اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970904329869206

تخفیف‌های فروشگاه شکا آغاز شد

تخفیف‌‌های ویژه محصولات فروشگاه شکا

کد: 13970904329869206

https://goo.gl/VPA7bd

، تهران , (اخبار رسمی): کاربران فروشگاه جامع اینترنتی شکا، می‌توانند با انتخاب محصولات تولید‌کنندگان و خرید محصولات آنها از تخفیف‌های ارائه شده استفاده کنند و هم با تولید‌کنندگان ایرانی و هم محصولات‌شان آشنا شوند.

تخفیف‌‌های  ویژه محصولات فروشگاه جامع اینترنتی شکا
تخفیف‌‌های ویژه محصولات فروشگاه جامع اینترنتی شکا

کاربران و بازدید‌کنندگان سایت می‌توانند با وارد کردن ایمیل خود در سایت شکا اولین نفری باشند که از تخفیف‌ها رایگان با خبر می‌شوند

به گزارش روابط عمومی فروشگاه جامع اینترنتی شُکا eshoka، فروشگاه شکا معرفی‌کننده تولید‌کنندگان و فروش محصولات ایرانی است که با استراتژی، سه اصل ایجاد سایت دایرکتوری، بازاریابی یکپارچه، فروش مستقیم با فناوری دیجیتال در زمینه‌های شیرینی‌های سنتی، چای، زعفران و عسل ایرانی در خدمت تولید‌کننده خوب ایرانی است. کاربران در کانون توجه این مرکز قرار دارند. ازامکان جستجو گرفته تا امکان مقایسه‌ی محصولات، از تضمین قیمت، ضمانت بازگشت، تخفیف‌های مختلف گرفته تا ارسال رایگان، همه و همه بر مشتری محور بودن فروشگاه جامع اینترنتی شکا در عرصه فناوری دیجیتال دلالت دارند. رقابت اصلی بین تولید‌کنندگان فعال در این حوزه بر سر جذب کاربران و حفظ‌شان است.

براساس این گزارش، کاربران می‌توانند با انتخاب محصولات تولید‌کنندگان و خرید محصولات آنها از تخفیف‌های ارائه شده استفاده کنند و در صورتی که محصولات خریداری شده توسط کاربران از یکصد هزارتومان به بالا باشد می‌توانند از تخفیف ارسال رایگان نیز استفاده کنند.

کشاورز مدیرعامل فروشگاه جامع اینترنتی شُکا eshoka با بیان اینکه روند توزیع محصولات درایران معمولا به صورت سنتی بوده و تعداد واسطه‌ها و دلال‌ها با توجه به شرایط اقتصادی کشورمان رو به افزایش است افزود این دو علت بسیار مهم باعث افزایش قیمت محصولات و یا خدمات می‌شود. فروش مستقیم اینترنتی محصولات به عنوان یک روش جایگزین کارآمد، تاثیر به سزایی در کاهش قیمت‌ها و رضایت‌مندی کاربران دارد.

وی تصریح کرد سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با کاربران، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات تولید‌کنندگان ایرانی را فراهم کنیم تا کلیه کاربران بتوانند هم با تولید‌کنندگان ایرانی و هم محصولات‌شان آشنا شوند و هم با یک انتخاب خوب بتوانند محصولات ایرانی را خریداری کنند.

وی همکاری با تولید‌کنندگان و حمایت از محصولات ایرانی را یکی از اهداف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: با توجه به اینکه فروشگاه جامع اینترنتی شکا یک فروشگاه اینترنتی تخصصی در زمینه‌های شیرینی‌های سنتی، چای، زعفران و عسل ایرانی است سعی کرده است کاربران اطلاعات محصولات تولید‌کنندگان ایرانی را بر وب سایت خود متمرکز کند و با یک استراتژی جامع برای محصولات آنها ایجاد کند، که اجرای آن با همکاری کلیه تولید‌کنندگان ایرانی که در حوزه این مرکز فعالیت می‌کنند میسر است.  

او به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و ادامه داد: البته برای جشنواره تخفیف‌ها شکا فقط به این بسنده نکرده است و با ایجاد گزینه‌ای بنام شکا پک در سامانه شکا کاربران را جهت رسیدن به تخفیف‌های بهتری راهنمایی می‌کند البته این گزینه در حال حاضر هم فعالیت می‌کند ولی به خاطر نوسانات قیمت بازار اندکی در آن وقفه ایجاد شده که با همکاری و درایت تولید‌کنندگان شکا این مشکل در حال برطرف شدن است و کاربران می‌توانند به صورت کامل از این گزینه هم جهت تخفیف‌های تولید‌کنندگان شکا استفاده کند و در ضمن کاربران و بازدید‌کنندگان سایت می‌توانند با وارد کردن ایمیل خود در سایت شکا اولین نفری باشند که از تخفیف‌ها رایگان با خبر می‌شوند.     

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه جامع اینترنتی شُکا eshoka

فروشگاه جامع اینترنتی شکا eshoka بر پایه فناوری دیجیتالی وخدمات کاملا الکترونیکی راه اندازی گردیده که هدف آن بر پایه اقتصاد مقاومتی و فرهنگ ناب ایران اسلامی و حمایت ازخرید کالای ایرانی بنا نهاده شد و دراوایل سال 1395 این مجموعه راه‌اندازی ودراوایل سال 1396 به بهره برداری رسید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی