اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970819326689206

فروش مستقیم در خدمت محصولات ایرانی

فروش مستقیم اینترنتی جایگزینی کارآمد

کد: 13970819326689206

https://goo.gl/N9Z3bF

، تهران , (اخبار رسمی): فروش مستقیم اینترنتی محصولات به عنوان یک روش جایگزین کارآمد، تاثیر به سزایی در کاهش قیمت‌ها و رضایت‌مندی کاربران دارد.

فروش مستقیم اینترنتی جایگزینی کارآمد
دایرکتوری، بازاریابی یکپارچه، فروش مستقیم

فروش مستقیم، به نوعی از بازاریابی گفته می‌شود که محصولات و خدمات به طور مستقیم از طریق تولید‌کنندگان به کاربران ارائه می‌شود و محصولات را از کارخانه به درب منزل و یا محل کار کاربران ارسال می‌کنند

در مطالب گذشته درباره سایت دایرکتوری، بازاریابی یکپارچه در خدمت محصولات ایرانی صحبت شده بود و مزایای این سایت را برای تولیدکنندگان و کاربران توضیح داده شده بود. در این مطلب درباره فروش مستقیم در خدمت محصولات ایرانی صحبت خواهد شد.

استراتژی فروش مستقیم

روند توزیع محصولات در ایران معمولا به صورت سنتی بوده و تعداد واسطه‌ها و دلال‌ها با توجه به شرایط اقتصادی کشور رو به افزایش است و این دو علت بسیار مهم باعث افزایش قیمت کالاهای مصرفی و حتی صنعتی و یا خدمات می‌شود. فروش مستقیم اینترنتی محصولات  به عنوان یک روش جایگزین کارآمد، تاثیر به سزایی در کاهش قیمت‌ها و رضایتمندی کاربران دارد.

فروش مستقیم، به نوعی از بازاریابی گفته می‌شود که محصولات و خدمات به طور مستقیم از طریق تولید‌کنندگان به کاربران ارائه می‌شود و تولید‌کنندگان محصولات خود را از کارخانه به درب منزل و یا محل کار کاربران ارسال می‌کنند.

 آمارها نشان می‌دهند که کاربران در بازارهای جهانی به طور فزاینده‌ای گرایش به سمت فروش مستقیم پیدا کرده‌اند. تحقیقات نشان می‌دهد که کاربران تقریباً دو برابر بیشتر پول خود را در فروشگاه‌های اینترنتی خرده فروشی که ازروش فروش مستقیم استفاده می‌کنند خرج می‌کنند.

ایجاد ارتباط مستقیم تولید کنندگان با کاربران

اکثر تولیدکنندگان، به این نتیجه رسیده‌اند که بهتر است با کاربران نهایی خود بدون واسطه و مستقیماً در ارتباط باشند؛ تولیدکنندگان، تقریبا نیمی از مسیر را برای ارتباط مستقیم با کاربران نهایی خود، از طریق سایت‌ها‌ی اینترنتی و گوشی‌های هوشمند و شبکه‌های اجتماعی طی کرده‌اند. هزینه‌های مربوط به تولید، انبارداری و توزیع محصولات فیزیکی ممکن است برای فروشندگان بسیار زیاد تمام شود، مدیریت موجودی و همچنین تحویل و توزیع محصولات موضوع مهمی در زمینه هزینه‌ها هستند.

به هرحال، فروش مستقیم از طریق اینترنت و فناوری‌های دیجیتالی به تولید‌کننده این اجازه می‌دهد تا بدون درنظر گرفتن کانال سنتی خرده فروشی موجب کاهش هزینه‌های کلی و دریافت منافع بیشتری شود. بنابراین کلیه فعالیت‌هایی که در این زمینه انجام می‌شود با هدف رضایتمندی کاربران و تشویق مجدد آنها به خرید است، در این میان کاربر از امتیازاتی همچون دریافت هدیه، تخفیف‌ها واعتبار در هنگام خرید محصولات تولید‌کنندگان برخوردار می‌شود.

تمامی افرادی که از طریق اینترنت و پست محصولات مورد نیاز را سفارش داده و دریافت می‌کنند اذعان دارند این روش خرید بسیار راحت و آسان است و اضطراب خرید حضوری را نیز از بین می‌برد، علاوه بر تمام مسائلی که مطرح شد روش‌ فروش مستقیم کاربران را با سبک نوینی از زندگی آشنا می‌سازد و برای آنها حق انتخاب‌های بیشتری برای بررسی محصولات گوناگون تولید‌کنندگان قائل می‌شود.

نقش فروشگاه جامع اینترنتی شکا eshoka

ایجاد یک دایرکتوری و بازاریابی یکپارچه و فروش مستقیم تولیدکنندگان سراسر کشور، که با مشارکت تولید‌کنندگانی که در حوزه فعالیت این مرکز قرار دارند، ارتقاء کیفیت محصولات، بسته‌بندی مناسب برای محصولات، فروش بهینه محصولات و ارائه آنها به کلیه کاربران این وب سایت است. با ایجاد این استراتژی که مزایای متعددی را برای تولید‌کنندگان به همراه خواهد داشت و نه تنها فروش و سود را افزایش خواهد داد بلکه وفاداری به برند ایرانی را نیز در بین کاربران افزایش می‌دهد.

این روش یک استراتژی جامع برای محصولات تولید‌کنندگان ایجاد خواهد کرد، که اجرای آن برای تشکیل تصویری بزرگتر با همکاری تولید‌کنندگان ایرانی را نمایان می‌کند که در نهایت رقابت اصلی بین تولید‌کنندگان فعال دراین حوزه بر سر جذب کاربران و حفظ‌شان است.

نتیجه

فروشگاه جامع اینترنتی شکا eshoka سعی دارد جستجوگران و کاربران اطلاعات محصولات تولید‌کنندگان ایرانی را بر وب سایت خود متمرکز کند. برای این کار تمام امکانات فنی و مجوزهای لازم را گرفته است. شکا تحقق یک خواسته دیرینه تولید کنندگان و کاربران ایرانی است. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه جامع اینترنتی شُکا eshoka

فروشگاه جامع اینترنتی شکا eshoka بر پایه فناوری دیجیتالی وخدمات کاملا الکترونیکی راه اندازی گردیده که هدف آن بر پایه اقتصاد مقاومتی و فرهنگ ناب ایران اسلامی و حمایت ازخرید کالای ایرانی بنا نهاده شد و دراوایل سال 1395 این مجموعه راه‌اندازی ودراوایل سال 1396 به بهره برداری رسید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی