اطلاعات تماس
  • 021404*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804093810410385

نصب قفل کارتی هتلی

کد: 139804093810410385

http://bit.ly/2LuqKbw

، تهران , (اخبار رسمی): استفاده و نصب قفل کارتی یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که هتل‌داران آن را انجام می‌دهند، به این دلیل که یکی از دغدغه‎‌های اساسی مسافرانی که در هتل‌ها سکونت می‌کنند، امنیت و آرامش است.

نصب قفل کارتی هتلی
نصب قفل کارتی هتلی

معمولا زمانی که افراد به شهر یا کشور دیگری برای مسافرت می‌روند و در هتل اقامت  می‌کنند، معمولا تمام وسائل ارزشمندی که به همراه دارند را در اتاق قرار می‌دهند و در صورت سرقت وسائل ارزشمندشان در شهر دیگر با دردسر‌های زیادی مواجه خواهند شد به همین دلیل استفاده از قفل کارتی برای هتل‌داران بسیار حائز اهمیت است.

در هتل‌ها انواع مختلفی از قفل الکترونیکی استفاده می‌شوند که امنیت فوق‌العاده بالایی دارند و می‌توان با توجه به نحوه دسترسی در هر یک از آن‌ها به امنیت بالایی دست یافت.

استفاده از این قفل‌ها که امنیت بالایی هم دارند باعث می‌شود که مسافران احساس آرامش و رضایت خاطر از حضورشان در هتل داشته باشند.

قیمت و کیفیت قفل‌ها از بارزترین نکات قابل توجه در خرید  قفل کارتی است چرا که باید برای حفظ امنیت مالی و جانی مسافران وبه طبع آن حفظ آبروی هتل، قفل‌هایی را خریداری کرد که دارای بالاترین امنیت باشند و قیمت آن‌ها نیز مناسب باشد.

شرکت یوکا، فعال در زمینه عرضه انواع قفل‌ها با کیفیت بالا، قیمتی مناسب و خدمات پس از فروش است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت یوکا به آدرس yucca.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

یوکا

هدف برند یوکا توانسته است که رضایت مشتریان را طی سال های اخیر با ارائه محصولات متنوع و با کیفیت که حاصل تیمی مجرب و متعهد است جلب کند

اطلاعات تماس
  • 021404*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید