اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970901329409461

مهندسی الیکا الکتریک، ارائه‌دهنده جوی استیک

کد: 13970901329409461

https://goo.gl/gTU76o

، اصفهان , (اخبار رسمی): جوی استیک یا دسته فرمان در ایستگاه‌های کنترل سیار و پانل های کنترل کاربرد دارد.

جوی استیک
جوی استیک یا دسته فرمان اشنایدر برای استفاده در ایستگاه های کنترل سیار و پانل های کنترل

جوی استیک یا دسته فرمان در ایستگاه‌های کنترل سیار و پانل‌های کنترل کاربرد دارد

جوی استیک یکی از قطعات کنترلی به شمار می رود که برای کنترل انواع جرثقیل ها استفاده می‌شود. با استفاده از جوی استیک (JoyStick) می‌توان حرکت را در چهار جهت فیزیکی کنترل کرد. جوی استیک یا دسته فرمان ابزاری برای کنترل است که با حرکت دادن اهرم آن و ایجاد حالت مکانیکی؛ پارامترهای الکتریکی خاصی ایجاد می‌کند که منجر به حرکت دادن اجسام در مسیرهای مختلف می‌شود.

جوی استیک‌ها با درجه حفاظت بالایی که دارند؛ قابل استفاده درسیستم‌های اتوماسیون هستند و در ایستگاه‌های کنترل سیار و پانل‌های کنترل استفاده می‌شوند و شتاب موتور و شرایط خاموش یا روشن شدن موتور را مساعد و مطمئن می‌سازند. قسمت مکانیکی آنها شامل اهرم کنترل (دسته)، قسمت‌های متحرک، دندانه‌ها و اتصالات هستند. اهرم علاوه بر حفاظت در مقابل گرد و غبار و رطوبت دارای سیستم قفل حفاظت الکتریکی و مکانیکی نیز است و می‌تواند به صورت ساده یا ترکیبی عمل کند.

مشخصات جوی استیک صنعتی XKBA1233CA:

وزن: سبک برای کنترل دستی تجهیزات، جرثقیل‌های عمومی و ...

تعداد جهت‌ها: 2 حالت ساده و 4 حالت ترکیبی (تعداد حالت‌های ممکن در هر نقطه: 2 حالت)

جهت استفاده از اهرم کنترل از نقطه صفر (مرکز) آن به سمت یکی از دو یا چهار جهت (2 جهت به طور مستقیم در خط یا 4 جهت در 90 درجه) است.

شرکت مهندسی الیکا الکتریک با اتکا به تجربه‌ی فنی و بازرگانی کارشناسان خود قادر است در خصوص تأمین قطعات، مشاوره، طراحی و ارائه اطلاعات فنی و نحوه انتخاب و راه‌اندازی محصولات الکتریکال نیاز صنایع مختلف کشور را بر طرف کند. علاقه‌مندان برای ارتباط با متخصصان این شرکت می‌توانند از طریق وب‌سایت elicaelectric.com اقدام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مهندسی الیکا الکتریک

لزوم پیشرفت در کار صنعتی آگاهی از چگونگی یک انتخاب درست است. الیکا الکتریک پس از سال‌ها تلاش و تجربه در زمینۀ فروش و توزیع محصولات صنعتی، پاسخگوی نیاز مشتریان در خصوص مصرف قطعات و ارائۀ راهکارهای فنی است و از این رو می تواند مشاور خوبی برای انتخاب های صنعتی مشتریان باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید