اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970704318749461

منبع تغذیه 240 وات اشنایدر الکتریک

کد: 13970704318749461

https://goo.gl/8JZ6vU

، اصفهان , (اخبار رسمی):    منبع تغذیۀ 240 وات ABL به منظور ایجاد ولتاژ کاملا رگوله و سوئیچینگ به کار می‌رود و حداکثر رنج توان کاری که برای این محصول تعریف شده، 240 وات است. یعنی از این نمونه منبع تغذیه اشنایدر می‌توان به میزان 24 ولت DC و 10 آمپر جریان دریافت کرد.

منبع تغذیه 240 وات اشنایدر الکتریک
منبع تغذیه 240 وات اشنایدر الکتریک

منبع تغذیه 240 وات اشنایدر الکتریک دستگاهی است که ولتاژ متناوب ورودی (AC) را به ولتاژ مستقیم (DC) تبدیل می‌کند و می‌توان 10 آمپر جریان با ولتاژ 240 ولت DC را از آن دریافت کرد

به طورکلی، منبع تغذیه یا Power supply دستگاهی است که ولتاژ متناوب ورودی (AC) را به ولتاژ مستقیم (DC) تبدیل می‌کند.

منبع تغذیۀ 240 وات ABL به منظور ایجاد ولتاژ کاملا رگوله و سوئیچینگ به کار می‌رود و حداکثر رنج توان کاری که برای این محصول تعریف شده، 240 وات است. یعنی از این نمونه منبع تغذیه اشنایدر می‌توان به میزان 24 ولت DC و 10 آمپر جریان دریافت کرد. خروجی این نمونه منبع تغذیه ABL به صورت کوپلینگ سری–موازی است.

نوع اتصالات در این قطعه به صورت ترمینال پیچی است که جزییات بیشتر آن در سربرگ خصوصیات و در بخش اتصالات آورده شده است.

این منبع تغذیه دو نشانگر LED دارد که یک نمایشگر LED سبز و قرمز برای نشان دادن ولتاژ خروجی و یک نمایشگر LED سبز، قرمز و نارنجی برای نمایش جریان خروجی به کار می‌رود.

این نمونه منبع تغذیه اشنایدر به دلیل بهبود در اندازه، وزن، کارکرد، هزینه و ایجاد ولتاژ کاملا رگوله بیشترین کاربرد را در مصارف صنعتی دارد. از منابع تغذیه سوئیچنگ که از نظر نویز‌پذیری حفاظت شده هستند برای تامین تغذیه قطعات حساس به نوسانات ولتاژ مانند انواع سنسورها، PLC‌ها قطعات ابزار دقیق و... استفاده می‌شود. لازم به ذکر است که هنگام انتخاب منبع تغذیه اشنایدر باید به جریان خروجی آن و جریان مورد نیاز برای ادوات متصل شده به منبع تغذیه دقت کرد. یعنی در طراحی ایتدا باید مجموع جریان‌های مورد نیاز مدارها محاسبه شوند و سپس نوع منبع تغذیه باتوجه به توان خروجی آن انتخاب شود. در صورتی که جریان کشیده شده از خروجی منبع تغذیه بیشتر از حد توان آن باشد خروجی منبع قطع می‌شود.

دو ویژگی اصلی منبع تغذیه اشنایدر:

- تأمین ولتاژ و جریان موردنیاز مدار

- پایداری ولتاژ و جریان دریافت شده از منبع تغذیه 

شرکت مهندسی الیکا الکتریک با اتکا به تجربه‌ی فنی و بازرگانی کارشناسان خود قادر است در خصوص تأمین قطعات، مشاوره، طراحی و ارائه اطلاعات فنی و نحوه انتخاب و راه‌اندازی محصولات الکتریکال نیاز صنایع مختلف کشور را بر طرف کند. علاقه‌مندان برای ارتباط با متخصصان این شرکت می‌توانند از طریق وب‌سایت elicaelectric.com اقدام کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مهندسی الیکا الکتریک

لزوم پیشرفت در کار صنعتی آگاهی از چگونگی یک انتخاب درست است. الیکا الکتریک پس از سال‌ها تلاش و تجربه در زمینۀ فروش و توزیع محصولات صنعتی، پاسخگوی نیاز مشتریان در خصوص مصرف قطعات و ارائۀ راهکارهای فنی است و از این رو می تواند مشاور خوبی برای انتخاب های صنعتی مشتریان باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته