اطلاعات تماس
  • 021404*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712143537410385

قفل الکترونیکی سدی در برابر تهدیدات خارجی

کد: 139712143537410385

https://goo.gl/je4RPt

، تهران , (اخبار رسمی): شاید برای خیلی‌ها امنیت حرف اول را بزند. سوالی که ذهن خیلی‌ها را مشغول می‌کند این است که به چه شکل می‌توان امنیت خانه و خانواده را تضمین کرد؟

قفل الکترونیکی سدی در برابر تهدیدات خارجی
قفل الکترونیکی سدی در برابر تهدیدات خارجی

خانه هر کس حریم خصوصی او محسوب می‌شود که از وسایل ارزشمند و افراد خانواده خود در داخل  آن محافظت می‌کند. خانواده هر فرد مهم‌ترین دارایی او است که محافظت از آن مهم‌ترین هدف هر فردی است. اولین سد دفاعی خانه در برابر تهدیدات خارجی و افرادی که قصد آسیب رساندن به اعضای خانواده را دارند، درب منزل است.

برای ایجاد امنیت خانه و خانواده می‌توان از قفل هوشمند و امنیتی استفاده کرد. این وسیله علاوه بر اینکه به امنیت خانه کمک می‌کند باعث هوشمندسازی آن هم می‌شود. انواع مختلفی از این قفل‌ها در بازار وجود دارند که شامل موارد زیر هستند.

قفل اثر انگشت

قفل‌های اثر انگشت از انواع مختلف قفل الکترونیکی هستند که راحتی و امنیت را هدیه می‌کنند. این قفل‌ها از سیستم بیومتری استفاده می‌کنند که تنها با اثر انگشت قادر به باز کردن درب هستند.

فقل کارتی

قفل‌های کارتی یکی از پر استفاده‌ترین انواع قفل دیجیتال است که با استفاده از کارت به باز کردن درب می‌پردازد. با استفاده از این قفل‌ها دیگر نیازی به حمل دسته کلید نیست و می‌توان تنها با یک کارت اقدام به گشودن درب کرد. از انواع قفل‌های کارتی می‌توان به قفل هتلی، قفل کمدی و قفل استخری اشاره کرد.

قفل هوشمند

این قفل‌ها یکی از جدیدترین مدل‌های قفل هوشمند هستند که می‌توانند با استفاده از تلفن همراه هوشمند اقدام به باز و بسته کردن درب منزل یا محیط کار کنند.

قفل رمزی

قفل‌های رمزی نیز یکی از انواع پرکاربرد قفل اکترونیکی است که با استفاده از رمز و پین‌های عددی کار می‌کند و درب را قفل می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

یوکا

هدف برند یوکا توانسته است که رضایت مشتریان را طی سال های اخیر با ارائه محصولات متنوع و با کیفیت که حاصل تیمی مجرب و متعهد است جلب کند

اطلاعات تماس
  • 021404*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید