اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970813326009206

بازاریابی یکپارچه در خدمت محصولات ایرانی (2)

ضرورت ایجاد بازاریابی یکپارچه تولیدکنندگان در فروش محصولات

کد: 13970813326009206

https://goo.gl/DZ8AQg

، تهران , (اخبار رسمی): هدف بازاریابی یکپارچه ایجاد یا تغییر اثر بخش و یکپارچه ابزارهای ارتباطی مانند اینترنت و گوشی‌های همراه و شبکه‌های مجازی و... بازاریابی تولید‌کنندگان به منظور دستیابی به کاربران جدید، در راستای سیاست‌های تشویقی و ترغیبی است.

ضرورت ایجاد بازاریابی یکپارچه  تولید کنندگان در فروش محصولات
دایرکتوری، بازاریابی یکپارچه، فروش مستقیم

در بازاریابی یکپارچه وقتی کاربران مجموعه‌ای از محصولات متنوع و متناسب، به هنگام و برنامه‌ریزی شده دریافت می‌کنند، می‌توانند تصمیم‌گیری مناسب‌تری برای انتخاب داشته باشند

در مطلب گذشته در باره سایت دایرکتوری در خدمت محصولات ایرانی صحبت شد و مزیدهای این سایت را برای تولیدکنندگان و کاربران توضیح داده شد. در این مطلب، درباره بازاریابی یکپارچه در خدمت محصولات ایرانی صحبت خواهد شد.

مدل بازاریابی یکپارچه

بازاریابی روش‌های مختلفی برای جذب کاربران دارد که در دوران‌های گذشته و در مکان‌های مختلف از انواع آنها استفاده می‌شد. اما امروزه برای بهره‌وری بهتر و برای موفقیت بیشتر نیاز است که از چند روش مختلف به صورت هم زمان استفاده شود. به این مدل بازاریابی یکپارچه می‌گویند.

تاثیر خدمات نوین دیجیتالی

در سال‌های اخیر با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در فضای مجازی و خدمات نوین دیجیتالی تاثیر و تغییرات مهمی بر زندگی اقتصادی و اجتماعی تولید‌کنندگان و کاربران داشته است. لذا اینترنت فرصت‌های زیادی در برقراری تعامل بین تکنولوژی و مردم برقرار کرده است و تولید‌کنندگان می‌توانند از آن استفاده بهینه کنند. در دورانی که  زندگی می‌کنیم، تولید‌کنندگان باید خود را با تغییرات معنی‌دار به منظور بقا و رشد تطبیق داده و حالت انعطاف پذیری داشته باشند. یکی از مهمترین دغدغه‌های و مشکلات تولید‌کنندگان امروز در ارائه خدمات نوین فناوری دیجیتال، عدم برنامه‌ریزی منظم در ارتباطات بازاریابی است. با ظهور شرکت‌های تولیدی متعدد، بحث تنوع خدمات و برنامه‌های وفادار سازی کاربران بسیار ضروری به نظر می‌رسد. 

هدف از بازاریابی یکپارچه

هدف بازاریابی یکپارچه ایجاد یا تغییر اثربخش و یکپارچه ابزارهای ارتباطی مانند اینترنت و گوشی‌های همراه و شبکه‌های مجازی و... بازاریابی تولید‌کنندگان به منظور دستیابی به کاربران جدید، در راستای سیاست‌های تشویقی و ترغیبی است تا بار اضافی بر ذهن کاربران ایجاد نشود، بلکه با کمترین هزینه ارتباطی، افراد را در تصمیم‌گیری به خرید محصولات تولید‌کنندگان ایرانی ترغیب کند. 

نقش تبلیغات در بازاریابی یکپارچه

بازاریابی یکپارچه رشد بسیار سریع داشته و سود و مزایای بیشتری را برای تولید‌کنندگان تامین می‌کند. انسان‌های امروز، خواسته یا ناخواسته در معرض تبلیغات فراوانی قراردارند. امروزه ارتباطات بازاریابی بر نحوه‌ی حیات، منش، رفتار و جهان بینی ما نیز تاثیرمی‌گذارند.

امروز با رشد، و پیشرفت رسانه‌های جمعی، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، شیوه‌های تبلیغاتی نیز متحول، مُبتکرانه و خلاقانه شده‌اند. بنابراین شناخت تبلیغات نوین دیجیتالی و ارتباطات امری ضروری و لازم به نظر می‌رسد. علی‌رغم اینکه ایجاد ارتباطات یکپارچه‌ بازاریابی مستلزم تلاش بسیار زیاد است، اما منافع بسیاری نیز به همراه دارد.

نقش بازاریابی یکپارچه در جذب کاربران

با این فعالیت‌ها می‌توان مطمئن بود که هزینه‌های مرتبط با بازاریابی کاهش چشمگیری خواهد کرد و قدرت بیشتری در ایجاد آگاهی از برند به وجود می‌آید. این روش نه تنها باعث جذب کاربران جدید شده بلکه ارتباط با کاربران سابق و وفادار را بیش از پیش محکم‌تر می‌کند. شرکت‌های تولیدی بیش از پیش، نیازمند روش‌های مؤثر برقراری ارتباط با کاربران هستند. با استفاده از یک برنامه بازاریابی یکپارچه، یک استراتژی بازاریابی یکپارچه ایجاد خواهد شد که مزایای متعددی را به همراه خواهد داشت. نه تنها فروش و سود را افزایش خواهد داد بلکه وفاداری به برند را نیز افزایش خواهد داد.

ایجاد یک دایرکتوری، بازاریابی یکپارچه و فروش مستقیم

تولیدکنندگان سراسر کشور، که با مشارکت تولید‌کنندگانی که در حوزه فعالیت این مرکز قرار دارند، ارتقاء کیفیت محصولات، بسته‌بندی مناسب برای محصولات، فروش بهینه محصولات و ارائه آنها به کلیه کاربران این وب سایت است.

با ایجاد این استراتژی که مزایای متعددی را برای تولید‌کنندگان به همراه خواهد داشت ونه تنها فروش و سود را افزایش خواهد داد بلکه وفاداری به برند ایرانی را نیز در بین کاربران افزایش می‌دهد. یک استراتژی جامع برای محصولات تولید‌کنندگان ایجاد خواهد کرد، که اجرای آن برای تشکیل تصویری بزرگتر با همکاری تولید‌کنندگان ایرانی را نمایان می‌کند که در نهایت رقابت اصلی بین تولید‌کنندگان فعال دراین حوزه بر سر جذب کاربران و حفظ‌شان است.

نتیجه:

فروشگاه جامع اینترنتی شکا eshoka سعی دارد جستجوگران و کاربران اطلاعات محصولات تولید‌کنندگان ایرانی را بر وب سایت خود متمرکز کند. برای این کار تمام امکانات فنی و مجوزهای لازم را به کار گرفته است. ازتولید‌کنندگان ایرانی که در حوزه فعالیت این مرکز قرار دارند دعوت کرده که از وب سایت این مرکز دیدن کنند و در جمع مدیران تولیدی کشور حضور داشته و این حرکت سالم و مفید را پشتیبانی کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه جامع اینترنتی شُکا eshoka

فروشگاه جامع اینترنتی شکا eshoka بر پایه فناوری دیجیتالی وخدمات کاملا الکترونیکی راه اندازی گردیده که هدف آن بر پایه اقتصاد مقاومتی و فرهنگ ناب ایران اسلامی و حمایت ازخرید کالای ایرانی بنا نهاده شد و دراوایل سال 1395 این مجموعه راه‌اندازی ودراوایل سال 1396 به بهره برداری رسید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]