اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970826328549206

ایجاد سایت دایرکتوری و بازاریابی یکپارچه و فروش مستقیم

فناوری دیجیتال در خدمت تولید

کد: 13970826328549206

https://goo.gl/V2RMKf

، تهران , (اخبار رسمی): فناوری دیجیتال درایجاد سایت دایرکتوری و بازاریابی یکپارچه و فروش مستقیم نقش بسیار مهمی را ایفا می ‌کند و از اهمیت بالایی برخودار است .

فناوری دیجیتال در خدمت تولید
فناوری دیجیتال در خدمت تولید

بازاریابی یکپارچه دیجیتالی یعنی دستیابی به اهداف بازاریابی با استفاده از روش‌ها و ابزارهای دنیای فناوری دیجیتال بصورت یکپارچه

در دورانی که ما زندگی می‌کنیم کمتر کسی هست که با اینترنت سر و کار نداشته باشد و از وجود کسب ‌وکارهای بزرگ اینترنتی بی‌خبر باشد. همه‌ کسب‌وکارها به اهمیت استفاده ازاستراتژی‌های بازاریابی اینترنتی پی برده‌اند و می‌دانند که برای رشد سریع در کسب و کار خود باید از آن استفاده کنند. یکی ازابزار‌ها و روش‌های مهمی که امروزه از آن به‌عنوان‌های مختلف استفاده می‌شود فناوری‌های دیجیتال است که با ظهور آن در کسب و کارهای شرکت‌ها و تولید‌کنندگان و به‌طور کلی دنیای کسب‎وکار تحولاتی پیش آمده و باعث شده سرعت ورود به بازارهای داخلی و جهانی افزایش بیشتری پیدا کند. نقش فناوری دیجیتال در ایجاد سایت دایرکتوری و بازاریابی یکپارچه و فروش مستقیم نقش بسیار مهمی را ایفا می کند و از اهمیت بالایی برخودار است.

فرصت‌های فناوریهای دیجیتال

 فناوری‌های دیجیتال، این فرصت را در اختیار شرکت‌ها و تولید‌کنندگان قرارمی‌دهند تا در روش‌های فروش، کسب درآمد و محصولات و خدمات خود تجدید نظرکنند و مدل کسب و کار خود را رونق دهند تا به بازارهای جدید وارد شوند و به تولید‌کنندگان کمک می‌کند تا در تصمیم گیری‌ها و روش‌های کاری خود تجدید نظر کنند. این تصمیم‌گیری به معنای بهره‌برداری از فرصتی است که فناوری‌های نوین دراختیار تولید‌کنندگان قرارمی‌دهند تا محدودیت‌ها و تنگناهای موجود در روش‌های کاری خود را شناسایی و برطرف کنند.

خدمات فناوری دیجیتال درکسب و کار

فناوری دیجیتال قوانین قدیمی رقابت را برای همیشه تغییر داده است، قواعدی که بسیار خشک و تک‌ بعدی بودند و با کسب توانایی‎هایی که تنها به کمک فناوری‎های دیجیتال قابل دستیابی هستند. کاربران اکنون به دنبال ارزش، عملکرد، خدمات و نوآوری و البته یک تجربه فوق‌العاده هستند که هزینه کمی هم دارد. به لطف ظهور فناوری‎های دیجیتال نام کسب‎وکار شما هم در میان قدرتمندترین نام‎های تجاری جهان مطرح می‌شود. بنابراین، فناوری دیجیتال دیگر منحصر به شرکت‌ها و تولید‌کنندگان کسب وکار خاص نیست.

هدف بازاریابی یکپارچه دیجیتال

بازاریابی یکپارچه دیجیتال نوعی از بازاریابی است که از طریق کانال‌های دیجیتال چه آنلاین و آفلاین انجام می‌شود. در این روش، از تمامی ظرفیت‌ها و کانال‌های ممکن و موجود در دنیای دیجیتال استفاده می‌شود تا اطلاعات به کاربران رسانده شود. بازاریابی یکپارچه دیجیتال محدود به اینترنت و یا رسانه‌های الکترونیکی نیست. بازاریابی یکپارچه دیجیتالی به معنای دستیابی به اهداف بازاریابی با استفاده از روش‌ها و ابزارهای دنیای فناوری دیجیتال بصورت یکپارچه است. استفاده از فناوری‌های دیجیتالی جهت ایجاد کانال‌های آنلاین و آفلاین برای دسترسی به بازارفروش به صورت مستقیم استفاده می شود.

بازاریابی یکپارچه به کمک فناوری دیجیتال

بازاریابی یکپارچه دیجیتالی هم بسترهای سخت‌افزاری را شامل می‌شود وهم بسترهای نرم‌افزاری. بازاریابی دیجیتال در خلاء رخ نمی‌دهد و زمانی بهترین اثربخشی را دارد که به صورت یکپارچه با دیگر استراتژی‌ها و روش‌های ارتباطی به کار گرفته شود. ابزارها و روش‌های بازاریابی دیجیتال باید در تمام فرآیند خرید شامل: تولید، فروش، خدمات پس از فروش، گارانتی محصولات و درادامه ارتباط با کاربران به کاربران خدمت‌رسانی کنند.

اگر کسب‌وکاری نتواند به پیمان خود با کاربرانش متعهد باقی بماند، هرگز به رشد سودآور دست پیدا نخواهد کرد. در جهان امروز ارزش به واسطه جلب اعتماد و ایجاد شفافیت در روابط میان کسب‎وکار با مشتریان، کاربران و جامعه شکل می‎گیرد. بسیاری از شرکت ها وتولید‌کنندگان و کسب و کارها اکنون پذیرفته‌اند که برای موفق شدن در امر بازاریابی، باید یک استراتژی دیجیتال در دستورکارخود قرار دهند که احتمالاً بخش مهمی از این استراتژی استفاده ازسایت‌ها و رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی خواهد بود.

فروش مستقیم محصولات به کمک فناوری دیجیتال

فروشگاه جامع اینترنتی شکا eshoka  به کمک فناوری دیجیتال محصولات تازه و با کیفیت تولید‌کنندگان را مستقیماً ازمراکز تولیدی‌ و شرکت‌ها بر سر میز کاربران خود می‌آورد. آنها می‌توانند کاربران اصلی و همچنین کاربران بالقوه خود را به صورت مستقیم شناسایی کنند ومحصولات خود را مطابق با آنها تولید کنند و به تعداد مشتریان وفادار خود بیافزایند. تولید‌کنندگان می‌توانند از فروش مستقیم برای بالا بردن سطح رضایتمندی کاربران خود استفاده کنند. به این ترتیب از میزان سوداگری و دلالی کاسته می‌شود و هزینه‌های حمل و نقل نیز کاهش می‌یابد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه جامع اینترنتی شُکا eshoka

فروشگاه جامع اینترنتی شکا eshoka بر پایه فناوری دیجیتالی وخدمات کاملا الکترونیکی راه اندازی گردیده که هدف آن بر پایه اقتصاد مقاومتی و فرهنگ ناب ایران اسلامی و حمایت ازخرید کالای ایرانی بنا نهاده شد و دراوایل سال 1395 این مجموعه راه‌اندازی ودراوایل سال 1396 به بهره برداری رسید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]