اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970830329249206

استراتژی شکا ایجاد سایت دایرکتوری، بازاریابی یکپارچه، فروش مستقیم دیجیتالی

شکا جامعه عمل پوشاندن به یک ایده

کد: 13970830329249206

https://goo.gl/yidMRY

، تهران , (اخبار رسمی): سیستم شکا بستری برای ثبت محصولات در دایرکتوری اینترنتی است، با کمک این سیستم تمامی فروشندگان می‌توانند به دور از دلال‌ها به صورت فروش مستقیم اینترنتی محصولات خود را به دست کاربران برسانند.

شکا جامعه عمل پوشاندن به یک ایده
استراتژی شکا ایجاد سایت دایرکتوری، بازاریابی یکپارچه، فروش مستقیم دیجیتالی

با توجه به ضرورت روزافزون کشور به برقراری و توسعه شبکه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات، توسعه مستمر تکنولوژی‌های ارتباطی، ارائه خدمات نوین دیجیتالی مبتنی بر شبکه‌های اینترنتی، گسترش تقاضای آحاد مردم جهت دریافت خدمات به صورت الکترونیکی و نیز رشد چشمگیردسترسی کاربران به اینترنت در سال‌های اخیر و ضرورت امکانات بیشتر برای تولید‌کنندگان و همچنین کاربران وب‌سایت که با مشارکت تولید‌کنندگانی که در حوزه فعالیت این مرکز که عبارتند از شیرینی‌های سنتی، چای، زعفران و عسل ایرانی قرار دارند، اجرا شده است.

ضرورت تبلیغات

در دورانی که ما زندگی می‌کنیم، تولید‌کنندگان باید خود را با تغییرات و تحولات موجود جامعه به منظور بقا و رشد تطبیق داده و حالت انعطاف‌پذیری داشته باشند. یکی از مهمترین دغدغه‌های و مشکلات تولید‌کنندگان امروزی در ارائه خدمات نوین فناوری دیجیتال، عدم برنامه‌ریزی منظم ارتباطات یکپارچه بازاریابی است. امروزه تبلیغات بر نحوه‌ی حیات، منش، رفتار و جهان بینی نیز تاثیر می‌گذارند. امروز با رشد و پیشرفت رسانه‌های جمعی، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، شیوه‌های تبلیغاتی نیز متحول، مُبتکرانه و خلاقانه شده‌اند. بنابراین ارتباطات یکپارچه بازاریابی امری ضروری و لازم به نظر می‌رسد.

استراتژی

استراتژی این مرکز بر سه اصل سایت دایرکتوری جامع اینترنتی، بازاریابی یکپارچه اینترنتی و فروش مستقیم اینترنتی بنا شده است که هر کدام از این سه اصل را به صورت کامل و مبسوط از طریق این مرکز به ایمیل تولید‌کنندگان ارسال کرده است و در سایت این مرکز در قسمت دانستنی‌ها نیز برای کلیه کاربران در دسترس است.

خصوصیات طرح

منظور از ارتباطات یکپارچه بازاریابی ایجاد یا تغییر اثربخش و یکپارچه ابزارهای ارتباطی تولید‌کنندگان به منظور دستیابی به کاربران جدید، در راستای سیاست‌های تشویقی و ترغیبی است تا بار اضافی بر ذهن کاربران ایجاد نکرده، بلکه با کمترین هزینه ارتباطی، افراد را در تصمیم‌گیری به خرید محصولات تولید‌کنندگان ترغیب کنند. ایجاد یک سایت دایرکتوری (مرجع) برای تولید‌کنندگان به طوری که همه با هم دریک مرکز متمرکز باشند، ضروری است تا به صورت تصویری بتوانند محصولات تولیدی خود را به نمایش بگذارند. وقتی کاربران مجموعه‌ای از محصولات متنوع ومتناسب، به هنگام و برنامه‌ریزی شده دریافت می‌کنند، می‌توانند تصمیم‌گیری مناسب‌تری برای انتخاب داشته باشند و فروش محصولات بدون واسطه‌ها و دلال‌ها به صورت مستقیم از تولید‌کننده به کاربران برسانند و این یعنی اجازه دادن به کاربران برای بهتر ارتباط گرفتن با تولید‌کننده و تعامل با برند آنها.

مزیت‌ها

وب‌سایت فروشگاه جامع اینترنتی شکا eshoka یک فروشگاه اینترنتی تخصصی شیرینی‌های سنتی، چای، زعفران و عسل ایرانی است که برای هر تولید‌کننده ایرانی مورد استفاده قرار می‌گیرد و بسیار اهمیت دارد این مرکز تولید‌کنندگان ایرانی را به کاربران محصولات ایرانی متصل ‌می‌کند و محصولات تازه و با کیفیت تولید‌کنندگان را مستقیماً از مراکز تولیدی‌ها و شرکت‌ها بر سر میز کاربران خود می‌آورد. آنها می‌توانند کاربران اصلی و همچنین کاربران بالقوه خود را به صورت مستقیم شناسایی کنند ومحصولات خود را مطابق با آنها تولید کرده و به تعداد مشتریان وفادار خود بیافزایند. تولید‌کنندگان می‌توانند برای بالا بردن سطح رضایتمندی کاربران خود از این سیستم استفاده کنند. به این ترتیب از میزان سوداگری و دلالی کاسته می‌شود و هزینه‌های حمل و نقل نیز کاهش می‌یابد.

هدف نهایی

فروشگاه جامع اینترنتی شکا eshoka سعی دارد جستجوگران و کاربران اطلاعات محصولات تولید‌کنندگان ایرانی را بر وب سایت خود متمرکز کند. برای این کار تمام امکانات فنی و مجوزهای لازم را به کار گرفته‌ است. این مرکز با ارائه خدمات نوین فناوری دیجیتال به صورت بهینه جهت معرفی تولید‌کنندگان ایرانی و معرفی محصولات ایرانی از اقصی نقاط ایران، تسهیل در فروش محصولات تولیدی در سراسر ایران و در بازارهای بین‌المللی و راهنمای مناسب برای همه تولید‌کنندگان و کاربران ایرانی است.

نتیجه

محصولات خود را در دایرکتوری اینترنتی ثبت کرده، تبلیغات محصولات‌ خود را در بازاریابی یکپارچه اینترنتی مشاهده کنید و به دور از دلال‌ها به صورت فروش مستقیم اینترنتی محصولات‌تان را به دست کاربران برسانید.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت شکا مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه جامع اینترنتی شُکا eshoka

فروشگاه جامع اینترنتی شکا eshoka بر پایه فناوری دیجیتالی وخدمات کاملا الکترونیکی راه اندازی گردیده که هدف آن بر پایه اقتصاد مقاومتی و فرهنگ ناب ایران اسلامی و حمایت ازخرید کالای ایرانی بنا نهاده شد و دراوایل سال 1395 این مجموعه راه‌اندازی ودراوایل سال 1396 به بهره برداری رسید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی