد.

شرکت مهندسی الیکا الکتریک با اتکا به تجربه‌ی فنی و بازرگانی کارشناسان خود قادر است در خصوص تأمین قطعات، مشاوره، طراحی و ارائه اطلاعات فنی و نحوه انتخاب و راه‌اندازی محصولات الکتریکال نیاز صنایع مختلف کشور را بر طرف کند. علاقه‌مندان برای ارتباط با متخصصان این شرکت می‌توانند از طریق وب‌سایت elicaelectric.com اقدام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مهندسی الیکا الکتریک

لزوم پیشرفت در کار صنعتی آگاهی از چگونگی یک انتخاب درست است. الیکا الکتریک پس از سال‌ها تلاش و تجربه در زمینۀ فروش و توزیع محصولات صنعتی، پاسخگوی نیاز مشتریان در خصوص مصرف قطعات و ارائۀ راهکارهای فنی است و از این رو می تواند مشاور خوبی برای انتخاب های صنعتی مشتریان باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]