اطلاعات تماس
  • 021404*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803113729110385

قفل هوشمند چیست؟

کد: 139803113729110385

http://bit.ly/2QGWnPE

، تهران , (اخبار رسمی): قفل هوشمند از جدیدترین و بهترین مدل‌های قفل دیجیتال در بازار است که در سال‌های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است هم‌چنین در سال اخیر انواع گوناگونی از این قفل‌ها به بازار ورود پیدا کرده‌اند.

قفل هوشمند چیست؟
قفل هوشمند چیست؟

قفل هوشمند از جدیدترین و بهترین مدل‌های قفل دیجیتال در بازار است که در سال‌های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است همچنین در سال اخیر انواع گوناگونی از این قفل‌ها به بازار ورود پیدا کرده است

در حال حاضر  قفل‌های هوشمند در انواع مختلفی عرضه می‌شوند، قفل‌های رمزی با وارد کردن کد و رمز امنیتی در را باز می‌کند، این قفل‌ها دارای صفحات لمسی هستند و معمولا از روش‌های دیگری هم در کنار رمز برخوردار هستند. این قفل‌ها ارزان‌ترین انواع قفل دیجیتال هستند.

نوع دیگر قفل کارتی است و برای باز کردن آن‌ها باید از کارت استفاده کرد، این قفل‌ها تنها با کمک گرفتن یک کارت باز می‌شود و معمولا در میان هتلداران از محبوبیت زیادی برخوردار هستند. می‌توان برای هر یک از قفل‌ها تا سقف ۲۰ کارت با سطوح دسترسی مختلف تعیین کرد.

قفل اثر انگشت که برای باز شدن نیاز به استفاده از هیچ گونه شیء مکانیکی مانند کلید و یا کارت را ندارد و این نوع دارای سنسور اثر انگشت است، پس از تشخیص اثر انگشت صحیح اقدام به باز کردن در می‌کند. این نوع را می‌توان به عنوان ایمن‌ترین روش دسترسی معرفی کرد.

البته نوع دیگری هم وجود دارد که با اسنفاده از قطعه الکترونیکی قفل را باز می‌کند. این قطعه مانند جاسویچی است و حمل و نگهداری ساده‌ای دارد.

پس از آشنایی با مدل‌های مختلف قفل دیجیتال ممکن است این سوال برای افراد به وجود بیاید که این قفل‌ها چه تفاوتی با قفل هوشمند دارند و چه ویژگی در آنها باعث شده که آنها هوشمند نامیده شوند؟ علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و پاسخ این سوال به سایت‌های مربوطه مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

یوکا

هدف برند یوکا توانسته است که رضایت مشتریان را طی سال های اخیر با ارائه محصولات متنوع و با کیفیت که حاصل تیمی مجرب و متعهد است جلب کند

اطلاعات تماس
  • 021404*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار