اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970913331589206

بازاریابی یکپارچه و فروش مستقیم محصولات تولیدکنندگان شکا (1)

معرفی تولید‌کنندگان فروشگاه شکا

کد: 13970913331589206

https://goo.gl/nDr43h

، تهران , (اخبار رسمی): به مناسبت جشنواره بزرگ فروشگاه جامع اینترنتی شکا eshoka و بر اصل استراتژی ایجاد سایت دایرکتوری، بازاریابی یکپارچه و فروش مستقیم محصولات تولیدکنندگان ایرانی در این مقاله به معرفی برخی از تولیدکنندگان فروشگاه شکا پرداخته می‌شود.

معرفی تولید‌کنندگان جشنواره بزرگ فروشگاه شکا
آشنایی با تولید‌کنندگان فروشگاه شکا

هدف از ایجاد یک دایرکتوری، بازاریابی یکپارچه، فروش مستقیم تولیدکنندگان سراسر کشور، که با مشارکت تولید‌کنندگانی که در حوزه فعالیت این مرکز قرار دارند فراهم می‌شود

به مناسبت جشنواره بزرگ فروشگاه جامع اینترنتی شکا eshoka و براصل استراتژی ایجاد سایت دایرکتوری، بازاریابی یکپارچه و فروش مستقیم محصولات تولیدکنندگان ایرانی این مرکز در نظر دارد تا تولیدکنندگان و محصولات‌شان را که در این وب سایت ثبت نام کرده‌اند را برای آشنایی کاربران خود معرفی و تبلیغ کند. در ذیل گروهی از تولیدکنندگان و نوع محصولات‌شان معرفی می‌شود

ماندگاری و جاودانه شدن یک محصول

سوهان قم از مرغوب‌ترین سوهان‌های کشور است زحمات بسیاری که تولیدکنندگان سوهان در تهیه آن می‌کشند این شیرینی را تبدیل به محصولی لذیذ و بسیار مقوی کرده است؛ مجموعه پسران حاج حسین سوهانی با در نظر گرفتن موئلفه‌هایی چون مواد اولیه مرغوب، محیط  کاملا بهداشتی و ایزوله، بسته‌بندی بسیار شکیل و در خور جایگاه کاربران، توانسته است به جز بازار داخل نیم نگاهی نیز به بازار بین‌الملی این محصول داشته و صادرات به چند کشور خارجی را در رزومه فعالیت نزدیک به یک قرن خود داشته باشد. استفاده از مواد اولیه مرغوب که در مرحله نهایی منجر به تولید محصولی با طعم و مزه ناب و منحصر به فرد می‌شود. شعار این تولیدکننده: کیفیت مهمترین اصل برای بقا، ماندگاری و جاودانه شدن یک محصول است که با هیچ معیاری قابل مقایسه نیست.

بسته‌بندی‌ خلاقانه و سازگاری طعم شیرینی سنتی

شیرینی سنتی مسقطی، روش تولید این شیرینی ریشه در منطقه‌ای با تاریخ و فرهنگی غنی در جنوب ایران، به نام لارستان دارد. مسقطی شامل شکر، نشاسته، روغن گیاهی، هل، گلاب، بسیاری از مغزهای خوراکی نظیر بادام، گردو، پسته، بادام هندی، فندق و همچنین زعفران به عنوان ادویه‌ای فرح‌بخش و خوش‌عطر می‌باشد. مجموعه ترنج پس از آغاز به فعالیت موفق شد مسقطی را به روشی موثرتر به مردم ایران معرفی کند و اکنون در پی معرفی آن به سایر مردم جهان است. مسقطی ترنج لارستان تمام تلاش خود را جهت ارایه‌ی بسته‌بندی‌های خلاقانه و سازگاری طعم این شیرینی سنتی با ذائقه مردم امروز به کار می‌گیرد؛ مسقطی تجربه‌ی طعمی است از تاریخ کهن لارستان. شعار این تولید کننده: ترنج تمام تلاش خود را جهت ارایه‌ی بسته‌بندی‌های خلاقانه و سازگاری طعم این شیرینی سنتی با ذائقه مردم امروز به کار می‌گیرد.

حس خوب سلامتی و طعم شیرین زندگی

نام اصفهان بیشتر از هر چیز با گز و پولکی‌اش گره خورده است محصولات شرکت سلامت گستران آرایان توسط کارشناسان خبره صنایع غذایی و گیاهان دارویی طراحی و آماده‌سازی شده و محصولات شامل انواع گز‌های سنتی اصفهان و انواع گز بدون قند و شیرینی لوز بدون قند بوده و این محصولات فاقد آرد گندم و جو است و در فرمولاسیون محصول هیچ آردی استفاده نشده و در مراحل بسته بندی از آرد برنج استفاده شده و در محصولات سنتی از گلوکز  فوق تصفیه ذرت استفاده شده و در محصولات رژیمی از گیاه است و یا استفاده شده و کلیه مواد اولیه این محصولات فاقد گلوتن و آرد است و در محیطی کاملا  ایزوله تولید شده  و برای بیماران سیلیاکی قابل مصرف است و طعمی دلنشین و فوق‌العاده دارد. شعار این تولید کننده: حس خوب سلامتی و طعم شیرین زندگی با محصولات غذایی فرامنش.

استشمام بوی شیرینی‌ها و نان‌های سنتی

تولیدکننده‌ای با پخت خاص سرزمین ایران، طعم‌‌هایی که همه را به مهمانی تاریخ این دیار کهن می‌برد. محصولات هیمل پنجره‌ای است روی دیوار فرهنگ ایران. نگاه از این پنجره و استشمام بوی شیرینی‌ها و نان‌های سنتی یاد تاریخ و گذشتگان را در خاطر زنده می‌کند. تنوع شیرینی سنتی در استان قزوین، نشات گرفته از آداب و فرهنگ مردم این سرزمین است. از جمله‌ی این شیرینی‌های خوشمزه و وسوسه‌انگیز می‌توان به باقلوای لوزی، باقلوای پیچ یا گل رز اشاره کرد هیمل درصدد است تا با استفاده از تولیدات کشاورزی سرزمینی ایران، و با بهره‌مندی از پیشرفت و نوآوری  صنعت، محصولات غذایی با خاستگاهی سنتی به ایرانیان جان، و فرهنگ دوستان ایران در سراسر گیتی تقدیم کند. شعار این تولید کننده: هیمل صدای شیرین ماست. هیمل کارخانه‌ای مدرن در خدمت سنت.

سخن آخر با کاربران

هدف ازایجاد یک دایرکتوری، بازاریابی یکپارچه، فروش مستقیم تولیدکنندگان سراسر کشور، که با مشارکت تولید‌کنندگانی که در حوزه فعالیت این مرکز که شامل شیرینی‌های سنتی، چای، زعفران وعسل ایرانی است قرار دارند، ارتقاء کیفیت محصولات، بسته‌بندی مناسب برای محصولات، فروش بهینه محصولات و ارائه آنها به کلیه کاربران را فراهم می‌سازد.

در مقالات بعدی فروشگاه جامع اینترنتی شکا، به معرفی باقی تولیدکنندگان و ارائه کنندگان محصول در این فروشگاه آنلاین پرداخته خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه جامع اینترنتی شُکا eshoka

فروشگاه جامع اینترنتی شکا eshoka بر پایه فناوری دیجیتالی وخدمات کاملا الکترونیکی راه اندازی گردیده که هدف آن بر پایه اقتصاد مقاومتی و فرهنگ ناب ایران اسلامی و حمایت ازخرید کالای ایرانی بنا نهاده شد و دراوایل سال 1395 این مجموعه راه‌اندازی ودراوایل سال 1396 به بهره برداری رسید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی