اطلاعات تماس
  • 021404*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139709173320110385

مزایای استفاده از قفل کارتی

کد: 139709173320110385

https://goo.gl/KQA39E

، تهران , (اخبار رسمی): قفل هتلی و قفل کارتی علاوه بر حفاظت درب ورودی و افزایش امنیت ورود و خروج، آسایش و راحتی را برای کاربران فراهم می‌آورد.

مزایای استفاده از قفل کارتی
مزایای استفاده از قفل کارتی

اکثر شرکت‌های بزرگ و هتل‌ها از قفل کارتی و قفل هتلی جهت کنترل ورود و خروج ساختمان و اتاق‌ها استفاده می‌کنند

امروزه صاحبان بسیاری از کسب و کارها برای افزایش امنیت و حفاظت از شرکت‌ها و کسب و کارهای خود از گزینه‌های امنیتی زیادی استفاده می‌کنند. یکی از این نوع امکانات امنیتی، قفل کارتی است. از قفل‌های کارتی به صورت عمده در هتل‌ها هم استفاده می‌کنند که قفل هتلی و قفل کارتی علاوه بر حفاظت درب ورودی و افزایش امنیت ورود و خروج، آسایش و راحتی را برای کاربران فراهم می‌آورد. در این مقاله علاوه بر مقایسه قفل‌های مکانیکی و رمزی با قفل کارتی، به امکانات و ویژگی‌های فنی قفل‌ الکترونیکی مختلف نیز اشاره خواهد شد.

قفل‌های مکانیکی و دردسرهای استفاده از کلید

معایب این نوع قفل‌ها در مقایسه با مزایای آن بسیار چشم‌گیر است. تصور کنید که این نوع قفل در یک شرکت بزرگ نصب شده باشد. بدون در نظر گرفتن مشکلات ناشی از در اختیار قراردادن کلیدها به تمامی افراد شرکت و هزینه‌های ناشی از آن، هیچ راهی برای کنترل این کلیدها و ورود و خروج به ساختمان وجود ندارد. راه‌های احتمالی نیز بسیار پر هزینه هستند.

کلیدهای مکانیکی به راحتی کپی شده و ممکن است در اختیار افرادی قرار گیرند که نباید به بخش مورد نظر دسترسی داشته باشد. همچنین ممکن است که شخصی که از شرکت اخراج شده است بتواند با کپی برداشتن از کلیدهای ورودی به راحتی به ساختمان و امکانات شما دسترسی داشته باشد. علاوه بر این در گذر زمان این امکان وجود دارد که با قرار گرفتن کلیدهای مکانیکی در دست افراد مختلف امنیت این نوع قفل‌ها به شدت کاهش یافته و شاید شخص را مجبور کند که با هر بار در اختیار قرار دادن کلیدها به افراد مختلف و غیرقابل اعتماد، تمامی قفل را عوض کرده که این کار بسیار پرهزینه و دردسر ساز است.

به همین دلیل اکثر شرکت‌های بزرگ و هتل‌ها از قفل کارتی و قفل هتلی جهت کنترل ورود و خروج ساختمان و اتاق‌ها استفاده می‌کنند. در قفل کارتی به راحتی و با کمترین هزینه می‌توان برای هر یک از افراد کارت ورود و خروج منحصر به فرد تعریف کرد که ضمن استفاده از آن جهت باز کردن درب، در شرکت‌های بزرگ می‌توان از آن به عنوان کارت پرسنلی نیز استفاده کرد. به این ترتیب می‌توان ورود و خروج افراد را کنترل کرد. همچنین در صورت نیاز و برای جلوگیری از دسترسی افراد غیر مجاز، کارت مورد نظر را به راحتی و بدون نیاز به فرد متخصص از حافظه قفل کارتی حذف کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

یوکا

هدف برند یوکا توانسته است که رضایت مشتریان را طی سال های اخیر با ارائه محصولات متنوع و با کیفیت که حاصل تیمی مجرب و متعهد است جلب کند

اطلاعات تماس
  • 021404*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی