اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970712320079461

حفاظت جان با کلید محافظ جان اشنایدر

کد: 13970712320079461

https://goo.gl/LGS3kr

، اصفهان , (اخبار رسمی): دستگاه محافظ جان، از محفظه‌ای تشکیل شده است که در آن یک کلید مغناطیسی و یک مبدل جریان قرار دارد. از این دستگاه برای حفاظت از جان افراد در مقابل برق گرفتگی و نشتی برق از کلیدهای حفاظت استفاده می‌شود.

حفاظت جان 25 آمپر چهار پل اشنایدر التریک
محافظ جان 25 آمپر چهار پل اشنایدر الکتریک

به منظور حفاظت از جان افراد در مقابل خطر برق گرفتگی و جلوگیری از خطرات جریان نشتی از کلیدهای حفاظت از خطر برق گرفتگی (محافظ جان) استفاده می‌شود

به منظور حفاظت از جان افراد در مقابل خطر برق گرفتگی و جلوگیری از خطرات جریان نشتی از کلیدهای حفاظت از خطر برق گرفتگی (محافظ جان) استفاده می‌شود. این دستگاه از محفظه‌ای که در آن یک کلید مغناطیسی و یک مبدل جریان قرار دارد تشکیل شده است.

سیم پیچ ثانویه این مبدل، جریان رله مغناطیسی را تأمین می‌کند از میان هسته حلقه شکل این مبدل مجموع جریان یک یا سه فاز مربوط به دستگاهی که باید حفاظت شود عبور می‌کند. چون در بار غیر متعادل از سیم نول (MP) نیز جریان عبور می‌کند. لذا، این سیم نیز باید از داخل این حلقه عبور کند اگر از یکی از سیم‌هایی که در داخل حلقه مبدل قرار گرفته است جریان عبور کند (درست مشابه سیم پیچ اولیه ترانسفورماتور) باعث ایجاد میدان مغناطیسی متغیر در هسته می‌شود در حالتی که در مصرف‌کننده اتصال بدنه وجود نداشته باشد جریان ورودی و خروجی مصرف کننده با یکدیگر برابر و در خلاف جهت یکدیگر است و در نتیجه از هسته مبدل هیچ فوران مغناطیسی عبور نمی‌کند و بنابراین در سیم پیچ ثانویه نیز هیچ ولتاژی القاء نشده و رله مغناطیسی عمل نخواهد کرد.

در صورت اتصال قسمت‌های الکتریکی دستگاه به بدنه آن، جریانی از زمین به طرف نقطه صفر ترانسفورماتور شبکه عبور خواهد کرد. در نتیجه جریانی که از داخل حلقه به سمت مصرف‌کننده جاری می‌شود بیشتر از جریانی است که از داخل همان حلقه به شبکه برمی‌گردد. این تفاوت جریان در هسته یک فوران مغناطیسی متغیری ایجاده کرده و در سیم پیچ ثانویه آن نیروی محرکه القایی ایجاد می‌شود که باعث عبور جریانی از داخل سیم پیچ رله مغناطیسی می‌شود. در صورتی که این جریان در حد نامی باشد رله عمل کرده و کلید اصلی قطع خواهد شد.

کلید محافظ جان اشنایدر ولتاژهای تماس خطرناک را ظرف 2.0 ثانیه قطع می‌کند و نصب و سیم کشی آن ساده و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است.

شرکت مهندسی الیکا الکتریک با اتکا به تجربه‌ی فنی و بازرگانی کارشناسان خود قادر است در خصوص تأمین قطعات، مشاوره، طراحی و ارائه اطلاعات فنی و نحوه انتخاب و راه‌اندازی محصولات الکتریکال نیاز صنایع مختلف کشور را بر طرف کند. علاقه‌مندان برای ارتباط با متخصصان این شرکت می‌توانند از طریق وب‌سایت elicaelectric.com اقدام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مهندسی الیکا الکتریک

لزوم پیشرفت در کار صنعتی آگاهی از چگونگی یک انتخاب درست است. الیکا الکتریک پس از سال‌ها تلاش و تجربه در زمینۀ فروش و توزیع محصولات صنعتی، پاسخگوی نیاز مشتریان در خصوص مصرف قطعات و ارائۀ راهکارهای فنی است و از این رو می تواند مشاور خوبی برای انتخاب های صنعتی مشتریان باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | بانک، بیمه و سرمایه